Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

oclog

Legacy Member
Vorthar zei:
Da werd vroeger altijd gezegd ja, maar ik denk dat dat dan "MAG" is "Massive Action Game", 265 mense in 1 battlefield à la socom, dus ik denk dat da dit is, trailer is op youtube te vinde.

Zipper heeft bevestigt dat het geen SOCOM-achtige game ging worden ;)

coax^

Legacy Member
weet iemand welk soort headsets je allemaal kunt gebruiken ? want ik heb het gekocht als tussendoortje maar het bevalt me wel en in clanverband kan ik wel een headset gebruiken .grtz

ermac666

Legacy Member
kan er iemand mij die confrontation punte uitlegge?? de ene keer heb je er en de andere keer kan je ze al weer kwijt zijn??

jte1990

Legacy Member
ermac666 zei:
kan er iemand mij die confrontation punte uitlegge?? de ene keer heb je er en de andere keer kan je ze al weer kwijt zijn??


kspeel het al een half jaar bekan en snap ook ng altijd niks van die confrontation punte.
Ik stond op 5 harst ps3 sta ik terug op 1 speel paar games sta ik terug op 5. en nerges is er uitleg over te vinde

M0rdresh

Legacy Member
en speelt nog iemand dit ? Heb het gisteren gekocht en was verrast van de volwassen team play in een willekeurige online sessie. Met de europese launch is het spel super stabiel trouwens.

Goldrusher

Legacy Member
4015221262_b0b1784a13.jpg


COLD FRONT Downloadable Pack for SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation – PlayStation.Blog

Today, we are very happy to announce the COLD FRONT downloadable pack for SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation. Loaded with new features and content, this pack brings a brand new snowy Eastern European area of operations into play with two all new maps and three classic SOCOM maps for 16 to 32 players. The classic maps are drawn from some of the most popular SOCOM maps of all time, each built from the ground up for the PS3!

All told, this pack will have:
• New Russian / Eastern European Area of Operation
• Snow setting complete with snow effects, new snow gear and camo for both the Special Forces and Mercenaries, and thermal vision
• New ARMS RUN gameplay mode
• 5 New Maps: Uprising, Entrapment, Blizzard, Night Stalker, Vigilance
• All new mercenaries characters with new looks and new VO.
• New Special Forces squad, the Russian Spetsnaz
• Gun turrets emplacements
• New music
• All new character specialization/progression system
• Allows players to pick a primary and secondary specialization and unlock new equipment exclusive to those specializations
• New weapons, including: 3 new weapons, 6 enhanced versions of weapons available as part of the new weapons specialization system, 2 new weapon attachments (including the thermal scope), 5 enhanced versions of weapon attachments also available as part of the new weapons specialization system.
• 2 new grenade launcher ammo types (flash and smoke)
• New Trophies

4014178139_729e67f002_o.jpg


4014940574_3891ac164f_o.jpg


4014939400_0c7f2fef12_o.jpg

Stancke

Legacy Member
Nog es kicken...

Kunnen jullie inloggen?

Installeer het spel, download de update 1.5, alles loopt perfect en krijg steeds bij het inloggen "Initialising network failed".

Liggen de servers plat?:s

Digishine

Legacy Member
Welke Versie de EU ?

en eigelijk hoe de heck kan ik die trophies krijgen ? snap er geen barst van die trophies

Stancke

Legacy Member
Digishine zei:
Welke Versie de EU ?

Euhm, gekocht in de winkel vanmorgen dus ik ga ervan uit dat dit de EU versie is (tekst is in het nederlands)

Iemand die eens kan testen of hij/zij wel ingelogd geraakt?

Thx!

uberkrol

Legacy Member
Gegroet, mede landgenoten

Een vraag om psychiatrie te voorkomen.. waarom werkt cold front niet na de installatie ??!

Gisteren avond werd ik zeker 3 uur geteisterd door de frustratie... !!
ik zal beginnen met het begin:

Stap 1: ik ga op PSstore en koop me de uitbreiding Cold Front
Stap 2: vervolgens begint het downloaden
Stap 3: na het 10 minuten is de download compleet en gaat de installatie van start
Stap 4: installatie voltooitd en meteen start ik socom op.. lap, kheb geen toegang tot de cold front nieuwigheden.

Tja, ben ik dan maar eens helemaal herbegonnen van 0.. zo enkele malen achter elkaar op iedere keer beetje verschillende manier.

Ik begrijp er echt niks van..

Pls, kan iemand mij helpen aub ?? tis zoiets banaal maar ik weet er geen weg meer mee !

alvast bedankt en beste wensen voor 2010 !

RaZoR be

Legacy Member
heb je de juiste versie gekocht? dus EU game en EU DLC? of US game en US DLC?

EU game, US DLC of US game, EU DLC werkt niet

uberkrol

Legacy Member
RaZoR be zei:
heb je de juiste versie gekocht? dus EU game en EU DLC? of US game en US DLC?

EU game, US DLC of US game, EU DLC werkt niet

hey ik heb de game ooit eens overgekocht op 9lives en het zou een canadese versie zijn alsk me ni vergis.
en waarvoor staat die DLC ?

bedankt

RaZoR be

Legacy Member
dingen die je koopt in de store zijn DLC (downloadable content). Je hebt in de belgische store 'Cold Front' gekocht?

dat is EU DLC. Je versie komt wss van VG+ (canadese webwinkel) dus US. De game gaat 'Cold Front' dus niet vinden.
Je moet 'cold front' in de US store kopen... (of een EU versie van socom kopen). Er is geen andere manier om het werkend te krijgen.

uberkrol

Legacy Member
ok, kan ik die us store ook op mijn ps3 vinden of moet ik daarvoor een us account hebben ofzo ?

zo niet, heb ik pech..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan