Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morb

Legacy Member
nooit andere socom's gespeeld. vind deze wel fun, alleen frikkin' moeilijk :) (vind ik toch)

Jonas89

Legacy Member
morb zei:
nooit andere socom's gespeeld. vind deze wel fun, alleen frikkin' moeilijk :) (vind ik toch)

zijn de Trophies goed ??

(héhé, ja ben ne Trophies-verzamelaar :p)

RaZoR be

Legacy Member
Volgens mij komt Socom te laat in EU. Zeker omdat Killzone 2 nu uit is...

Dumbino

Legacy Member
RaZoR be zei:
Volgens mij komt Socom te laat in EU. Zeker omdat Killzone 2 nu uit is...

Dat kan wel, maar voornamelijk door de server en game problemen die er waren. Maandag kwam er een patch uit en er zijn nog wat verbeteringen doorgevoerd. Vertrouw me, toen Socom net uitkwam, wou je het niet spelen. :)

Atrox

Legacy Member
Ik heb socom besteld via internet omwille van de headset. Ik zal het spel dus binnenkort op het Buy-and-Sell-forum sealed verkopen voor 35€. :)

RaZoR be

Legacy Member
Zotten zei:
Socom komt volgende week gewoon uit hoor.

ja, dat weet ik, maar ik bedoelde:

Ondertussen hebben alle Hardcore Socommers hem al lang in de US gehaald, aangezien hij hier 5 maand later uitkomt.. En de casual gamers zijn nu denk ik meer met Killzone 2 bezig, dan met Socom. Ik weet niet of het nog een succes gaat worden in europa...

Ze zeggen toch altijd dat bepaalde games lage verkoops cijfers hebben omdat het op de verkeerde periode is gereleased (like TR:Underworld). Wel Killzone 2 is nu uit, en Resident Evil tegen einde van de week ook. Ik denk eerder dat het enthousiasme van mensen die em nog niet geimport hebben eerder naar deze 2 titels uitgaat dan naar socom. toch voor de mensen met een krap budget...

Dumbino

Legacy Member
€60 voor socom, een zalige game en een zalige bluetooth headset die afzonderlijk in veel winkels ook €60 kost, is toch wel een koopje ^^ (kheb me gebaseerd op consoleshop voor de headsetprijs, dus sorry als het minder kost in de winkels :))

Zotten

Legacy Member
RaZoR be zei:
ja, dat weet ik, maar ik bedoelde:

Ondertussen hebben alle Hardcore Socommers hem al lang in de US gehaald, aangezien hij hier 5 maand later uitkomt..

Ow okee, snap nu wat je bedoelt :)

Atrox

Legacy Member
Verdomme, mijn pakket bij amazon is nog altijd niet verzonden, gistere was normaal de laatste dag van verzending ... :sad:
Nu kan ik nog een week wachten op mijn headset ...

*** Python ***

Legacy Member
En hoe is hij???? Heb wel interesse als het goed uitgewerkt is.

Zotten

Legacy Member
jte1990 zei:
hij is nu hier in belgie ook te vinden 60 euro in GM

Met de headset. Standalone @ €30.

Ik vind het plezant :)

Niet baanbrekend, maar fun.

Het doet me denken aan de eerste keer dat ik Counterstrike op PC speelde :D

*** Python ***

Legacy Member
Ik kan mis zijn maar is deze Socom geen voorproefertje op wat komen gaat? Gaat er volgend jaar geen nieuwe volwaardige Socom uitgebracht worden, of zit ik er volledig naast???

Vorthar

Legacy Member
*** Python *** zei:
Ik kan mis zijn maar is deze Socom geen voorproefertje op wat komen gaat? Gaat er volgend jaar geen nieuwe volwaardige Socom uitgebracht worden, of zit ik er volledig naast???

Da werd vroeger altijd gezegd ja, maar ik denk dat dat dan "MAG" is "Massive Action Game", 265 mense in 1 battlefield à la socom, dus ik denk dat da dit is, trailer is op youtube te vinde.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan