Archief - SWTOR: Indrukken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

misterhahn1

Legacy Member
1ste indruk is vrij goed. Ik speel als trooper en alles draait hier goed op high, alleen vind ik de beginplaneet wel kut maarja.
Oja en dat slotje naast je spellbar waarmee je deze kunt locken/unlocken = heldig!

Dhene

Legacy Member
misterhahn1 zei:
1ste indruk is vrij goed. Ik speel als trooper en alles draait hier goed op high, alleen vind ik de beginplaneet wel kut maarja.
Oja en dat slotje naast je spellbar waarmee je deze kunt locken/unlocken = heldig!

Heb je in veel spellen hoor :p

Acidbaron

Legacy Member
witten zei:
pvp is steekt echt goed ineen.
my favorite is toch huttball.

Als je met mensen speelt die kunnen passen, gelukkige altijd in een pre-made guild groep tenminste anders is dit niet goed voor mijn bloed druk.

misterhahn1

Legacy Member
Dhene zei:
Heb je in veel spellen hoor :p

Qua MMO heb ik alleen WoW en dit gespeeld. En ik WoW hadden ze zoiets niet, dus ik vind dat slotje echt wel goed gevonden :p

Dhene

Legacy Member
misterhahn1 zei:
Qua MMO heb ik alleen WoW en dit gespeeld. En ik WoW hadden ze zoiets niet, dus ik vind dat slotje echt wel goed gevonden :p

Bij je opties had je wel iets lock action bars in WoW.

Acidbaron

Legacy Member
Zal maar zwijgen over de *geweldige* ui van SWToR.

Ja dit was sarcastische bedoelt :P

Jack The Ripper

Legacy Member
De UI kan beter, maar dat zal nog wel verbeteren in de toekomst. Wellicht gaan er wel nog addons komen. Vergeet niet dat dit een MMORPG is dat nog maar pas uit is hé.

Bepaalde features zijn toch wel origineel/revolutionair in sw:tor: dialogen, companions, de crafting
De basis is voor een goede MMO die lang kan meegaan is er.
't enige waar ik me niet kan over uitspreken is de endgame, maar er zitten toch al een paar raids in en flashpoints dus er zal wel genoeg te doen zijn me dunkt.

BeeLz

Legacy Member
glennvdz zei:
Ik breek men hoofd hier al lang over hoe je dit kan aanpassen zodat je de nummers te zien krijgt en niet: ² & é " ' ( § è ! ç à )

Ik heb mijn spells primary op numpad gebind dus 123456789 aangezien ik dat toch nie gebruik en dan secondary op &é"'('§è!ç ondertussen :p

BeeLz

Legacy Member
math zei:
Ik gebruik nooit de nummers om iets te selecteren. Altijd met de muis.

Komende van Wow waar ik 70+ keybinds had kan ik echt niet terug naar mouseclicken gaan, voelt veel te beperkt aan

metalleke

Legacy Member
BeeLz zei:
Komende van Wow waar ik 70+ keybinds had kan ik echt niet terug naar mouseclicken gaan, voelt veel te beperkt aan

70+ wtf :o
Of is dat met modifiers bijgerekend?

Acidbaron

Legacy Member
Je kan die nummers na azerty zetten door het spel op azerty keyboard te laten runnen, moet je maar eens googlen vroeger gedaan voor AoC, het went toch na een tijd zeker als je maar 1 to 5 gebruikt.

Over de UI ik weet dat die gaat verbeteren, addons hoeven niet onmiddelijk voor mij gewoon een UI die niet bugged, die target of target heeft, die beter raid/team frames heeft beter name plates, iets van macro support om slots vrij te maken door artifacts en abilities te combineren, het intereseert me niet als het zelfs een dubbele keystroke nodig heeft om te activeren en gewoon mouse over macros voor healers. De basis met andere woorden.

Maar voor healers en tanks is het momenteel redelijk slecht. Dan zal nog maar zwijgen over tab targeting en andere dingen. Zelfs dat ik gewoon geen moeite doe om een healer te levelen door de bugs in de UI en niet constant ctrl+U moet gebruiken om een up to date frame te zien.

ChunWai.

Legacy Member
witten zei:
pvp is steekt echt goed ineen.
my favorite is toch huttball.

Het principe is er, maar er zijn nog serieuze mankementen voor melee classes.:p Geen probleem want ik ben er zeker van dat ze dit nog gaan aanpassen.

Katz

Legacy Member
Ben tering verslaafd aan het geraken, niet goed :p

Sith Inquisitor, lekker evil aan het spelen, en het spel beloond je om het zo smerig mogelijk te spelen :p Ben het beu om in andere MMOs altijd de goody two-shoes te moeten uithangen als grote held. Geef mij maar wat verraders om te roosteren :)

Acidbaron

Legacy Member
ChunWai. zei:
Het principe is er, maar er zijn nog serieuze mankementen voor melee classes.:p Geen probleem want ik ben er zeker van dat ze dit nog gaan aanpassen.

Kunt ge dit verder uit leggen want echt veel problemen onder vind ik niet, tja ranged kunnen over die firepads heen aanvallen maar dat is het ook dan.

Mithrillax

Legacy Member
Ik vind het echt goed!

Levelen steekt mij meestal tegen, vooral de saaie questen. Maar dat heb ik tot nu toe nog niet gehad!

:)

Kowlier

Legacy Member
iemand anders nog problemen met diplomacy? ik vind het zo onvoorspelbaar soms. ik heb nu bvb een grade 4 purple crafting material nodig, maar na 2 dagen en 80k+ aan missions doen nog geen prijs gehad :'(

ChunWai.

Legacy Member
Acidbaron zei:
Kunt ge dit verder uit leggen want echt veel problemen onder vind ik niet, tja ranged kunnen over die firepads heen aanvallen maar dat is het ook dan.

Teleporterende tegenstanders, rubberbanding, .. Ik geloof dat ze het nog allemaal goed gaan krijgen maar op het moment is het niet zo soepel als het moet zijn:)

Piekatsjoe

Legacy Member
Gisteren gespeeld tot ik m'n lightsaber had, en ik ben hooked :love:.

Alleen kan die ui wel wat aanpassingen gebruiken, zoals de chatbar linksbovenaan :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan