EvilSwordfish
Legacy Member
Fred1880 zei:Bol heeft net geleverd![]()
Ah nice, mag de hoop dus zelf ook nog niet opgeven!

Zou er dan binnen het uur/twee uur zijn
op hoop van zege *crosses fingers*Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fred1880 zei:Bol heeft net geleverd![]()

op hoop van zege *crosses fingers*tijgerke zei:Schriek = Ekeren, dus zo'n 30km..
Is het bij jou ook door TNT geleverd?

tijgerke zei:Oeps.
Ekeren-donk noemen ze soms ook wel de Schriek, daarmee.. Sorry.
(Voor de afstand maakte het trouwens niet veel uit.. +-30km.)
Wel flauw dat Fred op 01/12 heeft besteld en hem vandaag heeft aangekregen. Ik heb op 30/11 besteld..![]()
angelnick zei:Is nog tijd wel, TNT leveren heel de dag door, of toch zeker tot 18 uur dat ik weet

ShenmueDragon zei:Ben benieuwd dat ze hier seffens ook leveren
ShenmueDragon zei:Nog niks van bol.echt ni te doen
