Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2$t0n3d2k!|l zei:wanneer komt het uit in de extrazone of frs?
hummel zei:spel krijgt toch een volle 4.5/10 op ign![]()

hummel zei:spel krijgt toch een volle 4.5/10 op ign![]()
,is nog maar 1 keer gelukt en voor de rest is het of ik altijd iets zeg,da icoon dat ik praat komt er altijd op ook al zeg ik niks
of is da door muziek van tv?dat game te luid staat?voor de rest wel leuke headset,ik voel het ni dak em op heb,alleen als ik op mute druk hoor ik altijd om de x aantal seconden tuut...tuut..tuut,kan ik hier iets aan doen?boeffel zei:oei, slechte score van Ign, wel een verdiende score, heb het ook nog niet geprobeerd met nieuwe patch, en ik wil het eigenlijk ook niet proberen...

scorbaworba zei:toch grappig hoe sommige mensen een game afkraken , waarvan ze enkel de beta hebben gespeeld![]()





