Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
youriecker zei:kan je online op EU servers met de US versie?
pentiumz zei:Nu nog ni.
Maar later wel
Dumbino zei:Servers zijn regio vrij. Er zijn europese lobby's beschikbaar.
youriecker zei:en als ze extra content ofzo uitbregen betalend bv gaat dat werken?
pentiumz zei:Nu nog ni.
Maar later wel
Cyc1oon zei:Aan de rechterkant is er een volumeknop
Wel jammer dat in de nederlandse lobby enkel amerikanen zitten![]()
pentiumz zei:das stom die NL stemmekes
Hoe zet ik headset luider ?