Cycloon
Legacy Member
jte1990 zei:Kan perfect links en rechts gedragen worden![]()
Goed, dan koop ik de game wel voor de headset

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jte1990 zei:Kan perfect links en rechts gedragen worden![]()

Cyc1oon zei:Goed, dan koop ik de game wel voor de headset![]()

Dumbino zei:Apart is het de prijs niet waard.
'k Dacht iets van €50 voor de headset alleen, voor paar euro's meer heb je een game erbij.

Zotten zei:De headset komt ook apart mocht dat je interesseren![]()

DaRkFReeZe zei:wnr is dit spel uit?
Zotten zei:Uitgesteld naar januari 2009

jte1990 zei:Wat is jou bron?
want nu begint het hier wel echt lang te duren![]()

scorbaworba zei:

manu_vp zei:heb het spel via Collishop site van Colruyt besteld, wel de versie zonder headset want 'k heb er al ene, voor 27,99 euro met vermoedelijke leveringsdatum van 12/11, ben eens benieuwd wat er nu van al die release (lees shipping) dates waar is...
