Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
hummel zei:
spel krijgt toch een volle 4.5/10 op ign :P

Je bent ervoor of niet. Tactische shooters zijn niet iedereen z'n ding natuurlijk. De ene vindt ze retesaai, de andere vindt ze tof :p

iLLuSion_xGen

Legacy Member
hummel zei:
spel krijgt toch een volle 4.5/10 op ign :P

Ze hebben dan ook de review gedaan op de versie zonder de laatste patch, en als je dan de comments leest, zie je dat de game echt awesome is nu

Zelfde mss als bij Lair, had ook maar een 4 of 5 en kreeg na de patch een 8+

sele

Legacy Member
spel is aant instaleren,die headset is wel irritant ik kan die bijna ni afzetten :p,is nog maar 1 keer gelukt en voor de rest is het of ik altijd iets zeg,da icoon dat ik praat komt er altijd op ook al zeg ik niks :s of is da door muziek van tv?dat game te luid staat?voor de rest wel leuke headset,ik voel het ni dak em op heb,alleen als ik op mute druk hoor ik altijd om de x aantal seconden tuut...tuut..tuut,kan ik hier iets aan doen?

sele

Legacy Member
met socom game geen prob met micro is zo te zien alleen bij fc2 online,de games is wel leuk ze :d

boeffel

Legacy Member
oei, slechte score van Ign, wel een verdiende score, heb het ook nog niet geprobeerd met nieuwe patch, en ik wil het eigenlijk ook niet proberen...

sele

Legacy Member
boeffel zei:
oei, slechte score van Ign, wel een verdiende score, heb het ook nog niet geprobeerd met nieuwe patch, en ik wil het eigenlijk ook niet proberen...

verdiende score?:wtf:

speel de full is e maat

scorbaworba

Legacy Member
toch grappig hoe sommige mensen een game afkraken , waarvan ze enkel de beta hebben gespeeld :rofl:

plehiers

Legacy Member
hoe is de game nu eigenlijk...en liefst een zo objectief mogelijke mening...

boeffel

Legacy Member
scorbaworba zei:
toch grappig hoe sommige mensen een game afkraken , waarvan ze enkel de beta hebben gespeeld :rofl:

ik bedoelde dus een verdiende score zonder de patch :)

geef gewoon toe :)

scorbaworba

Legacy Member
een patch is dan ook bedoeld om een game stabieler te maken , bugs er uit halen enzovoort

en zonder die patch is de score 4.5/ 10 terecht , maar nu met deze patch loopt hij al een stuk beter hoor ;)

Ik was er al in het begin bij van de beta en toen ik hem de eerste keer speelde dacht ik hoe ze zoiets durven uitbrengen ...

Maar nu hebben ze zich herpakt en loopt hij al veel beter , nu nog enkele oude maps terug brengen en kan deze mooi naast socom 1 en socom 2 staan :)

Dumbino

Legacy Member
'k Vind zelf dat Socom Confrontation ook veel meer waard is dan 4,5. Maar 't blijft een feit dat er een onafgewerkt spel op de markt werd gebracht. De servers die het begaven, hadden ze ook moeten voorzien. Maar ik ga deze zeker aanschaffen, nu de patch er is en er niet zoveel klachten meer zijn voor het moment, zal het toch verslavend zijn. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan