Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brasil-B

Legacy Member
Dumbino zei:
Als ge de ronde kunt winne door te campe, dan camp je. 't Is ook een tactisch spel voor wie dat nog niet wist.

Idd, good times he Alien ;)

btw spel nog niet aangekomen :( --> weet er iemand of VG+ via de post of een pakjesbedrijf werkt?

staticsoul89

Legacy Member
Ik heb gelezen dat mensen bij video game plus het 4 dagen na verzending toegestuurd kregen. Bij mij zelf is het vandaag verzonden dus ik hoop het vrijdag aan te kijgen kan ik dit weekend al knallen :D

Viggo

Legacy Member
:offtopic: de headset wordt hier bij ons verkrijgbaar vanaf 27 november. dit voor een redelijke prijs van €39.99.

kvind da nog goe meevallen. kging em eerst bestellen via VGP ma nu da de prijs hier nog goe meevalt gaak nog efkes wachten. (btw; op VGP staat em aan €32.34 + €4.85 verzendingskosten - tverschil is dus miniem vind ik)

greetz

Viggo

Legacy Member
staticsoul89 zei:
Ik heb gelezen dat mensen bij video game plus het 4 dagen na verzending toegestuurd kregen. Bij mij zelf is het vandaag verzonden dus ik hoop het vrijdag aan te kijgen kan ik dit weekend al knallen :D
da kan ja, ma da kan ook iets langer duren hoor...

Dumbino

Legacy Member
Brasil-B zei:
Idd, good times he Alien ;)

btw spel nog niet aangekomen :( --> weet er iemand of VG+ via de post of een pakjesbedrijf werkt?

Ja good times :D en ze komen terug

Mijn spel heb ik in de post moeten halen, dus ik veronderstel de post. :)

Viggo

Legacy Member
wordt eerst met air-mail onze richting opgestuurd en dan gaat da gewoon verder via de post.

LifeAspect

Legacy Member
bleh ik wil het spel ook al spelen maar men ouders hebben geen credit card, any alternatives? ofja iemand dat het voor mij zou willen importen :unsure:?
pm plz

staticsoul89

Legacy Member
Damn ik had gehoopt hem deze week te hebben maar het mocht niet zijn :)

Cycloon

Legacy Member
LifeAspect zei:
bleh ik wil het spel ook al spelen maar men ouders hebben geen credit card, any alternatives? ofja iemand dat het voor mij zou willen importen :unsure:?
pm plz

Ik kan altijd helpen, heb hier nog eentje bestelt voor iemand. Stuur me maar een PM met je adres als je geïnteresseerd bent, dan geef ik mijn rekening nummer, en zodra je betaald hebt bestel ik hem op videogamesplus :)

LifeAspect

Legacy Member
Cycloon zei:
Ik kan altijd helpen, heb hier nog eentje bestelt voor iemand. Stuur me maar een PM met je adres als je geïnteresseerd bent, dan geef ik mijn rekening nummer, en zodra je betaald hebt bestel ik hem op videogamesplus :)

thx for reply, maar zo te zien wil een (ex-?)clanmate het ook doen, maar ik zal je iets laten weten, net een domme aankoop gedaan -_-' (uitbreiding wow) dus zal wel weer ff duren voor dat ik me een nieuw spel aanschaf of ik zou men wow account moeten verkope maar kom da mag nie volgens blizz policy :(

staticsoul89

Legacy Member
Mijn copy van het spel is vandaag aangekomen :D
voeg mij maar toe als je wil
PSN: Dranica

staticsoul89

Legacy Member
Zijn er hier al mensen die in een clan zitten? Ik zoek er namelijk nog eentje lieft belgen. heb het vaak moeilijk om nederlanders te verstaan :P
en is het waar dat je rank alleen kan stijgen als je in een clan zit?

Cycloon

Legacy Member
staticsoul89 zei:
en is het waar dat je rank alleen kan stijgen als je in een clan zit?

Zal wel niet. Maar je kan enkel rank krijgen in ranked games natuurlijk :)

Tritser

Legacy Member
ik heb een mail gekregen van play.com dat hij is uitgesteld tot 16/1/2009 heb em gelijk geannuleerd het hoeft al niet meer voor mij... ben ook terug begonnen met WoW

HyPnOTiZeR

Legacy Member
staticsoul89 zei:
en is het waar dat je rank alleen kan stijgen als je in een clan zit?

Ja, zodra je in een clan zit krijg je een rang. De rang word bepaalt door het aantal games dat je hebt gespeeld.

Voor mensen die niet kunnen wachten op de EU release, importeren is de beste keuze :)

iLLuSion_xGen

Legacy Member
Hopelijk komt die nieuwe patch ook snel hoor, met trophies enzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan