Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viggo

Legacy Member
is de headset dan ook uitgesteld? of gaat het enkel over socom zelf?

want normaalgezien ging die op 27/11 hier te koop zijn...

Japser

Legacy Member
viggoht zei:
is de headset dan ook uitgesteld? of gaat het enkel over socom zelf?

want normaalgezien ging die op 27/11 hier te koop zijn...

besteld u da gewoon online. Dan hebde het volgende week al :)
Genoeg benelux mensen al online om leute te maken:crazy:

Zotten

Legacy Member
viggoht zei:
is de headset dan ook uitgesteld? of gaat het enkel over socom zelf?

want normaalgezien ging die op 27/11 hier te koop zijn...

De headset komt standalone in december.

staticsoul89

Legacy Member
Gwn importeren :) Het spel is zelfs in het nederlands als je importeerd exact dezelfde versie als hij hier komt. Importeren is echt wel een goeie keuze het is zelfs goeiekoper. En al meer dan genoeg benelux mensen online hoor.

ermac666

Legacy Member
staticsoul89 zei:
Gwn importeren :) Het spel is zelfs in het nederlands als je importeerd exact dezelfde versie als hij hier komt. Importeren is echt wel een goeie keuze het is zelfs goeiekoper. En al meer dan genoeg benelux mensen online hoor.

wat noem je dan meer dan genoeg en waar kan je best online importen? want die uitstel sla gewoon nergens op é pfff

*edit* dan gaan ze ervan verschieten da er in europa minder verkopen zijn lolz.. erg

Dumbino

Legacy Member
ermac666 zei:
wat noem je dan meer dan genoeg en waar kan je best online importen? want die uitstel sla gewoon nergens op é pfff

*edit* dan gaan ze ervan verschieten da er in europa minder verkopen zijn lolz.. erg

Importen van Welcome to Video Games Plus Online

Komt neer op een 48 tal euros, de prijs is opgeslaan een tijdje geleden. :)

staticsoul89

Legacy Member
ermac666 zei:
wat noem je dan meer dan genoeg en waar kan je best online importen? want die uitstel sla gewoon nergens op é pfff

*edit* dan gaan ze ervan verschieten da er in europa minder verkopen zijn lolz.. erg

savonds op een weekdag toch meer dan 100 mensen gevonden. En als er echt geen nederlands talige mensen online zijn kan je evengoed met wat amerikanen spelen hoor je gaat daardoor niet meer lag hebben hoor.

Viggo

Legacy Member
staticsoul89 zei:
Gwn importeren :) Het spel is zelfs in het nederlands als je importeerd exact dezelfde versie als hij hier komt. Importeren is echt wel een goeie keuze het is zelfs goeiekoper. En al meer dan genoeg benelux mensen online hoor.
socom zelf interesseerd me eigenlijk geen bal, tis gewoon die headset dak wil... is ondertussen besteld en shipped...

Viggo

Legacy Member
Vaillant zei:
viggoht, ondertussen toegekomen en 'getest'??
Ja hoor, gisteren toegekomen. Heb eerst wel wa problemen gehad om em te verbinden met men nokie n95 8gb. (de zit geen handleiding ofzo bij - BLUK NEW via VGP, ma tis ondertussen gelukt hoor) Om met de ps3 te verbinden ist geen enkel probleem. Geluid is goed zuiver. Weegt niet zo heel veel. Qua design is em wel mooi vind ik, en hij zit goe rond je oor - je kan da zo goed draaien en plooien naar de vorm daje zelf wil. Als jem wil opladen via je PS3 dan moe je PS3 wel aanstaan (ja natuurlijk - logisch :s), ma ik gebruik de oplader van men iPOD - gewoon usb kabeltje erin en voila...
Ik ben alleszins content met deze headset en vo de prijs kan je nie sukkelen é...

Cycloon

Legacy Member
Je kan hem ook gewoon aan je PC hangen, maar je PC moet dan ook wel aanstaan natuurlijk :)

staticsoul89

Legacy Member
Cycloon zei:
Je kan hem ook gewoon aan je PC hangen, maar je PC moet dan ook wel aanstaan natuurlijk :)

Je PC moet niet aanstaan om je headset opladen :) als hij afstaat laad hij ook op.

Cycloon

Legacy Member
staticsoul89 zei:
Je PC moet niet aanstaan om je headset opladen :) als hij afstaat laad hij ook op.

Normaal niet, meestal wordt de voeding van de pc volledig afgesloten als die uit staat. Mss dat sommige mensen wel USB poorten hebben die stroom blijven geven, kan zijn ;)

LifeAspect

Legacy Member
net spel gekocht, heeft zker meer een socom 2 sfeer dan den 3 + prachtig headset
voeg me toe voor de mensen dat eens een potje willen spelen ^^

morb

Legacy Member
soo... hoe is deze game tegenwoordig? Kzien em staan op de US PSN store, misschien dat ik em wel aanschaf.

Is dees game de moeite?

Dumbino

Legacy Member
Het is echt een zalig spel. 'k Geef toe, een slechte start met veel fouten, maar de patches hebben al veel goed gemaakt en een derde patch is onderweg. Ik keer nooit meer terug naar COD4, op socom heb je skill en tactiek nodig, wat je daar niet vind. 'k Was op de 1ste dag al aan 't ownen op cod4.. :)

boeffel

Legacy Member
Dumbino zei:
Het is echt een zalig spel. 'k Geef toe, een slechte start met veel fouten, maar de patches hebben al veel goed gemaakt en een derde patch is onderweg. Ik keer nooit meer terug naar COD4, op socom heb je skill en tactiek nodig, wat je daar niet vind. 'k Was op de 1ste dag al aan 't ownen op cod4.. :)

socom confrontation ziet er mij bagger uit na de beta, van de moment dat het praktisch gelijk is aan Socom2, dan koop ik het...

morb

Legacy Member
Als ik andere fora bekijk, zie ik dat iedereen blijkbaar is aant wachten op de 1.30 patch.

Kunnen jullie mij vertellen wat er dan op dit moment nog mist / slecht is in deze game? Niet dat ik me er ook mateloos aan ga ergeren en niet meer aan raak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan