Archief - SWTOR Collector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraze

Legacy Member
Targoth zei:
Ook nog niets?

Nog geen antwoord op mijn mail gekregen :sad:

Volgens mij heeft geen enkele Belg iets ontvangen.

Op Tweakers hebben er vele hun CE vandaag ontvangen.

Ik hoop op morgen. :unsure:

stonecold_

Legacy Member
Weet iemand al iets over die speciale store in de ce ?

En die keychain , werk dit makkelijk ?

Ik heb een ce klaarstaan in de mm Maastricht , maar twijfel nog tss die of de gewone ...

Sorasan

Legacy Member
stonecold_ zei:
Weet iemand al iets over die speciale store in de ce ?

En die keychain , werk dit makkelijk ?

Ik heb een ce klaarstaan in de mm Maastricht , maar twijfel nog tss die of de gewone ...

pak de CE maar, totally cool and usefull
vooral die digipass, dan hoeft ge sowieso al geen secret questions meer te beantwoorden :applause:

Sovereign

Legacy Member
stonecold_ zei:
Weet iemand al iets over die speciale store in de ce ?

En die keychain , werk dit makkelijk ?

Ik heb een ce klaarstaan in de mm Maastricht , maar twijfel nog tss die of de gewone ...

Check PM

Gentei

Legacy Member
Waar kunde nog CE's halen ik heb de gewoone editie maar zou toch een CE willen....

SHIGSY

Legacy Member
tb-303 zei:
Ja maar shigs moest er drie hebben en stuurt zijn broer te voet ;):D

Elaba, ik ben onschuldig, zat op het werk. Hij is zo ziek als een hond (tijdens zijn verlof) maar hij stond toch verdacht rap bij jullie in de gietende regen om al 1 exemplaar op te pikken. :p

Edit: Net zelf achter mijn exemplaar geweest. Nog eentje te gaan.

Gentei

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
Waar kunde nog CE's halen ik heb de gewoone editie maar zou toch een CE willen....

Ik geef het op!

juist MM & Saturn in Antwerpen gaan zien, geen CE gisteren in Wilrijk bij Saturn geweest ook niets Fnac in wijnegem ook geen CE, zelfs Bart Smit niet lol.

Ik zal maar blijven bij mijn normale editie.

Moest er iemand toevallig zijn CE niet hebben en een normale editie hebben ben ik bereid de mijne te ruilen + nog 100€ langs mijn kant opleg.
Ik heb mijn code nog niet gebruikt.

tijgerke

Legacy Member
Targoth zei:
CE via bol.com is net aangekomen :)

Op een zaterdag? Ik dacht dat die gewoon via de post zou komen.. Of moest je hem zelf gaan halen bij de post?

@RazorBlade: Bol.com had CE's tot 2 dagen geleden ongeveer, dus ik denk dat je er nu wel net te laat bij bent.. Fnac Antwerpen al geprobeerd trouwens?

Tengu

Legacy Member
Stel; ik heb de "CE-preorder" box en heb dus early acces. Kan ik mijn account activeren en verder spelen met mijn early acces chars als ik mijn account activeer met de gewone editie?

Ik lees trouwens op sommige sites dat de CE TIJDELIJK niet meer beschikbaar is... Ik vermoed dat dit een fout is?...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan