Archief - SWTOR: Indrukken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Belgium_Killer

Legacy Member
Dat is zoals zeggen "zou ik mij nog willen amuseren het komende jaar,of niet" ... MOEILIJKE keuze :-s

Sorasan

Legacy Member
gisteren nacht men lightsaber cecraft, gaf me toch een kippenfel moment.
als ge van de kotor reeks houd dan is dit uw shizzle !

Fraze

Legacy Member
Blijft uw lightsaber eigelijk altijd zo'n TL-buis op uw rug of word da zoals de echte :p ?

Sorasan

Legacy Member
Fred1880 zei:
Blijft uw lightsaber eigelijk altijd zo'n TL-buis op uw rug of word da zoals de echte :p ?
ge begint met een training sword. Tot aan lvl 9-10 dan moet je via een quest een light saber forgen.
Meer zeg ik er niet over ;)

BeeLz

Legacy Member
Holocene zei:
Hier ook nog niet echt een "wow!-moment" gehad, maar ik ben ook nog maar level 8:)

Het is wel een leuke verandering tov andere MMOs, alhoewel ik niet overdreven veel volk zie (nochtans volle server), mss omdat het in de start area's is:)

Omdat deze MMO werkt met aparte instances voor dezelfde zones zodat je niet met 1000man in dezelfde zone zit en je constant moet spawncampen om iets te kunnen kills. Meestal is het rond de 150man die samen met jou in een zone zitten waardoor het redelijk rustig lijkt, maar liever dat dan verschrikkelijke lagspikes etc

mp4me

Legacy Member
Man kwil er zo graag aan beginnen maar toch best wachten tot na de examens :(

moordact

Legacy Member
Lvl 24 atm :) nog 1 tje tegaan voor een mount :o

Alleen spijtig dat je niet kan kiezen welke warfronts je wil doen..
En ook spijtig dat iedereen evenveel hp heeft en een evernredige dmg output...

Niet veel goeds dus als je een super goed setje gear hebt...

maaar.. als je dan low lvl bent ben je weer minder benadeelt En het maakt hetmeer skill-based! =)

crafting zelf nog niet gedaan :O

Matic

Legacy Member
Sorasan zei:
gisteren nacht men lightsaber cecraft, gaf me toch een kippenfel moment.
als ge van de kotor reeks houd dan is dit uw shizzle !

ziet elke saber er hetzelfde uit? of heb je toch enkele dingen om het te customizen?

tijgerke

Legacy Member
Sorasan zei:
ge begint met een training sword. Tot aan lvl 9-10 dan moet je via een quest een light saber forgen.
Meer zeg ik er niet over ;)

Een Sith Inquisitor krijgt zijn/haar lightsaber na de laatste class quest op Korriban. De Jedi Counsular moet inderdaad zelf forgen. :)

moordact

Legacy Member
Btw indruk is ook dat ik me serieus opjaag op de queue , en de grace periode die er niet is als je dc'd

Kaizer

Legacy Member
moordact zei:
Btw indruk is ook dat ik me serieus opjaag op de queue , en de grace periode die er niet is als je dc'd

Second that one...is gewoon een grote joke !

?therapy?

Legacy Member
tb-303 zei:
.... en 40.000 credits armer voor de skill om ermee te mogen rijden :D
Je moet een een skill trainen om met een mount te mogen rijden, maar je kan wel zomaar vertrekken met je ruimteschip zonder enige training. :crazy:

Makes no sense :p

moordact

Legacy Member
?therapy? zei:
Je moet een een skill trainen om met een mount te mogen rijden, maar je kan wel zomaar vertrekken met je ruimteschip zonder enige training. :crazy:

Makes no sense :p

automatische piloot :P

white-hat

Legacy Member
just iets te lang in den douche gezeten en nu op plaats 1100 in queue
(lettow)

mijn bevindingen:

conversaties zijn super, net zoals de quests en bonusquests.
Het ziet er voor een mmo vind ik zelfs héél goed uit.
Nooit meer spawncampen wegens de instanced zones.
Gear en quality is awesome, ben nu lvl 18 en ik zie er zo zot uit.
Craften is leuk, alhoewel het gatheren via crewmembers volgens mij op hoge lvl een moneysink is.
Hip hoe je stem aangepast word naargelang je headpeace.

Alhoewel ik mij kostelijk aan het entertainen ben heb ik wel wat problemen met sommige dingen ook:

meerdere keren loop ik tegen een onzichtbare muur aan
iedereen heeft zo ongeveer evenveel HP
sommige area's zijn echt lastig om van punt A naar punt B te gaan.
wat mij mateloos stoort is dat de schade van abilities word afgetrokken voor de animatie goed en wel begint, het ziet er allemaal superhip uit maar voelt net alsof je constant aant laggen bent.
Ik had graag 1-9 zien staan op mijn actionbar.
Kiosk is echt geen plezier om mee te werken.
travelling is soms niet altijd even logisch, en soms duurt het mij net iets te lang om vanuit een zone naar de fleet te gaan.
als tank heb ik soms echt moeite om met de huidige UI het overzicht te behouden(kan aan mij liggen :-) )
Questrewards zijn over het algemeen meh, los van de rewards die je krijgt uit Heroic quests.


Maar zeker een blijvertje, sommige dingen doen ze gewoon zooo goed, dat ik mij soms afvraag hoe we het ooit anders gedaan hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan