Archief - SWTOR Collector's Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lethichore

Legacy Member
Lijkt logisch in mijn geval, vermoed dat bol alles naar de post in Antwerpen stuurt dus zij kunnen sneller verdelen dan de andere provincies. Ik woon net in Vlaams-Brabant dus mijn pakket moet waarschijnlijk eerst naar Leuven en van daaruit verdeeld worden.

ShenmueDragon

Legacy Member
En nog noppes aangekregen. Toch ni te doen.
Morgen weeral is een mailtje sturen

EvilSwordfish

Legacy Member
Kan misschien beter bellen want die mails dat ze sturen zijn allemaal standaard replies van mensen dat niets weten.

soulreaper

Legacy Member
angelnick zei:
Kan misschien beter bellen want die mails dat ze sturen zijn allemaal standaard replies van mensen dat niets weten.

Ik heb ooit iets besteld bij bol. Nooit meer.... Ze sturen je van het kastje naar de muur, als je iets te fel je been stijf houdt, dan wijten ze alles aan een technische storing. Mails zijn inderdaad van die standaard replies, en ze hebben dan nog eens grote mond als je belt... Voor mij geen bol meer. Als je echt een coll. edition wilt, dan wacht beter nog eventjes. Niet iedereen is bereid om 150 euro te betalen voor een game, dus je zult altijd wel ergens tegenkomen, zelfs op plekken waar je ze niet verwacht.

EvilSwordfish

Legacy Member
soulreaper zei:
Ik heb ooit iets besteld bij bol. Nooit meer.... Ze sturen je van het kastje naar de muur, als je iets te fel je been stijf houdt, dan wijten ze alles aan een technische storing. Mails zijn inderdaad van die standaard replies, en ze hebben dan nog eens grote mond als je belt... Voor mij geen bol meer. Als je echt een coll. edition wilt, dan wacht beter nog eventjes. Niet iedereen is bereid om 150 euro te betalen voor een game, dus je zult altijd wel ergens tegenkomen, zelfs op plekken waar je ze niet verwacht.

Het grappige is nu, nu had er ene mij een mail verstuurd om te zeggen dat door het feit ik hem niet heb gekregen, hij het heeft doorgegeven aan de betalings-dienst en dat ze mij gingen terug betalen...Dit terwijl een paar minuten daarvoor ik nog had gezegd dat hij toch is aangekomen, en de man heeft op die mail dus nog geantwoord met dat ze gingen terugbetalen, en dan nog een mail gestuurd met een rechtzetting en gezegd dat als ik het geld terug heb ontvangen om het over te schrijven...Serieus die mannen zijn echt niet goed bezig.

Lethichore

Legacy Member
ik heb net het geld teruggestort gekregen van bol...

ben nu is benieuwd of ik nog een pakket ga krijgen of niet.
Zij hebben geen trace nummer van de 2de zending dus OF ze hebben het niet verstuurd OF ze kunnen
het niet terughalen.

en dan de vraag of ik nog CE ga kopen en waar dan voor morgenavond xD

Gentei

Legacy Member
Lethichore zei:
ik heb net het geld teruggestort gekregen van bol...

ben nu is benieuwd of ik nog een pakket ga krijgen of niet.
Zij hebben geen trace nummer van de 2de zending dus OF ze hebben het niet verstuurd OF ze kunnen
het niet terughalen.

en dan de vraag of ik nog CE ga kopen en waar dan voor morgenavond xD

GL met het vinden van een CE ergens, bijna overal uitverkocht.....

soulreaper

Legacy Member
RazorBlade0075 zei:
GL met het vinden van een CE ergens, bijna overal uitverkocht.....

Niet bijna. Effectief overal uitverkocht. 12 plaatsen gaan kijken, zelfs in het kleine zaakje om de hoek( bij wijze van spreken) en overal" sorry meneer, uitverkocht".

Lethichore

Legacy Member
bwa heb er nog wel een aantal in nederland gevonden die nog stock hebben ;-)

tb-303

Legacy Member
soulreaper zei:
Niet bijna. Effectief overal uitverkocht. 12 plaatsen gaan kijken, zelfs in het kleine zaakje om de hoek( bij wijze van spreken) en overal" sorry meneer, uitverkocht".

Veralgemeen zo niet , ik heb er nog steeds staan al zijn het bijna de laatste, game mania brugsesteenweg gent.
Dan nog in de zaak bij u om de hoek, op nog geen 5 km van uw huis :wtf:

Maar enkel reservatie als je der dezelfde dag omkomt.
En niet via deze weg, zit in pauze en zie niet meer naar dees forum voor morgenmiddag.
Telefoon staat op de game mania site.

Lethichore

Legacy Member
zou wel handig zijn moest gent nu iets dichter bij de deur zijn natuurlijk... en GM verplaatst producten niet onderling tussen winkels dacht ik? :)

ShenmueDragon

Legacy Member
Heb nog altijd niks ontvangen van bol,ik ga nu is rekeningafschriften nakijken op bank,ben benieuwd

ShenmueDragon

Legacy Member
Heb niks teruggestord gekregen , dus , weet ni wat ik moet denken

ShenmueDragon

Legacy Member
mail terug gekregen van bol.com

Wij begrijpen dat het erg vervelend is dat u het artikel 'Star Wars: The Old Republic Limited Pre-Order Collectors Edition' nog steeds niet heeft ontvangen. Inmiddels hebben wij uw melding doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling. U ontvangt zo snel mogelijk bericht.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Yvette



bol.com Klantenservice

bol.com | bomvol winkels, bomvol voordeel | Welkom

Lethichore

Legacy Member
heb ik ook al eens gehad (tussen mij waslijst van auto-reply mails)...
Bij mij stond er wel bij dat ik binnen de week antwoord kreeg, dat durfden ze er waarschijnlijk niet meer bij zetten bij u :p

ShenmueDragon

Legacy Member
Zal hune beste dag ni zijn.
Als ze men geld snel terug geven zal ik heel content zen dan.
Of misschien leveren ze die nog en dan verpast ik die verder

Lethichore

Legacy Member
ik moe morge in kapellen zijn dus als ge tem moest krijge kom ik hem misschien nog ophalen xD

ShenmueDragon

Legacy Member
Laat het je zeker weten:).Mijn gevoel zegt dat die vandaag aankomt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan