split-second
Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:Heb hem eindelijk binnen
Is aan het installeren nu...
edit:
hmmm, geraak op geen enkele server?
Alle updates gedaan en vanaf ik wil server joinen krijg ik de melding:
"Host uses a different version"
Iemand een idee?
De 1.3update is vanaf vandaag beschikbaar, misschien zijn er nog veel mensen bij die hem nog niet hebben binnengehaald, daarmee misschien die diffrent version melding.


D-Pad lean, transparant scoreboard, dive prone, quick game, .. allemaal aanwezig zoals beloofd

