Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SuperstarDragon

Legacy Member
boeffel zei:
kvind het maar dom dat ze het soms zonder headset verkopen, als er iets is wat tenminste goed is aan Socom, is het dat iedereen headset had, en die ook nog gebruikte

misschien hebben sommige al een headset van socom I , II ,II,Combined Assault of die headsett van warhawk. Niet iedereen wil er geld aan verspelen voor een headsett.

manu_vp

Legacy Member
boeffel zei:
kvind het maar dom dat ze het soms zonder headset verkopen, als er iets is wat tenminste goed is aan Socom, is het dat iedereen headset had, en die ook nog gebruikte

:wtf: voor 't geval mensen al een headset hebben ga je ze toch nie verplichten ene aan te kopen hé... find the logic...

Japser

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Waarschijnlijk is hun stock er weer door, dan halen ze die ook van hun website dacht ik.

die is er dus op ene dag doorgevlogen:)

Hopelijk maandag meer succes.
Ik heb mijn order op play.com geannuleerd.
Hier dus voor betere prijs en ge hebt het sneller in u bus :)

Japser

Legacy Member
Stond er vandaag dus eindelijk terug op :)

Heb het besteld.
Hopelijk volgende week vrijdag knallen :D

Lloyd

Legacy Member
Kga da dan ook maar doen, tis toch vooral vo de headset, ma kzout toch kak vinden moestek hier niet tegen men vrienden kunnen spelen...

sele

Legacy Member
Lloyd zei:
Kga da dan ook maar doen, tis toch vooral vo de headset, ma kzout toch kak vinden moestek hier niet tegen men vrienden kunnen spelen...

ik zal je vriend wel zijn!:p

10/27/2008 Shipped
10/25/2008 Processing
10/25/2008 Pending

den 27ste verzonden en had em gisteren thuis gekregen
das toch redelijk snel e

scorbaworba

Legacy Member
heb hem ook , nu eerst headset opladen en socom installeren

jte1990

Legacy Member
ik heb enkel wat last van lag als ik in een 16 v 16 match zit en op de map fallen heb ik ook wat problemen er van. voor de rest 8v8 loopt vloeient soms dan wat op de map fallen

beastkiller

Legacy Member
Zeg jullie weten toch ook dat je socom kan afhalen van de playstationstore in Amerika ,dan hoef je niet zo lang te wachten .
Er is wel een nadeel je zul de headset er niet bij hebben.

Japser

Legacy Member
beastkiller zei:
Zeg jullie weten toch ook dat je socom kan afhalen van de playstationstore in Amerika ,dan hoef je niet zo lang te wachten .
Er is wel een nadeel je zul de headset er niet bij hebben.

Daarom juist. . .
En ik heb liever een schijfke in mijn handen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan