tekn0w!z
Legacy Member
En? Hoe valt de game volgens jullie mee?
Ik denk dat ik vandaag een invite ga krijgen, heb de beta niet gespeeld, ik hoop het goed gaat meevallen..
Heb namelijk al talloze mmo's geprobeerd (AoC, Warhammer Online, EQ2, RoM, Aion, Rift, ...) en ik blijf telkens terugvallen op Wow...
Wat waren jullie eerste indrukken? Uitdagend genoeg? Gaat de game blijven boeien?
Ben benieuwd
Ik denk dat ik vandaag een invite ga krijgen, heb de beta niet gespeeld, ik hoop het goed gaat meevallen..
Heb namelijk al talloze mmo's geprobeerd (AoC, Warhammer Online, EQ2, RoM, Aion, Rift, ...) en ik blijf telkens terugvallen op Wow...
Wat waren jullie eerste indrukken? Uitdagend genoeg? Gaat de game blijven boeien?
Ben benieuwd

.
. Dat accent is echt perfect gedaan. 
,voorlopig valt hij dus heel goed mee .