Archief - SWTOR: Indrukken?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tekn0w!z

Legacy Member
En? Hoe valt de game volgens jullie mee?
Ik denk dat ik vandaag een invite ga krijgen, heb de beta niet gespeeld, ik hoop het goed gaat meevallen..

Heb namelijk al talloze mmo's geprobeerd (AoC, Warhammer Online, EQ2, RoM, Aion, Rift, ...) en ik blijf telkens terugvallen op Wow...

Wat waren jullie eerste indrukken? Uitdagend genoeg? Gaat de game blijven boeien?

Ben benieuwd :)

Lizie

Legacy Member
Beta gespeeld dus had al eerste indrukken :)

Eenvoudig gezegd voor mij viel het tegen TOT ik mijn schip kreeg.Op dat moment heb ik pas mijn preorder gedaan.

Zoals al vele keren overal gezegd is , kan je een single player gevoel hebben. Maar zelfs dan kan je het game zien als KOTOR3 en stoppen :)

Er zijn een deel lvl systemen en equip systemen , followers etc en vind die wel vrij goed uitgewerkt.

Je hebt dark/light levels , social levels(door te teamen en te questen te verdienen) je normale lvl natuurlijk , tradeskills die door je followers gedaan kunnen worden.

Equipment : ship , followers en u char.

Ik speel smuggler en vind het easy. vele vinden de cover systeem ervan slecht , ik vind het vernieuwend om het in een mmo te zien ipv bijvoorbeeld mass effects en hou ervan.

Is het een wow killer , ik denk van niet , aan de andere kant de wereld zit vol met Star Wars lovers en ge krijgt echt wel een star wars gevoel :)

Heb gisteren , late invite , 2.5 uur gedaan op noob zone , alle quests grotendeels omdat debug mode af staat en het spel zo vlot loopt. aangezien er vele spelers in noob zones zijn vind ik toch dat het vlot ging.

aanrader : mss maar wow is wow en swtor is welja STAR WARS-JEDIs-Sith :).

Chronic

Legacy Member
Kan online sinds eergisteren avond, vandaag helaas werk.
Heb ook in beta gespeeld, huidige char is lvl 20, SI.

Spel is naar mijn mening superverslavend en fun. Ook mooie en sfeervolle spelwereld.
Crewskill/crafting is een verademing vind ik, gedaan met wachten op spawn van die speciale bloem...stuur gewoon je crewmember.

Je krijgt op lvl 14 al een sprint die ervoor zorgt dat je 35% sneller gaat...Zulke kleine dingen maken het verschil, wie loopt er nu graag tergend traag door grote spelwerelden...

Flashpoints zijn supersfeervol en best tof. Drops zijn wel beetje gekjes vinnink. Gisteren hammerstation FP gedaan, volledige SI set gewonnen.
Ofwel moet ik dringend op de lotto spelen ofwel is dit niet echt balanced out.

Endgaming blijft vraagteken voor me, zowiezo kijk ik uit om verder te levellen.

Koffe

Legacy Member
Chronic zei:
Flashpoints zijn supersfeervol en best tof. Drops zijn wel beetje gekjes vinnink. Gisteren hammerstation FP gedaan, volledige SI set gewonnen.
Ofwel moet ik dringend op de lotto spelen ofwel is dit niet echt balanced out.

Endgaming blijft vraagteken voor me, zowiezo kijk ik uit om verder te levellen.

das me ook opgevallen. Gisteren in diejen eersten flashpoint was ALLES voor de BH, en die hadden we nu net ni mee :p.
2 warriors en 2 operatives. Nuja, gewoon pech zeker.

Jack The Ripper

Legacy Member
Gisterenavond begonnen en in 1 trok naar lvl 9 geleveld met mijn Trooper, die startplaneet voor Troopers is echt enorm sfeervol.
In de beta heb ik even met een Bounty Hunter gespeeld en de startplaneet voor BH en Imperial Agents (Hutta) vond ik veel minder qua sfeer. Kan met opzet geweest zijn dat ze het wat soberder gehouden hebben.
Trooper is net zoals BH fun om te spelen, beetje OP wel nu. Qua verhaal, voice acting etc zit dit spel zeker al goed

Aiden

Legacy Member
Gisteren 5 lvls gespeeld. Enorm verslavend, als ik kijk naar alle andere MMO's die ik gespeeld heb had ik niet hetzelfde gevoel. Me likes.

Fraze

Legacy Member
Aiden zei:
Gisteren 5 lvls gespeeld. Enorm verslavend, als ik kijk naar alle andere MMO's die ik gespeeld heb had ik niet hetzelfde gevoel. Me likes.

Hier voelt het helemaal hetzelfde aan. Heb Wow geprobeerd maar kon me niet boeien omdat die thema's me echt niet aanspreken nu het Star wars is vind ik het allemaal vele vetter. En ook omdat ik nu eindelijk eens vanaf het begin mee ben met de rest.

Smokingnoob

Legacy Member
Fred1880 zei:
Hier voelt het helemaal hetzelfde aan. Heb Wow geprobeerd maar kon me niet boeien omdat die thema's me echt niet aanspreken nu het Star wars is vind ik het allemaal vele vetter. En ook omdat ik nu eindelijk eens vanaf het begin mee ben met de rest.

BF-Fredje ?

mX.

Legacy Member
Zeer goede eerste indrukken. Eén nadeel is me gisteren opgevallen en dat is dat veel skills over de classes heen puur copy-paste zijn en snel een andere naam gegeven zodat het minder zou opvallen.

M'n maat is Jedi Knight, ik Jedi Shadow en 1/4 van onze skills doen hetzelfde :D

stormtrooper

Legacy Member
mX. zei:
Zeer goede eerste indrukken. Eén nadeel is me gisteren opgevallen en dat is dat veel skills over de classes heen puur copy-paste zijn en snel een andere naam gegeven zodat het minder zou opvallen.

M'n maat is Jedi Knight, ik Jedi Shadow en 1/4 van onze skills doen hetzelfde :D

Ergens is dat logisch aangezien iedereen zo wat op dezelfde voet moet starten :p

Persoonlijk vind ik het echt top. 'k speel nu met den IA en 'k voel mij echt ne smooth operator :cool:. Dat accent is echt perfect gedaan.

"Protip": nooit heroic quests overslaan, ook al vindt ge het niet leuk om in een groep te zitten. Ik heb in den beta ze overgeslaan en het heeft echt een grote invloed op u spel.

Nochnoii

Legacy Member
Ik heb het spel gisteren gekocht, jammer genoeg kan ik pas dinsdag beginnen maar ik heb nu al het gevoel dat dit wel eens een blijvertje kan blijven :) Ik ga ondertussen zoveel mogelijk informatie vergaren :D ik heb me bewust onthouden van zoveel mogelijk informatie dus ik heb me niet laten hypen, buiten mezelf...

dadash

Legacy Member
OMG net mijn eerste herioc gedaan. Ik had er wat schrik van maar toen ik daar kwam plots een invite gekregen van een groep en met ons 4 makkelijk de quest gedaan. Was super awesome. Echt wel een goed groepje ook voor zo spontaan te zijn ontstaan.

Ben deze middag om 13:30 begonnen en ga nu eten. Heb nog nooit zolang aan een stuk door gespeeld lol. Dit spel is echt wel super.

blackscorpio

Legacy Member
hallo is dat aan mijn pc of server maar in the sith acadamy en in die tombes happert mijn besturing en loop ik tegen muren
is er nog iemand die dat heeft?

dadash

Legacy Member
WTF. Net een uur en 10 minuten gewacht in een queue. Kan ik eindelijk spelen timed hij wel out zeker X( kan ik opnieuw beginnen. Queue daar straks was 600 nu 1000 X(

tb-303

Legacy Member
Goe goe en goe :)
Tot nu toe heb ik niets waar ik me druk over maak, guildies weer iedere dag online die ik maanden gemist heb na stoppen met andere mmo's, geen rariteiten met server crashes of lag.

Enige "negatieve" zijn de queues op dit moment, na werk thuiskomen om 20.00 en dan nog 40 min queue is niet leuk maar ben dat nu wel gewent na vele andere releases.
Dat komt wel goed.

Levicious

Legacy Member
Momenteel al 1h41m in de queue aant wachten :) Cool game mate. Ja ik kan zagen

Anoniem0

Legacy Member
join the club

gisteren gewoon opgegeven en iets anders gedaan
vandaag al uurtje en half aant wachten

nog 99 wachtende voor mij... :s

stonecold_

Legacy Member
Awel ik heb mijne early ook maar gebruikt en daar ik wow beu was met altijd die zelfde quest -types , maar ben aangenaam verrast , het blijft een mmo, maar bioware heeft er wel iets moois van gemaakt .

Afin ik ga eens verder spelen ;) ,voorlopig valt hij dus heel goed mee .;)

molog

Legacy Member
Ik ben ook aan het twijfelen om het spel te gaan halen in afwachting voor de komst van Diablo III. Btw, als je het spel koopt moet je dan al direct een gamecard kopen voor dat je effectief kunt spelen of heb je direct een gratis maand?
Ik kan mij nog herinneren bij Wow dat je een gratis maand had, maar dat je dan toch een visa nummer ofzo moest ingeven voor dat je kon beginnen met spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan