Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
misterhahn1 zei:1ste indruk is vrij goed. Ik speel als trooper en alles draait hier goed op high, alleen vind ik de beginplaneet wel kut maarja.
Oja en dat slotje naast je spellbar waarmee je deze kunt locken/unlocken = heldig!

witten zei:pvp is steekt echt goed ineen.
my favorite is toch huttball.
Dhene zei:Heb je in veel spellen hoor![]()

misterhahn1 zei:Qua MMO heb ik alleen WoW en dit gespeeld. En ik WoW hadden ze zoiets niet, dus ik vind dat slotje echt wel goed gevonden![]()
glennvdz zei:Ik breek men hoofd hier al lang over hoe je dit kan aanpassen zodat je de nummers te zien krijgt en niet: ² & é " ' ( § è ! ç à )

math zei:Ik gebruik nooit de nummers om iets te selecteren. Altijd met de muis.
BeeLz zei:Komende van Wow waar ik 70+ keybinds had kan ik echt niet terug naar mouseclicken gaan, voelt veel te beperkt aan

witten zei:pvp is steekt echt goed ineen.
my favorite is toch huttball.
Geen probleem want ik ben er zeker van dat ze dit nog gaan aanpassen.
Ben het beu om in andere MMOs altijd de goody two-shoes te moeten uithangen als grote held. Geef mij maar wat verraders om te roosteren 
ChunWai. zei:Het principe is er, maar er zijn nog serieuze mankementen voor melee classes.Geen probleem want ik ben er zeker van dat ze dit nog gaan aanpassen.
Acidbaron zei:Kunt ge dit verder uit leggen want echt veel problemen onder vind ik niet, tja ranged kunnen over die firepads heen aanvallen maar dat is het ook dan.
