Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Viggo

Legacy Member
staticsoul89 zei:
wat wordt er bedoeld met backorder op video game plus?
wordt verzonden van zodra alle pre-orders verzonden zijn. wanneer er dan nog over zouden zijn wordt de uwe verzonden en zoniet wordt het wachten tot ze er terug hebben.

Brasil-B

Legacy Member
viggoht zei:
wordt verzonden van zodra alle pre-orders verzonden zijn. wanneer er dan nog over zouden zijn wordt de uwe verzonden en zoniet wordt het wachten tot ze er terug hebben.

Mijne stond ook in backorder toen ik hem bestelde. Vorige maandag is hij verzonden. Dus hoop ik hem deze week aan te krijgen.

btw zijn er mensen die is hun mening willen geven over de meegeleverde headset?

Viggo

Legacy Member
Brasil-B zei:
Mijne stond ook in backorder toen ik hem bestelde. Vorige maandag is hij verzonden. Dus hoop ik hem deze week aan te krijgen.

btw zijn er mensen die is hun mening willen geven over de meegeleverde headset?
idd, same here! graag wat eerste reacties over de headset (officiële headset van sony zelf)

Dumbino

Legacy Member
viggoht zei:
idd, same here! graag wat eerste reacties over de headset (officiële headset van sony zelf)

De kwaliteit van de headset is zeer goed. 't Is echt leuk om met deze headset socom te spelen. :)

Cycloon

Legacy Member
De headset zit idd enorm goed. Wel ff zoeken in het begin om hem goed te krijgen (je kan de vorm deels buigen naar de vorm van je oor), maar eenmaal je hem goed hebt staan is het aangenaam om hem te dragen :)

Ook de kwaliteit van het geluid is zo goed als perfect ;)

Japser

Legacy Member
manneke
diene headset doet zeer aan mijn oren :(

ik doe die altijd links aan anders is het ni te houden. Da houdertje is wel goed en handig.
Wel zalig da er al een NL room is waar je altijd op kan spelen (daarjuist toch bijna 100 man waarvan 3/4 benelux)

Het spel zelf vind ik wat minder dan de vorige socoms, alhoewel ik moet zeggen hoe meer ik het speel hoe leuker het begint te worden.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
tjollen da kik gedaan heb met dienen headset.
Ik dacht dat hij kapot was, en opeens werkte hij :/

scorbaworba

Legacy Member
daarnet zeer leuk kunnen spelen , desert glory en bijna niemand die campte iedereen rushen :D leek alsof ik terug socom 2 aan het spelen was .

Maar in sommige rooms is het campen te erg geworden , socom is een tactisch spel , maar om bv een minuut achter een muurtje te zitten is niets voor mij .

staticsoul89

Legacy Member
Hij is vandaag verzonden. Ben echt benieuwd naar het spel heb de 1 en 2 ziek veel gespeeld :D. Weet niet of iemand zich de de Clan Bash, BS (Banana Shooters herinnerde)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Ik haat die campers e :angry:
Staan ze als enige overlevende achter een muurke, constant te kijken naar hetzelfde plekske, op een gigantische map, om dan juist op het einde, na 3 MINUTEN, de tegenstander in de rug te neuken

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Ik haat die campers e :angry:
Staan ze als enige overlevende achter een muurke, constant te kijken naar hetzelfde plekske, op een gigantische map, om dan juist op het einde, na 3 MINUTEN, de tegenstander in de rug te neuken

Tja je leert ermee leven of niet. Je doet het zelf of niet. In een echte oorlog zal je ook niet blindelings rondlopen op zoek naar iemand. Je zal liever ook willen overleven dan dood te gaan. Dat denk ik toch tenminste...

scorbaworba

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Ik haat die campers e :angry:
Staan ze als enige overlevende achter een muurke, constant te kijken naar hetzelfde plekske, op een gigantische map, om dan juist op het einde, na 3 MINUTEN, de tegenstander in de rug te neuken

de mentaliteit is gewoon verandert , als je soms in een room zit waar er 2 zitten campen denk je dat je in een clanwar zit :wtf:

Wel grappig dat je als terror in desert glory soms gewoon naar het middelste gebouw kan lopen zonder iemand tegen te komen :D dat kon je niet zo makkelijk op socom 2

*BeLiSiMa*

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;10828029 zei:
Tja je leert ermee leven of niet. Je doet het zelf of niet. In een echte oorlog zal je ook niet blindelings rondlopen op zoek naar iemand. Je zal liever ook willen overleven dan dood te gaan. Dat denk ik toch tenminste...

Ja natuurlijk, maar dit is en blijft een game hé :p
ok, je kan even campen maar niet minuten aan een stuk zoals dat wel vaker gebeurt tegenwoordig :)

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
Ja natuurlijk, maar dit is en blijft een game hé :p
ok, je kan even campen maar niet minuten aan een stuk zoals dat wel vaker gebeurt tegenwoordig :)

Ok dat is ook wel waar. Minuten lang kan ik ook niet, ik kan maximum 1 minuutje stil zitten, maar dat is meestal omdat ik met andere dingen bezig ben dan.
Ik vind het ook hatelijk hoor, dat er vele campers de hele ronde stilzitten op een bepaalde plaats waar je eigenlijk bijna geen kans maakt om het te overleven. Maar eens je ze hebt, verlaten ze toch meestal de room dusja haha...

SuperstarDragon

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;10828029 zei:
Tja je leert ermee leven of niet. Je doet het zelf of niet. In een echte oorlog zal je ook niet blindelings rondlopen op zoek naar iemand. Je zal liever ook willen overleven dan dood te gaan. Dat denk ik toch tenminste...

campers is niet erg vind als je weet waar ze kampen kan je ze gemakkelijk doden achter hun rug mits je som een andere omweg neemt of een granaat gooit.
Ze kunnen niet in bij alle opdrachten kampen??

kampen da ik soms ook :) bv. als iedereen van mijn team al neer is terwijl de tegenstander nog 5 man heeft dan verwacht je toch niet vanmij om te gan rushen :p

Lloyd

Legacy Member
SuperstarDragon zei:
campers is niet erg vind als je weet waar ze kampen kan je ze gemakkelijk doden achter hun rug mits je som een andere omweg neemt of een granaat gooit.
Ze kunnen niet in bij alle opdrachten kampen??

kampen da ik soms ook :) bv. als iedereen van mijn team al neer is terwijl de tegenstander nog 5 man heeft dan verwacht je toch niet vanmij om te gan rushen :p

amai santé... daar zeg je het... :wtf:

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
SuperstarDragon zei:
campers is niet erg vind als je weet waar ze kampen kan je ze gemakkelijk doden achter hun rug mits je som een andere omweg neemt of een granaat gooit.
Ze kunnen niet in bij alle opdrachten kampen??

kampen da ik soms ook :) bv. als iedereen van mijn team al neer is terwijl de tegenstander nog 5 man heeft dan verwacht je toch niet vanmij om te gan rushen :p

ja idd in zo situaties moet je gewoon kampen, anders haal je dat toch niet, meestal lopen ze altijd met 2 of 3 rond dicht bij elkaar in de buurt.

SuperstarDragon

Legacy Member
jullie gaan toch allemaal schijnheilig zitten doen dat je nooit heeft gekamp ??
Maar het zou natuurlijk stom zijn als iedereen zitten te kampen tot de tijd overlopen is :p
Eigenlijk is snipen toch ook een vorm van kampen of niet ?? Die blijf meestal om zijn plaats om stil staande tegenstander neer te halen ??

Dumbino

Legacy Member
Als ge de ronde kunt winne door te campe, dan camp je. 't Is ook een tactisch spel voor wie dat nog niet wist.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan