ShenmueDragon
Legacy Member
angelnick zei:Inderdaad, heb er op geantwoord dat ik wil dat ze mijn vragen beantwoorden en dat ze me eens uitleggen waarom mensen die later dan mij besteld hebben het wel al hebben gekregen en ik hier zit te wachten terwijl donderdag het moet ingegeven zijn en donderdag de post staakt -.-
Die sturen niks meer terug denk ik

Maar ze hebben de server cap omhoog gedaan, of toch die van The Red Eclipse, was daarstraks full en nu staat hij nog maar op standaard.
