Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dumbino

Legacy Member
Je zou beter gewoon uit deze thread blijven, niemand heeft iets aan je reacties. ;)

Rufusthedog zei:
Kan iemand mij eens vertellen waarom ik socom zou moeten kopen? Ik hoorde dat dat spel slecht was en nu hoor ik dat er een patch is en het dan weer goed zou zijn?

Ik ken socom niet, nog nooit ni gespeeld

Het spel kende een slechte start door de onstabiele servers. Door de patches is dat opgelost en hebben sommige websites hun review gewijzigd en een nieuwe score toegekend. Zoek je een tactische third person shooter met een zalige online ervaring is dit wel je ding. :)

SuperstarDragon

Legacy Member
zalig beschrijving van een ebay verkoper :p

socom confrontation,1maal gebruikt en uitgespeeld!!

Vorthar

Legacy Member
Yoow,

Vraagje: Is socom confrontations nu eigenlijk waard om te importeren, na de nieuwe patch enzo. Want als hij et echt overtuigend waard is, dan is er natuurlijk geen nut om te wachten tot hij hier uit is, ofwel ? Want hij is toch niet regio-gebonden. Ik wil hem echt hebben(wacht al sinds socom2 op een fatsoenlijke opvolger), maar ik twijfel echt ofk zou wachte ofniet.

grtz

bon_jovi

Legacy Member
Mss is 3th person shooter niks voor mij omdat ik 1st person gewoon ben.

Ik erger(de) me vooral bij socom aan de laadtijden, de hollanders die constant 'kankeren', bij nacht zie je nauwelijks en ook ben je soms snel dood en moet je weer minuten wachten eer je je nog eens kunt bewegen. (no respawn), het moet bij mij ook wa vooruitgaan geen halfuur in een hoekske liggen wachten tot er iemand passeert die je omverknallen

split-second

Legacy Member
bon_jovi zei:
Mss is 3th person shooter niks voor mij omdat ik 1st person gewoon ben.

Ik erger(de) me vooral bij socom aan de laadtijden, de hollanders die constant 'kankeren', bij nacht zie je nauwelijks en ook ben je soms snel dood en moet je weer minuten wachten eer je je nog eens kunt bewegen. (no respawn), het moet bij mij ook wa vooruitgaan geen halfuur in een hoekske liggen wachten tot er iemand passeert die je omverknallen

Heb hetzelfde gevoel

Vorthar

Legacy Member
bon_jovi zei:
Mss is 3th person shooter niks voor mij omdat ik 1st person gewoon ben.

Ik erger(de) me vooral bij socom aan de laadtijden, de hollanders die constant 'kankeren', bij nacht zie je nauwelijks en ook ben je soms snel dood en moet je weer minuten wachten eer je je nog eens kunt bewegen. (no respawn), het moet bij mij ook wa vooruitgaan geen halfuur in een hoekske liggen wachten tot er iemand passeert die je omverknallen

Geen respawn vindk juist goed, anders zijn der veel te veel mense die keihard rushe en daar is nix aan. Dan is het geen tactische shooter meer, maar meer iets al cod, snel en niet altijd even tactisch meer.

Belgerbil

Legacy Member
bon_jovi zei:
Mss is 3th person shooter niks voor mij omdat ik 1st person gewoon ben.

Ik erger(de) me vooral bij socom aan de laadtijden, de hollanders die constant 'kankeren', bij nacht zie je nauwelijks en ook ben je soms snel dood en moet je weer minuten wachten eer je je nog eens kunt bewegen. (no respawn), het moet bij mij ook wa vooruitgaan geen halfuur in een hoekske liggen wachten tot er iemand passeert die je omverknallen

ja... het is het doel van socom zo realistisch mogelijk te zijn. kweet niet of gij snachts zonder licht veel ziet :p? en het is een tactical shooter, wat dus wil zeggen no rushing en veel voorzichtiger. denk nie da de SEALs puur ergens gaan binnerushen ze :) da staat zo goe als zeker gelijk aan ne retour in nen bodybag

Vorthar zei:
Geen respawn vindk juist goed, anders zijn der veel te veel mense die keihard rushe en daar is nix aan. Dan is het geen tactische shooter meer, maar meer iets al cod, snel en niet altijd even tactisch meer.

jep, doet me denken aan Americas Army op PC dat ik vroeger speelde. dood is dood tot op het einde van het rondje! doet u veel meer nadenke over uwe tactic enzo vind ik persoonlek, veel leuker dan bij COD waar iedereen wa rondloopt en knalt (daarom speel ik alleen capture the flag enzo daar is nog wa "taktiek" bij te zien)

bon_jovi

Legacy Member
@ belger:

's nachts zie ik nie veel nee, maar dan had er toch een night vision mogen ingestoken hebben (ik denk niet dat dat erin zit of ben ik mis?)

Vorthar

Legacy Member
DIe zit er normaal toch wel in, op youtube veel filmkes gezien met nightvision .

Cookiebear

Legacy Member
Belgerbil zei:
jep, doet me denken aan Americas Army op PC dat ik vroeger speelde. dood is dood tot op het einde van het rondje! doet u veel meer nadenke over uwe tactic enzo vind ik persoonlek, veel leuker dan bij COD waar iedereen wa rondloopt en knalt (daarom speel ik alleen capture the flag enzo daar is nog wa "taktiek" bij te zien)

Search and destroy ftw :)

bon_jovi

Legacy Member
hoe zet je Night vision aan? of is dat met een speciale uitrusting?

Tritser

Legacy Member
SuperstarDragon zei:
zalig beschrijving van een ebay verkoper :p

socom confrontation,1maal gebruikt en uitgespeeld!!


dit is toch bullshit, het spel heeft zelfs geen single player

sele

Legacy Member
bon_jovi zei:
hoe zet je Night vision aan? of is dat met een speciale uitrusting?

blijven drukken op het pijltje naar beneden,da pijltje dient ook om uit tezoemen

Thomatchef

Legacy Member
Ik heb de game nu al een 2u gespeeld (vanaf het begin met patch 1.30, dus zonder de vroegere probleem te hebben ervaren) en vind het toch een fijne ervaring tot nu toe. Het is verre van simpel vind ik en hierdoor zit er voor mij althans voldoende uitdaging in. Nadeel is natuurlijk het niet kunnen respawnen, waardoor je soms maar weining speelt, maar na het opbouwen van ervaring en het groeien van je mapkennis lukt het wel om deftig te spelen. Het spelen in rooms met respawn is hier een oplossing voor. Het is maw toch een vrij steile leercruve vind ik (niet kwa controls maar eerder kwa gameplay) en het is even door de zure appel heenbijten alvorens ervan te kunnen genieten.

Sommige problemen die hier al aangehaald zijn, zijn terecht want ze zijn er, maar ik vind ze mierenneukerij. Het spel gaat om het uitschakelen van de vijand of het behalen van het vooropgesteld doel. Dingen zo als een truck opblazen door te schieten op de spiegel intresseren me dus de balen en storen de game ervaring (in mijn ogen) totaal niet. Herladen duurt mij ook niet te lang (in COD4 vind ik het eerder te snel), het is gewoon een feit van op tijd te herladen alvorens je vijanden gaat opzoek.

Dragon Racing

Legacy Member
Is het waar, dat de release van Socom in Europa weeral uitgesteld is?

Nu naar ergens midden/eind Maart 2009

Dragon Racing

Legacy Member
Weeral wachten dan op de headset (is goedkoper met het pakket dan afzonderlijk)

Dumbino

Legacy Member
Vorthar zei:
Yoow,

Vraagje: Is socom confrontations nu eigenlijk waard om te importeren, na de nieuwe patch enzo. Want als hij et echt overtuigend waard is, dan is er natuurlijk geen nut om te wachten tot hij hier uit is, ofwel ? Want hij is toch niet regio-gebonden. Ik wil hem echt hebben(wacht al sinds socom2 op een fatsoenlijke opvolger), maar ik twijfel echt ofk zou wachte ofniet.

grtz

Het is een volwaardige opvolger. En als je moeilijk kan wachten is importeren de keuze die je moet maken. ;)

Belgerbil

Legacy Member
Dragon Racing zei:
Weeral wachten dan op de headset (is goedkoper met het pakket dan afzonderlijk)

ge kunt die ook kopen met Tom Clancy's Endwar ;) heb ik gedaan en ben er tevreden van :) maar nu blijkbaar nog langer wachten op socom :( bah
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan