Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dragon Racing

Legacy Member
Belgerbil zei:
ge kunt die ook kopen met Tom Clancy's Endwar ;) heb ik gedaan en ben er tevreden van :) maar nu blijkbaar nog langer wachten op socom :( bah


Ik weet het. Die Endwar, heb ik geen interesse in (fnac 85 eur + headset) en de kostprijs is ook duurder, dan dat ik die socom kan vastkrijgen

razick_killer

Legacy Member
Dumbino zei:
Het is een volwaardige opvolger. En als je moeilijk kan wachten is importeren de keuze die je moet maken. ;)

maak een amerikaanse ps account en download het via de store.
kost 2 keer niets:love:
mijne visa is al aangevraagd!!!
ben het wachten beu

sele

Legacy Member
idd kopen die handel,best is impot met headset,zeker niet duur en tis een zeer goed spel en headset zeker goed!

Dragon Racing

Legacy Member
sele zei:
idd kopen die handel,best is impot met headset,zeker niet duur en tis een zeer goed spel en headset zeker goed!

Waar is hem goedkoop in de VS?

Tot nu toe maar enkele gevonden aan quasi dezelfde prijs als dat hij hier gaat uitkomen.

sele

Legacy Member
Dragon Racing zei:
Waar is hem goedkoop in de VS?

Tot nu toe maar enkele gevonden aan quasi dezelfde prijs als dat hij hier gaat uitkomen.

videogamesplus denkek

devil

Legacy Member
heb vorige week 2 exemplaren bij videogameplus besteld de gewone versie zonder headset .
vandaag aangekomen , ik doe de doos open en wat zie ik er zitten 2 versies in met headset :) dus heb maar 2 keer betaald voor zonder headset en toch headset gehad .
leuke winkel daar .

Dragon Racing

Legacy Member
devil zei:
heb vorige week 2 exemplaren bij videogameplus besteld de gewone versie zonder headset .
vandaag aangekomen , ik doe de doos open en wat zie ik er zitten 2 versies in met headset :) dus heb maar 2 keer betaald voor zonder headset en toch headset gehad .
leuke winkel daar .

Verkoopt ge er eentje niet :D

split-second

Legacy Member
devil zei:
heb vorige week 2 exemplaren bij videogameplus besteld de gewone versie zonder headset .
vandaag aangekomen , ik doe de doos open en wat zie ik er zitten 2 versies in met headset :) dus heb maar 2 keer betaald voor zonder headset en toch headset gehad .
leuke winkel daar .


Op Videogameplus.ca kan je alleen maar de versie kopen met headset :p
Daar heeft nooit de versie opgestaan zonder (ik check hem dagelijks).

Hoeveel heb je hem betaald ? 40.68€ ?

devil

Legacy Member
dan heb jij een geweldig slechte bril hoor , en dat voor er dagelijks op te zitten .
daar hebben ze wel degelijk de 2 versies hoor.

ik heb die 39,99 dollar betaald een 30 euri incl verzending dus een 60 euro voor de 2 exemplaren.

heb dus betaald voor de versie zonder maar heb 2 keer de versie met gekregen.
Welcome to Video Games Plus Online

Cycloon

Legacy Member
Hij heeft er in het begin opgestaan maar is niet meer terug te vinden tussen de gewone artikelen als je zoekt. Mss dat de directe link wel werkt en ze daar niet op gelet hebben :p

devil

Legacy Member
als ik bij VGP via hun zoek functie gewoon socom in type , kom ik de versie tegen zonder headset .

en zonder zoek funtie vind je hem ook gewoon in de lijst staat die hoor.

Cycloon

Legacy Member
Aja nu wel terug. Maar hij is echt een tijd weg geweest. Anyway, niet zo'n belangrijke discussie eigenlijk :p

devil

Legacy Member
maakt niet uit natuurlijk , maar ze hebben mij toch en mooie dienst gedaan zo hoor .
2 gewoon versies besteld en heb de 2 met headset gehad

morb

Legacy Member
btw.. hoe komt het dat iknog niet eens rang 1 heb. Bij mij staat er gewoon niets en bij de rest 1, 2, 3 ,etc...

general of war

Legacy Member
ik wou deze game al sinds oktober kopen maar nu met KZ enzo ben ik hem wat vergeten is hij wat de moeite om hem te halen, niet al te veel last van lag enzo?

Solid Q

Legacy Member
morb zei:
btw.. hoe komt het dat iknog niet eens rang 1 heb. Bij mij staat er gewoon niets en bij de rest 1, 2, 3 ,etc...

Als je een clan joint krijg je een wapen en een 1ste rank symbooltje

maar ik heb nu al verschillende keren zeer lang en zeer goed gespeeld en mijn stats worden niet aangepast ?

Is er dan een verschil qua servers ? Daar waar je points verdient ?

exodus_

Legacy Member
nieuw ingame
mensen die zin hebben om te spelen
add me

PSN: digiital_

Jonas89

Legacy Member
Deze game bij ons de 20ste Maart uit....eindelijk...:p

Vele hebben jullie hem al gekocht via Buitenlandse webshop...

Is hij de moeite om hem te kopen? Want de "oude" Socom's vond ik nog altijd de beste voor online te spelen. Is deze dit ook, of héél wat minder ??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan