soulreaper
Legacy Member
tb-303 zei:Veralgemeen zo niet , ik heb er nog steeds staan al zijn het bijna de laatste, game mania brugsesteenweg gent.
Dan nog in de zaak bij u om de hoek, op nog geen 5 km van uw huis
Maar enkel reservatie als je der dezelfde dag omkomt.
En niet via deze weg, zit in pauze en zie niet meer naar dees forum voor morgenmiddag.
Telefoon staat op de game mania site.
Vreemd, heb nochtans uwe collega eergisteren aan de lijn gehad en die zei dat ze geen meer hadden, en degenen die er waren/ zouden binnenkomen waren gereserveerd/ al verkocht. En ja, dat was in Eeklo. Dus misschien eens beter afspreken onder elkaar wie welke onzin gaat vertellen.

.