Archief - SWTOR Collector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EvilSwordfish

Legacy Member
Fred1880 zei:
Bol heeft net geleverd :D

Ah nice, mag de hoop dus zelf ook nog niet opgeven! :D

Zou er dan binnen het uur/twee uur zijn :o op hoop van zege *crosses fingers*

Fraze

Legacy Member
Hij is indd net geleverd en besteld 1/12.

Kweet nie of Schriek ver weg is :p

tijgerke

Legacy Member
Schriek = Ekeren, dus zo'n 30km..

Is het bij jou ook door TNT geleverd?

EvilSwordfish

Legacy Member
tijgerke zei:
Schriek = Ekeren, dus zo'n 30km..

Is het bij jou ook door TNT geleverd?

Wut, Ekeren? Nooo Schriek is naast Heist-op-den-Berg maar kleine 33km van Zandhoven :p

tijgerke

Legacy Member
Oeps. :)
Ekeren-donk noemen ze soms ook wel de Schriek, daarmee.. Sorry. :)
(Voor de afstand maakte het trouwens niet veel uit.. +-30km. :p)

Wel flauw dat Fred op 01/12 heeft besteld en hem vandaag heeft aangekregen. Ik heb op 30/11 besteld.. :(

EvilSwordfish

Legacy Member
tijgerke zei:
Oeps. :)
Ekeren-donk noemen ze soms ook wel de Schriek, daarmee.. Sorry. :)
(Voor de afstand maakte het trouwens niet veel uit.. +-30km. :p)

Wel flauw dat Fred op 01/12 heeft besteld en hem vandaag heeft aangekregen. Ik heb op 30/11 besteld.. :(

Is nog tijd wel, TNT leveren heel de dag door, of toch zeker tot 18 uur dat ik weet

Jack The Ripper

Legacy Member
Ik ben nog aan een CE geraakt via iemand die een exemplaar op overschot had besteld, ben toch tevreden dat ik er nog aan geraakt ben.
Die CE is zijn geld waard, toch voor een spel dat ik minstens enkele maanden ga spelen. Beeldje alleen al vragen ze 80 euro voor en die security key moet ik dan ook al niet meer kopen. Artbook en sound track is ook nice.

ShenmueDragon

Legacy Member
Heb de mijne ook gehaald in de winkel.
Als bol die seffens leverd want ik woon in ekeren donk.
Dan heb ik er 2.
Dan word er ene aangeboden.

tijgerke

Legacy Member
angelnick zei:
Is nog tijd wel, TNT leveren heel de dag door, of toch zeker tot 18 uur dat ik weet

Ik heb hem laten leveren op mijn werk, dus ik hoop dat ze hier dan nog voor 18u staan. :p

Lethichore

Legacy Member
ShenmueDragon zei:
Ben benieuwd dat ze hier seffens ook leveren

hou die maar achter de hand dan als ze bij mij morgen niet geleverd heb koop ik die wel over xD

tijgerke

Legacy Member
Ik heb ze vanmorgen blijkbaar vals beschuldigd.. Mijn CE stond op mij te wachten toen ik daarnet thuis kwam. Werd rond 11u15 geleverd. En mijn ma laat niets weten, ookal wist ze goed genoeg dat ik erop zat te wachten. Achja, ik ben gerust nu :)

Lethichore

Legacy Member
ik nog niet en heb gelijk met angelnick besteld en woon 5 minuten van angelnick.... snap tnt niet :) of leveren die misschien provincie gebonden? ik woon op 100 meter van provincie antwerpen ^^

ShenmueDragon

Legacy Member
Snap het ook ni zene. Ben echt content dat ik hem te straks heb kunnen kopen in de winkel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan