Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

general of war

Legacy Member
er zijn lag problemen er zijn features die missen die er eigenlijk al zouden moeten inzitten als dat er in inzit is het een prachtspel kijk maar op de officieele site van socom confr

Dumbino

Legacy Member
morb zei:
Als ik andere fora bekijk, zie ik dat iedereen blijkbaar is aant wachten op de 1.30 patch.

Kunnen jullie mij vertellen wat er dan op dit moment nog mist / slecht is in deze game? Niet dat ik me er ook mateloos aan ga ergeren en niet meer aan raak.

Dive Prone, transparant scoreboard (zodat je nog zicht hebt over het spel terwijl je rap de score via select bekijkt), D-Pad Leaning ('k vind het maar irritant heletijd met de sixaxis leunen) en nog meer..

Er komt zelfs een clanwar systeem op socom confrontation zelf, dus 't zou zalig zijn moest dat goed werken.

Waar we ook nog op kunnen hopen is dat er een mappack uitkomt, de makers zeiden zelf dat ze voor content zouden zorgen om de 3 maanden, maar 'k denk niet dat het er nu al in zit. 'k Speel alle maps graag, maar 't zijn er gewoon te weinig voor een socom game.

wolfen

Legacy Member
heb het nu ook ! gekocht @ usa store !! nice game !

voor de mensen die samen willen gamen. kheb nog geen headset ! maar daar komt snel verandering in dak mee kan vloeken :D

my_x_2 !!

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Dumbino zei:
Dive Prone, transparant scoreboard (zodat je nog zicht hebt over het spel terwijl je rap de score via select bekijkt), D-Pad Leaning ('k vind het maar irritant heletijd met de sixaxis leunen) en nog meer..

Er komt zelfs een clanwar systeem op socom confrontation zelf, dus 't zou zalig zijn moest dat goed werken.

Waar we ook nog op kunnen hopen is dat er een mappack uitkomt, de makers zeiden zelf dat ze voor content zouden zorgen om de 3 maanden, maar 'k denk niet dat het er nu al in zit. 'k Speel alle maps graag, maar 't zijn er gewoon te weinig voor een socom game.

vergeet niet dat de trophies er ook bij zijn dan! xD

morb

Legacy Member
bon alvast gedownload en is nu aant patchen.. who wants to play some socom :D

Vaillant

Legacy Member
morb zei:
bon alvast gedownload en is nu aant patchen.. who wants to play some socom :D

Gekocht via USA store? En dan met CC of met nen voucher?
Ben daar allemaal noob in maar wil socom ook wel (en liefst sneller als nu te bestellen)

Sturtie

Legacy Member
Heeft er al iemand eht spel
Kzoek beetje mensen waarmee ik samen kan spelen op socom ??


Greetz Sturtie

sele

Legacy Member
Sturtie zei:
Heeft er al iemand eht spel
Kzoek beetje mensen waarmee ik samen kan spelen op socom ??


Greetz Sturtie

ja er zijn er wel redelijk wat da het spel al hebben,import of download van us store

Dumbino

Legacy Member
Misschiens eens je PSN naam vermelden in de thread + clan / of als je een clan zoekt.

PSN: AlieNiZeD
Clan: Def.Ice
Site: :: Def.Ice ::

split-second

Legacy Member
Hoe speelt het spel nu eigenlijk ?
Een must buy ? COD4 killer ? Iets voor ons Clan gebeuren (9LBe) ?
Graag uw meningen staven met wat voorbeeldjes.

Mercikes

Dumbino

Legacy Member
split-second zei:
Hoe speelt het spel nu eigenlijk ?
Een must buy ? COD4 killer ? Iets voor ons Clan gebeuren (9LBe) ?
Graag uw meningen staven met wat voorbeeldjes.

Mercikes

Het spel speelt goed, geen problemen. Zeer tactisch spel, je moet kunnen vooruitkijken in dit spel en goed nadenken natuurlijk, wat in COD4 niet nodig was. :)

tim

Legacy Member
Ben aan het twijfelen om het ook aan te schaffen, zal mijn eerste socom worden ...

dewikke007

Legacy Member
ik ga hem wrs ook kopen via US store, veel spelers van socom 2? damn ik was goed in die tijd, beste sniper ooit ofzo ik!

bon_jovi

Legacy Member
ben ook aan twijfelen of ik hem al dan niet zou kopen.
Als ik hem koop zal het online (wsl via videogamesplus) zijn. Kun je hem ook online (niet ps store) kopen zonder headset?

Op hoeveel E. komt ie dan zoal?

Is het de moeite om deze game te kopen?
Kheb enkel in dit genre nog maar Socom 1 en Rainbow Six vegas 1 gespeeld.
Maar ik vermoed dat socom 4 beter is dan de RS vegas edities?

Dumbino

Legacy Member
dewikke007 zei:
ik ga hem wrs ook kopen via US store, veel spelers van socom 2? damn ik was goed in die tijd, beste sniper ooit ofzo ik!

Veel socom 2 spelers op Socom Confrontation.

bon_jovi zei:
ben ook aan twijfelen of ik hem al dan niet zou kopen.
Als ik hem koop zal het online (wsl via videogamesplus) zijn. Kun je hem ook online (niet ps store) kopen zonder headset?

Op hoeveel E. komt ie dan zoal?

Is het de moeite om deze game te kopen?
Kheb enkel in dit genre nog maar Socom 1 en Rainbow Six vegas 1 gespeeld.
Maar ik vermoed dat socom 4 beter is dan de RS vegas edities?

Als'k me niet vergis, een 48-tal euro's + dit is Socom Confrontation, niet Socom 4.

Het spel is zeker de moeite om te kopen als je kon genieten van socom op de ps2. :)

bon_jovi

Legacy Member
Is dit dan zo'n beetje de GTPrologue van socom ofzo?
Komt er dan ook een socom 4 uit? Wanneer?

Dumbino

Legacy Member
Neen, dit is effectief de volgende Socom game in de reeks. Er is wel al informatie over Socom 4 door de originele makers op wikipedia te vinden, als dit waar is, weet ik dus niet.

bon_jovi

Legacy Member
Your Order Has Been Processed!
zal hem binnen een week of 2 wel hebben dan met headset (voor +- 46eu.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan