Archief - SWTOR Collector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShenmueDragon

Legacy Member
Fred1880 zei:
Mij hadden ze vrijdag verzekerd dat ik maandag mijn bestelling zou ontvangen. Nuja ik heb niets gezien en ik verwonder er niet van datk morgen ook niets ontvang.

Ik ging het ook in de bus krijgen,en mer beloven.
En als je een mailtje stuurt krijgde een antwoord aan waar je nog niks verder mee bent.

EvilSwordfish

Legacy Member
Same here, mij hadden ze hetzelfde gezegd, maar dat is gewoon een standaard mail dat ze doen voor die nederlanders denkik, volgens mij hebben ze niet eens gekeken naar het feit dat het pakket naar België moest, de customer support daar is ook niets waard.

Elke keer je replied iemand anders dat niets te zeggen heeft dat kan helpen.

ShenmueDragon

Legacy Member
Och,we blijven hopen voor morgen dan.al goed dat we 2 dagen bijkrijgen voor onze early of we konden morgen onze game key nog ni activeren

EvilSwordfish

Legacy Member
Ik heb het zelfs zo hard zitten of ik had terwijl ik wacht het gewone spel gekocht

Fraze

Legacy Member
Ik blijf hopen. Ma kben ook al aant nadenken wa er gebeurt alsk hem niet heb voor de EA afloopt ...

ShenmueDragon

Legacy Member
Ik ben ook aan het twijfelen of ik ook ni de gewone editie ga kopen.
Kan ik teminste toch al spelen.
Mer ik wil de special en niet de gewone natuurlijk

EvilSwordfish

Legacy Member
Misschien is de post in antwerpen gewoon traag :p

Maar heb zelf ook gedacht aan Digital Deluxe te kopen instead, maar ik wil perse de CE store, dus ik ga negen op tien als het er donderdag nog niet is, gewoon spel kopen en CE in duitsland bestellen

EvilSwordfish

Legacy Member
Ben benieuwd of hij er morgen gaat zijn, op hoop van zege!

EvilSwordfish

Legacy Member
Nog niets binnen, ook nog geen nieuws van Bol, had gisteren een mailtje gestuurd met een paar vragen van hoe het zit...Als het er deze avond niet is koop ik de duitse versie gewoon -.-

Fraze

Legacy Member
angelnick zei:
Nog niets binnen, ook nog geen nieuws van Bol, had gisteren een mailtje gestuurd met een paar vragen van hoe het zit...Als het er deze avond niet is koop ik de duitse versie gewoon -.-

En dan is de CE int Duits ofwa :p
En wa zijn de levertijden daar ?

EvilSwordfish

Legacy Member
Fred1880 zei:
En dan is de CE int Duits ofwa :p
En wa zijn de levertijden daar ?

Yeah, boekje en map is duits, maar het beeldje zie je toch niet dat het duits is en ingame stuff ook niet. Uhm, 1 - 2 dagen denk ik. Guildie van mij had vrijdagavond besteld en was zaterdag geleverd. Maar hij is zelf wel van duitsland dus België zal dagje langer zijn :p zolang ik het maar heb tegen 22ste!

En lol, 1 uur queue al, da beloofd

Fraze

Legacy Member
angelnick zei:
Yeah, boekje en map is duits, maar het beeldje zie je toch niet dat het duits is en ingame stuff ook niet. Uhm, 1 - 2 dagen denk ik. Guildie van mij had vrijdagavond besteld en was zaterdag geleverd. Maar hij is zelf wel van duitsland dus België zal dagje langer zijn :p zolang ik het maar heb tegen 22ste!

En lol, 1 uur queue al, da beloofd

Ik kan nie spele dan hoor ik de bel niet :(

tijgerke

Legacy Member
Daarnet ook een mailtje gestuurd naar Bol.. Ookal is er een Grace Period heb ik ze toch maar gezegd dat ik dankzij hen vanavond dus niet zal kunnen inloggen, aangezien ik mijn CE nog niet heb ontvangen. Ben benieuwd naar hun antwoord. :p

Obi-Wan

Legacy Member
Mijn eerste CE besteld bij Game Mania, maar omdat ik ervoor vreesde of ze die wel gingen hebben (filiaal waar ik geweest ben had voor Uncharted 3 CE zoveel pre-orders aangenomen als ze maar konden, terwijl ze maar 1 doos binnengekregen hebben) heb ik die ook besteld via ECI. Resultaat: ECI heeft vorige week op 14 of 15/12 geleverd, en ook van GM een mailtje gekregen. Heb die dan maar doorverkocht aan een maat van mij.
:-)

Dus voor de mensen die lid zijn van ECI en er nog ene willen: proberen hé (meestal is ECI toch zodanig duur dat niet veel mensen erover denken om hun software daar te kopen :-) maar was de normale prijs).

Fraze

Legacy Member
Obi-Wan zei:
Mijn eerste CE besteld bij Game Mania, maar omdat ik ervoor vreesde of ze die wel gingen hebben (filiaal waar ik geweest ben had voor Uncharted 3 CE zoveel pre-orders aangenomen als ze maar konden, terwijl ze maar 1 doos binnengekregen hebben) heb ik die ook besteld via ECI. Resultaat: ECI heeft vorige week op 14 of 15/12 geleverd, en ook van GM een mailtje gekregen. Heb die dan maar doorverkocht aan een maat van mij.
:-)

Dus voor de mensen die lid zijn van ECI en er nog ene willen: proberen hé (meestal is ECI toch zodanig duur dat niet veel mensen erover denken om hun software daar te kopen :-) maar was de normale prijs).

Mijn moeder is daar lid maar ze staan helaas al niet meer op de website :(

stonecold_

Legacy Member
In de mediamarkt Maastricht stond er nog ene voor los verkoop , 139.90e.

EvilSwordfish

Legacy Member
Heb net mail terug gehad van Bol, waarin ze geen ENKELE vraag van me beantwoord.

Enkel maar de standaard reply


Hartelijk dank voor uw e-mail van 19 december 2011.
U heeft contact met ons opgenomen, omdat u de game 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' nog niet heeft ontvangen.
Heeft u de gelimiteerde Special Pre-Order Collectors Edition van de game 'Star Wars: The Old Republic' bij bol.com gereserveerd, dan verzenden wij uw bestelling gegarandeerd. Wegens de kerstdrukte bij de bezorgdienst, is het mogelijk dat u de game niet op de datum van release ontvangt. Heeft u de game uiterlijk 21 december 2011 niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Wij onderzoeken dan waar uw bestelling zich bevindt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Zal nog eens mail derop antwoorden met dat ik en dingen had gevraagd.

Fraze

Legacy Member
angelnick zei:
Heb net mail terug gehad van Bol, waarin ze geen ENKELE vraag van me beantwoord.

Enkel maar de standaard reply


Hartelijk dank voor uw e-mail van 19 december 2011.
U heeft contact met ons opgenomen, omdat u de game 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' nog niet heeft ontvangen.
Heeft u de gelimiteerde Special Pre-Order Collectors Edition van de game 'Star Wars: The Old Republic' bij bol.com gereserveerd, dan verzenden wij uw bestelling gegarandeerd. Wegens de kerstdrukte bij de bezorgdienst, is het mogelijk dat u de game niet op de datum van release ontvangt. Heeft u de game uiterlijk 21 december 2011 niet ontvangen, neemt u dan contact met ons op. Wij onderzoeken dan waar uw bestelling zich bevindt.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Zal nog eens mail derop antwoorden met dat ik en dingen had gevraagd.

Drukte ? Wa is da nu voor een excuus ?

Al de Nederlanders hebben het al ontvangen !

EvilSwordfish

Legacy Member
Fred1880 zei:
Drukte ? Wa is da nu voor een excuus ?

Al de Nederlanders hebben het al ontvangen !

Inderdaad, heb er op geantwoord dat ik wil dat ze mijn vragen beantwoorden en dat ze me eens uitleggen waarom mensen die later dan mij besteld hebben het wel al hebben gekregen en ik hier zit te wachten terwijl donderdag het moet ingegeven zijn en donderdag de post staakt -.-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan