Archief - SWTOR Collector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShenmueDragon

Legacy Member
angelnick zei:
Inderdaad, heb er op geantwoord dat ik wil dat ze mijn vragen beantwoorden en dat ze me eens uitleggen waarom mensen die later dan mij besteld hebben het wel al hebben gekregen en ik hier zit te wachten terwijl donderdag het moet ingegeven zijn en donderdag de post staakt -.-

Die sturen niks meer terug denk ik

Fraze

Legacy Member
Kheb ook nog is een mailtje gestuurd.
Zal men antwoord hier ook posten.
Tzal weer njet worden vandaag :)

EvilSwordfish

Legacy Member
Niet perse, mijn vorige levering van bol kwam aan om 17.15 denk dat ze leveren tot 18.00...Rare is, ze hebben hem terug in voorraad staan op de site

ShenmueDragon

Legacy Member
Heb hier ook al is een levering gehad om 22.30u van tnt van bol.
die leveren wel laat zene

Tengu

Legacy Member
Het maakt niet uit of je het spel vandaag krijgt of niet. Je kan toch niet spelen met die queue's

ShenmueDragon

Legacy Member
Tengu zei:
Het maakt niet uit of je het spel vandaag krijgt of niet. Je kan toch niet spelen met die queue's

Zal voor mij toch veel uitmaken , vooral de zekerheid

EvilSwordfish

Legacy Member
Same here, en ik ben al aan het spelen dus :D Maar ze hebben de server cap omhoog gedaan, of toch die van The Red Eclipse, was daarstraks full en nu staat hij nog maar op standaard.

Ik wil gewoon mijn CE zodat ik tenminste verder kan blijven doen

ShenmueDragon

Legacy Member
Lethichore zei:
En wat duurt dat lang...

zo een weekje wachten wel,want ik verwachte die den 14 of den 15 .
Gewoon dat je ni zeker bent of die wel geleverd word.
Voor het zelfste geld maken ze ons blaaskes wijs.

ShenmueDragon

Legacy Member
Ik heb er nog ene gevonden in een winkel,daar hebben ze er nog 1,ik ga die seffens halen want ik ben dat met die bol beu.
als ik die niet meer kan anuleren verkoop ik die.

EvilSwordfish

Legacy Member
Als ik het straks niet heb ga ik er ook achter zoeken, Bol.com WAS goed in mijn ogen maar met dit echt niet meer.

Slechte service

EvilSwordfish

Legacy Member
Lethichore zei:
heh waarda? moeste ze der nog ne verloren ebbe ligge erges :p

Ge bedoelt twee XD

Grootste probleem is gewoon het gebrek aan een trace nummer, als ik wist waar da het pakket is/was zou ik al pak geruster zijn

Lethichore

Legacy Member
lol you kidding me???

then there's still hope :o

may the force be with us!! :D

wnr besteld trouwenS?

tijgerke

Legacy Member
Net antwoord gekregen van Bol..

Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 december 2011.

Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u de game 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' uit uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Onze klantenservice beschikt helaas niet over de door u gevraagde informatie. Om u toch van dienst te kunnen zijn, hebben we uw vraag naar de betreffende afdeling doorgestuurd. Zodra we een antwoord ontvangen, wordt u op de hoogte gebracht. Normaal gesproken kunnen we, uiteraard afhankelijk van de vraag, binnen een week antwoorden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Maw, ik zal donderdag de standaard editie maar gaan halen in MediaMarkt en als mijn CE ooit aankomt kan ik mijn account nog upgraden.

*edit*
Na de post van Fred1880 is er dan toch nog hoop.. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan