Zotten
Legacy Member
SuperstarDragon zei:verwacht volgens game mania 20/02/2009![]()
Dat is ook de juiste datum

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SuperstarDragon zei:verwacht volgens game mania 20/02/2009![]()

viggoht zei:is de headset dan ook uitgesteld? of gaat het enkel over socom zelf?
want normaalgezien ging die op 27/11 hier te koop zijn...


viggoht zei:is de headset dan ook uitgesteld? of gaat het enkel over socom zelf?
want normaalgezien ging die op 27/11 hier te koop zijn...
staticsoul89 zei:Gwn importerenHet spel is zelfs in het nederlands als je importeerd exact dezelfde versie als hij hier komt. Importeren is echt wel een goeie keuze het is zelfs goeiekoper. En al meer dan genoeg benelux mensen online hoor.
ermac666 zei:wat noem je dan meer dan genoeg en waar kan je best online importen? want die uitstel sla gewoon nergens op é pfff
*edit* dan gaan ze ervan verschieten da er in europa minder verkopen zijn lolz.. erg

ermac666 zei:wat noem je dan meer dan genoeg en waar kan je best online importen? want die uitstel sla gewoon nergens op é pfff
*edit* dan gaan ze ervan verschieten da er in europa minder verkopen zijn lolz.. erg
socom zelf interesseerd me eigenlijk geen bal, tis gewoon die headset dak wil... is ondertussen besteld en shipped...staticsoul89 zei:Gwn importerenHet spel is zelfs in het nederlands als je importeerd exact dezelfde versie als hij hier komt. Importeren is echt wel een goeie keuze het is zelfs goeiekoper. En al meer dan genoeg benelux mensen online hoor.
Ja hoor, gisteren toegekomen. Heb eerst wel wa problemen gehad om em te verbinden met men nokie n95 8gb. (de zit geen handleiding ofzo bij - BLUK NEW via VGP, ma tis ondertussen gelukt hoor) Om met de ps3 te verbinden ist geen enkel probleem. Geluid is goed zuiver. Weegt niet zo heel veel. Qua design is em wel mooi vind ik, en hij zit goe rond je oor - je kan da zo goed draaien en plooien naar de vorm daje zelf wil. Als jem wil opladen via je PS3 dan moe je PS3 wel aanstaan (ja natuurlijk - logischVaillant zei:viggoht, ondertussen toegekomen en 'getest'??
), ma ik gebruik de oplader van men iPOD - gewoon usb kabeltje erin en voila...das natuurlijk ook een optieCycloon zei:Je kan hem ook gewoon aan je PC hangen, maar je PC moet dan ook wel aanstaan natuurlijk![]()

Cycloon zei:Je kan hem ook gewoon aan je PC hangen, maar je PC moet dan ook wel aanstaan natuurlijk![]()
als hij afstaat laad hij ook op.staticsoul89 zei:Je PC moet niet aanstaan om je headset opladenals hij afstaat laad hij ook op.


Dumbino zei:Het is echt een zalig spel. 'k Geef toe, een slechte start met veel fouten, maar de patches hebben al veel goed gemaakt en een derde patch is onderweg. Ik keer nooit meer terug naar COD4, op socom heb je skill en tactiek nodig, wat je daar niet vind. 'k Was op de 1ste dag al aan 't ownen op cod4..![]()