Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

general of war

Legacy Member
ik heb net iets raars gezien in de dreamland reclame daar staat socom confrontation in voor 30 euro terwijl hij nog niet uit is??

bon_jovi

Legacy Member
zie het net, 29,99e voor Socom ps3. Wel zonder headset blijkbaar

bon_jovi

Legacy Member
is dit normaal?
volgens VG+ kost socom me 46.89EUR terwijl op mn pay-pal rekening maar -€44,20 EUR
af is.
Zoveel te beter natuurlijk

Cycloon

Legacy Member
Komt omdat de koers van een munt nooit langer stabiel blijft dan 2 minuten.

dvsfreak007

Legacy Member
bon_jovi zei:
zie het net, 29,99e voor Socom ps3. Wel zonder headset blijkbaar

enig id of die dan uit is of niet?
want anders ga ik wel even naar dreamland om te zeggen dat dit misleidende reclame is...

dvsfreak007

Legacy Member
haha, ik dacht da dreamland met solden op zondag open was,
stond daarnet voor gesloten poort... pech gehad
morgen nog is passeren

staticsoul89

Legacy Member
normaal gezien kan het niet dat zij het al verkopen.
Als je het echt wil importeer het gwn. je gaat goedkoper uitkomen en je hebt het voor de release hier in europa.

dvsfreak007

Legacy Member
mja ik wil dat wel doen, maar heb geen VISA of dergelijke, ik zal eens op heb buy forum rondhoren

-Ex!Tjen-

Legacy Member
Iemand een idee hoelang het duurt tegen je de bestelling krijgt van VG+ ?

Socom is op 27/12 shipped, maar heb nog altijd niks gekregen :(

LifeAspect

Legacy Member
normaal een goede week - 10 dagen, maja nu met de feestdagen ertussen xD

Zotten

Legacy Member
dvsfreak007 zei:
enig id of die dan uit is of niet?
want anders ga ik wel even naar dreamland om te zeggen dat dit misleidende reclame is...

De game is nog niet uit, nee.

En als een releasedatum op het laatste moment verandert, wat kan een retailer daar aan doen ?

millionaire

Legacy Member
-Ex!Tjen- zei:
Iemand een idee hoelang het duurt tegen je de bestelling krijgt van VG+ ?

Socom is op 27/12 shipped, maar heb nog altijd niks gekregen :(

Ik heb het den 20ste of 21ste besteld en heb het vrijdag 3 januari gekregen ... dus gene paniek ;)

dewikke007

Legacy Member
is er eigelijk een soort 9lives clan?
Of ergens toch een deftige Vlaamse clan?

En ligt het aan mij of kraakt het grandioos bij al die hollanders als zij praten?

Dumbino

Legacy Member
dewikke007 zei:
is er eigelijk een soort 9lives clan?
Of ergens toch een deftige Vlaamse clan?

En ligt het aan mij of kraakt het grandioos bij al die Hollanders als zij praten?

Hollanders praten veel te luid volgens mij. Ik hoor ze te luid en soms zo luid dat het inderdaad kraakt. 'k Heb dit niet bij alle Hollanders natuurlijk. Indien interesse in een Belgische Clan --> :: Def.Ice :: of een PM zenden naar mij
We bestaan al sinds Socom II

-Ex!Tjen-

Legacy Member
Heb hem eindelijk binnen :D

Is aan het installeren nu...

edit:

hmmm, geraak op geen enkele server?
Alle updates gedaan en vanaf ik wil server joinen krijg ik de melding:

"Host uses a different version"

Iemand een idee?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan