Archief - SWTOR Collector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eikel Father

Legacy Member
MassiveD zei:
Die staat in de VIP-room van de imperial fleet.


Dank u!

Zijn er btw nog mensen die hun Mouse Droid niet hebben gekregen maar al de rest wel?

EvilSwordfish

Legacy Member
Hebben degene die CE via bol.com besteld hebben deze al ontvangen? Ik heb hem besteld op 9/12 en is nogaltijd niet aangekomen met de post :( moet hem wel tegen de 22ste hebbe of ik zit in de problemen! :D

ShenmueDragon

Legacy Member
zal ni verschieten dat we een mailtje krijgen dat ze ni kunnen leveren

EvilSwordfish

Legacy Member
Betwijfel het, ergste is dat ze bij bol precies zelf van niets weten, al meerdere mails gestuurd. Altijd iemand anders van de support. De ene zegt dat het misschien verloren is, de andere zegt te wachten, nog een andere zegt gewoon dat hij geen idee heeft en dat ik het al ontvangen heb (hij had het over de pre-order code)

Had mijn eerste CE gekocht via Amazon, maar die gingen niet optijd leveren, en nu ist op deze wachten. Niet te doen

Ben wel blij dat ik Early acces heb

EvilSwordfish

Legacy Member
Hmm zou wel erg zijn, ze hebben het geld al van mijn mastercard gepakt, en dan niet kunnen leveren?

ShenmueDragon

Legacy Member
Ik heb ook al betaald.
zoveel keer gemaild,maar elke keer een ander en vaag antwoord terug.
bv
In eerdere correspondentie hebben wij u verzocht om tot 20 december te wachten. Deze termijn is op dit moment nog niet verstreken. Wij verzoeken u daarom nog even om geduld. Indien u de game uiterlijk 20 december nog niet ontvangen vernemen wij dit graag in antwoord op dit bericht.


Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet

bla bla bla

ShenmueDragon

Legacy Member
dus kunnen we morgen weeeeeeeeeeeer mailen enz.
en pas op de 20 kunnen die traceren,toch raar allemaal.
Heb het gevoel dat ze ons iets wijsmaken

tijgerke

Legacy Member
Ik heb ook nog niets gezien.. Heb er al wel verschillende gezien die na mij (01/12) besteld hebben en hem al hebben ontvangen (NL), dus niet kunnen leveren is denk ik niet het probleem. Een medewerker van Bol had aan iemand van Tweakers gemeld dat ze leveren in volgorde van bestelling en dat ze er voldoende hadden om aan alle bestellingen te voldoen.

EvilSwordfish

Legacy Member
Volgens mij weten ze wel wat he probleem is maar zeggen ze gewoon niets. Heb op tweakers het topic gevolgd en daar zeggen ze dat bol naar het schijnt de CE's in "waves" krijgt en ook verstuurd. En dat vandaag de laatste is verzonden zodat die morgen aankomt...Of dat morgen laatste verzonden wordt *shrugs*

ShenmueDragon

Legacy Member
Had ook al gelezen dat ze in nederland alles al hebben geleverd.
denk niet dat ze leveren in volgorde hoe dat ze zijn besteld want dan hadden de nederlanders die na ons bestelde die ook niet gekregen.
Ze zullen alles in 1 container proppen omdat da goedkoper is zeker.

EvilSwordfish

Legacy Member
Vind het gewoon slechte service dat ze niet eens een tracking nummer geven, dat onozel cd'tje met de pre-order code had een tracking nummer, een pakket van 150 euro van 3.5 kg niet...Slaagt op niets

ShenmueDragon

Legacy Member
angelnick zei:
Volgens mij weten ze wel wat he probleem is maar zeggen ze gewoon niets. Heb op tweakers het topic gevolgd en daar zeggen ze dat bol naar het schijnt de CE's in "waves" krijgt en ook verstuurd. En dat vandaag de laatste is verzonden zodat die morgen aankomt...Of dat morgen laatste verzonden wordt *shrugs*

Daarom dat ze die pas na den 20ste kunnen traceren?
Dat ze dan gewoon eerlijk zijn he

ShenmueDragon

Legacy Member
angelnick zei:
Vind het gewoon slechte service dat ze niet eens een tracking nummer geven, dat onozel cd'tje met de pre-order code had een tracking nummer, een pakket van 150 euro van 3.5 kg niet...Slaagt op niets

Das ook mijn gedacht,zal speciaal gedaan zijn denk

EvilSwordfish

Legacy Member
ShenmueDragon zei:
Daarom dat ze die pas na den 20ste kunnen traceren?
Dat ze dan gewoon eerlijk zijn he

Negen op tien wel, ze hebben ze gewoon nog niet verzonden en dus is er helemaal geen pakket om terug te vinden met de tracker.

Vind het spijtig want vorige keren dat ik via bol bestelde ging het echt snel.

Maar ik ben eerlijk gezegd wel beetje blij dat ik niet de enige ben met dit probleem, ik was al aan het panikeren en aan het denken op amazon.de maar te kopen dan.

En ik zaterdag maar wachten met speeder te kopen omdat ik dacht dat ik CE ging krijgen, alle geluk dat ik toch maar gekocht heb of ik zou nog lang geen 37 zijn

Fraze

Legacy Member
Mij hadden ze vrijdag verzekerd dat ik maandag mijn bestelling zou ontvangen. Nuja ik heb niets gezien en ik verwonder er niet van datk morgen ook niets ontvang.

ShenmueDragon

Legacy Member
Ik heb mijn lesje wel geleerd.
Das den 2de keer dat ze mij hebben liggen,ook met mijn cate special ed die 6 dagen later kwam dan was aangegeven.En elke keer weer foefkes wijsmaken met hun antwoordejes.
Ik zal supperblij zijn als ik hem heb,maar ik bestel der nooit niks nimeer omdat ze ons in de kou laten staan.
Maar daar hadden ze die weer natuurlijk,en dan besteld een mens die daar he
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan