Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

split-second

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
Heb hem eindelijk binnen :D

Is aan het installeren nu...

edit:

hmmm, geraak op geen enkele server?
Alle updates gedaan en vanaf ik wil server joinen krijg ik de melding:

"Host uses a different version"

Iemand een idee?

De 1.3update is vanaf vandaag beschikbaar, misschien zijn er nog veel mensen bij die hem nog niet hebben binnengehaald, daarmee misschien die diffrent version melding. :s

Dumbino

Legacy Member
De game werkt nu dus al goed :) D-Pad lean, transparant scoreboard, dive prone, quick game, .. allemaal aanwezig zoals beloofd

scorbaworba

Legacy Member
1 lag is er nog
2 waarom kan je nu maar 10cm hoog springen :wtf:
3 scorebord bekijken kan je niet vooruitlopen
4 Herladen is nog steeds niet gefixt als je over stenen loopt , herladen duurt nog altijd zolang ......
5 granaten die nog niet genoeg schade aanbrengen

Heb weer spijt dat ik 500 mb verspild heb aan een update , waar ze zolang aan gewerkt hebben en bijna niets perfect gemaakt hebben

conclusie Socom reeks is dood voor mij :)

Cycloon

Legacy Member
Granaten die teveel schade doen sucken ook ze. Zo was socom 2 grotendeels 1 grote grenade party.

jte1990

Legacy Member
- 10 cm hoog springen snap ik niet. je ventje kan toch over een auto bijna springen, kan jij dat mss in real life?
- scorebord kan je wel bekijken en perfect rondlopen schieten... gewoon select toets inhouden.
- herladen duurt idd lang maar ik dacht dat socom ook ne meer realitise shooter was dus ik zie het niemand sneller sneller doen.
- het eerste wa me opviel is dat de granades wel wat meer schade deden dan voor de patch
- en lag is er idd nog maar wel vele minder.

conclusie deze shooter is de meest realistische die ik ooit al heb gespeelt.

scorbaworba

Legacy Member
dan heb je niet veel shooters gespeeld ;)
En nog steeds geen rooms met pass op , games van 6 jaar geleden konden dit al (en dit voor een online only game!!!!)
Brightness aanpassen gaat ook niet :S zie geen hol op men lcd tv ...

als het spel toch zo realistisch is moet je gewoon dood gaan als een granaat in je buurt ontploft 8-)
En herladen als je over een steentje loopt is nog altijd niet goed gefixt hoor , soms lukt het maar meestal niet .

Nuja das mijn mening , have fun op socom ;)

Dark Riku

Legacy Member
Het enigste waar ik mij soms echt dood aan kon ergeren bij SOCOM 2 zijn de mensen die bij wijze van spreke granaten van de ene kant naar de map tot de andere, dat heb je bij Confrontation niet en sinds de patch voelt de kracht van granaten perfect aan. ^^

Ik heb er in ieder geval erg veel plezier mee en lag is sinds de patch nuja zo goed als weg, heel af en toe eens 2 seconden lag, maar altijd perfect speelbaar en het blijft leuk :)

morb

Legacy Member
Herladen duurt lang?
Echt niet he.. al ooit eens geprobeerd een mag uit je geweer te halen, in je vest of droppouch te duwen en een nieuw mag erin te steken?

Reloading is just fine.

So far... i like the game!

PSN: morbftw

Goldrusher

Legacy Member
scorbaworba zei:
Brightness aanpassen gaat ook niet :S zie geen hol op men lcd tv ... )
Staat op PS3, "RGB Full Range (HDMI)" toevallig op Full ? Zet dat eens op Limited.
En check de HDTV thread voor 2 afbeeldingen die kunnen helpen je brightness/contrast af te stellen.

Dumbino

Legacy Member
Goldrusher zei:
Staat op PS3, "RGB Full Range (HDMI)" toevallig op Full ? Zet dat eens op Limited.
En check de HDTV thread voor 2 afbeeldingen die kunnen helpen je brightness/contrast af te stellen.
Inderdaad, 'k heb dat ook op limited gezet en die 2 afbeeldingen gebruikt toen ik mijn TV instelde, geen problemen.

scorbaworba zei:
dan heb je niet veel shooters gespeeld ;)
En nog steeds geen rooms met pass op , games van 6 jaar geleden konden dit al (en dit voor een online only game!!!!)
Brightness aanpassen gaat ook niet :S zie geen hol op men lcd tv ...

als het spel toch zo realistisch is moet je gewoon dood gaan als een granaat in je buurt ontploft 8-)
En herladen als je over een steentje loopt is nog altijd niet goed gefixt hoor , soms lukt het maar meestal niet .

Nuja das mijn mening , have fun op socom ;)

Socom is altijd 1 van de realistische shooters geweest op de playstation, als je dat niet weet, heb je zelf niet zoveel shooters gespeeld hoor. Noem me eens een shooter die realistischer is? Kom niet met COD af ^^

Dumbino

Legacy Member
Goldrusher zei:
Staat op PS3, "RGB Full Range (HDMI)" toevallig op Full ? Zet dat eens op Limited.
En check de HDTV thread voor 2 afbeeldingen die kunnen helpen je brightness/contrast af te stellen.
Inderdaad, 'k heb dat ook op limited gezet en die 2 afbeeldingen gebruikt toen ik mijn TV instelde, geen problemen.

scorbaworba zei:
dan heb je niet veel shooters gespeeld ;)
En nog steeds geen rooms met pass op , games van 6 jaar geleden konden dit al (en dit voor een online only game!!!!)
Brightness aanpassen gaat ook niet :S zie geen hol op men lcd tv ...

als het spel toch zo realistisch is moet je gewoon dood gaan als een granaat in je buurt ontploft 8-)
En herladen als je over een steentje loopt is nog altijd niet goed gefixt hoor , soms lukt het maar meestal niet .

Nuja das mijn mening , have fun op socom ;)

Socom is altijd 1 van de realistische shooters geweest op de playstation, als je dat niet weet, heb je zelf niet zoveel shooters gespeeld hoor. Noem me eens een shooter die realistischer is? Kom niet met COD af ^^

Belgerbil

Legacy Member
Dumbino zei:
Socom is altijd 1 van de realistische shooters geweest op de playstation, als je dat niet weet, heb je zelf niet zoveel shooters gespeeld hoor. Noem me eens een shooter die realistischer is? Kom niet met COD af ^^

amen! ik heb socom samen met veel mensjes van ons clanneke op het verlanglijstje staan, hoor ook meer positieve dan negatieve comments en de paar die het bij ons al hebben zijn zeer lovend! mensen die zagen over "mijn geweer herlaad ni rap genoeg", of "granaten die ni genoeg damage doen" zijn zageventen zeg ik! als ge megadodelijke granaten wil die u in een straal van 10 meter omhoog blazen speel dan COD daar is al de shit pas vrij onrealistisch (vooral door die k*tperks :ironic:)

socom = realism, cant handle it? BEAT IT

Cookiebear

Legacy Member
jullie doen hier precies alsof dat cod een slechte game is :sop:
het is niet echt realistisch (maar dat weet elke kleuter), maar dat zijn games nooit.

dvsfreak007

Legacy Member
ik heb socom ook zien liggen in een klein amerikaans winkeltje met beeldjes van star wars en the simpsons enzo op de bredabaan in deurne...

devil

Legacy Member
hmmmm een gewone visa werkt pricies niet voor socom te kopen op de us store.

Dumbino

Legacy Member
Cookiebear zei:
jullie doen hier precies alsof dat cod een slechte game is :sop:
het is niet echt realistisch (maar dat weet elke kleuter), maar dat zijn games nooit.

'k Heb nooit vermeld dat COD een slechte game is, maar als iemand beweert dat hij een realistischere shooter kent, mag hij toch wel zeggen welk. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan