Archief - SWTOR Collector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

soulreaper

Legacy Member
tb-303 zei:
Veralgemeen zo niet , ik heb er nog steeds staan al zijn het bijna de laatste, game mania brugsesteenweg gent.
Dan nog in de zaak bij u om de hoek, op nog geen 5 km van uw huis :wtf:

Maar enkel reservatie als je der dezelfde dag omkomt.
En niet via deze weg, zit in pauze en zie niet meer naar dees forum voor morgenmiddag.
Telefoon staat op de game mania site.

Vreemd, heb nochtans uwe collega eergisteren aan de lijn gehad en die zei dat ze geen meer hadden, en degenen die er waren/ zouden binnenkomen waren gereserveerd/ al verkocht. En ja, dat was in Eeklo. Dus misschien eens beter afspreken onder elkaar wie welke onzin gaat vertellen.

Lethichore

Legacy Member
heh bol heeft hun status voor CE aangepast naar "Niet leverbaar", zouden ze nu eindelijk zelf doorhebben dat ze verschrikkelijke service geleverd hebben voor dit spel?

ShenmueDragon

Legacy Member
heb het gezien op de de site
Denk dat die da al lang wisten,en daarom ook geen tracing code heeft gegeven

ShenmueDragon

Legacy Member
Lethichore zei:
heh bol heeft hun status voor CE aangepast naar "Niet leverbaar", zouden ze nu eindelijk zelf doorhebben dat ze verschrikkelijke service geleverd hebben voor dit spel?

Wanneer had je die eingenlijk besteld? Omdat je preciest je geld wel heel snel terug hebt??

tb-303

Legacy Member
soulreaper zei:
Vreemd, heb nochtans uwe collega eergisteren aan de lijn gehad en die zei dat ze geen meer hadden, en degenen die er waren/ zouden binnenkomen waren gereserveerd/ al verkocht. En ja, dat was in Eeklo. Dus misschien eens beter afspreken onder elkaar wie welke onzin gaat vertellen.

A. ik werk niet in eeklo, lees nog eens mijn reply (straat en gemeente duidelijk vermeld) en antwoord minder snel!

B. Ik heb niets te zien met andere winkels, en weet van geen stocks van andere winkels, dus wij moeten niets afspreken!

EDIT:
C. Ondertussen allemaal weg

Lethichore

Legacy Member
ShenmueDragon zei:
Wanneer had je die eingenlijk besteld? Omdat je preciest je geld wel heel snel terug hebt??

op 09/12 maar had na mijn 3de mailwisseling van hun al bericht gekregen dat ze gingen terugstorten zonder daar ook maar sprake van was.

Ze hebben mij gisteren 2de maal gezegd dat ze gingen terugstorten dus wie weet krijg ik gewoon 150 euro om iets te bestellen bij bol ^^

ShenmueDragon

Legacy Member
Lethichore zei:
op 09/12 maar had na mijn 3de mailwisseling van hun al bericht gekregen dat ze gingen terugstorten zonder daar ook maar sprake van was.

Ze hebben mij gisteren 2de maal gezegd dat ze gingen terugstorten dus wie weet krijg ik gewoon 150 euro om iets te bestellen bij bol ^^

Ze storten terug zene,weet het uit ervaring,maar kan wel 2 maanden duren pfffffffffff

Lethichore

Legacy Member
ja bij mij heeft et maar paar dage geduurd dus (ni nagekeken hoeveel)

maar na die 1ste terugstorting hebbe ze nog is gezegd da ze ginge terugstorte... ben is benieuwd of ze da nu 2 keer gaan doen

ShenmueDragon

Legacy Member
zou goed zijn,dubbel geld terug:).
Heb nog altijd niks meer van bol gehoord of van een levering

ShenmueDragon

Legacy Member
moet het wel zeker weten als je die wilt hebben he.
nieuw in verzegelde box.
150eurokes

Lethichore

Legacy Member
als mijn vanavond niet meer toekomt wel maar wanneer kan ik passeren morgen?

ShenmueDragon

Legacy Member
die moest er nog leveren zei hij,weet nu ni waar.
Is de uwe gecanceld??want die is terugbetaald??

Lethichore

Legacy Member
eerst zeide ze da die waarschijnlijk verlore was gegeaan in de post (zo standaard email) en dan heb ik moete zegge dat ik nog verwacht da hte aankomt want anders ginge zij al terugstorte.

Dus in principe ni gecancelled want was al opgestuurd ma zij kunne ni wete waar het is zegge ze ...

ShenmueDragon

Legacy Member
Dat zijn nogal mannen he pfffffffffffffffffff.
Verschiet ervan dat deze nog is aangekomen,want had gedacht dat ik een mailtje ging krijgen met een sorrynwe kunnen ni leveren van bol.
Dacht ook dat ze de mijne kwijt waren in de post.
Ze kunnen nog altijd leveren bij u dan.
bestel er nooit niks nimeer

Lethichore

Legacy Member
mja ik ook ni, en ja da ligt toch op een 40 tal minuten van bij mij dus wie weet, mogelijk zelfs morgen nog maja...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan