Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
angelnick zei:Kan misschien beter bellen want die mails dat ze sturen zijn allemaal standaard replies van mensen dat niets weten.
soulreaper zei:Ik heb ooit iets besteld bij bol. Nooit meer.... Ze sturen je van het kastje naar de muur, als je iets te fel je been stijf houdt, dan wijten ze alles aan een technische storing. Mails zijn inderdaad van die standaard replies, en ze hebben dan nog eens grote mond als je belt... Voor mij geen bol meer. Als je echt een coll. edition wilt, dan wacht beter nog eventjes. Niet iedereen is bereid om 150 euro te betalen voor een game, dus je zult altijd wel ergens tegenkomen, zelfs op plekken waar je ze niet verwacht.
Lethichore zei:ik heb net het geld teruggestort gekregen van bol...
ben nu is benieuwd of ik nog een pakket ga krijgen of niet.
Zij hebben geen trace nummer van de 2de zending dus OF ze hebben het niet verstuurd OF ze kunnen
het niet terughalen.
en dan de vraag of ik nog CE ga kopen en waar dan voor morgenavond xD
RazorBlade0075 zei:GL met het vinden van een CE ergens, bijna overal uitverkocht.....
soulreaper zei:Niet bijna. Effectief overal uitverkocht. 12 plaatsen gaan kijken, zelfs in het kleine zaakje om de hoek( bij wijze van spreken) en overal" sorry meneer, uitverkocht".
