Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scorbaworba

Legacy Member
ok ik heb dinsdag besteld dus denk wel dat ik hem woensdag moet hebben :)
kzie je dan wel eens online zeker :p

jte1990

Legacy Member
jep we zulle dan zeker is een paar amerikaane neerknale :P
PSN jte1990

Shallowheart

Legacy Member
Zijn er nu nog altijd haperingen in het spel ? Hoor dat het al iets beter is ?

Maar op ign zeggen ze dat ze het spel geen review kunnen geven wegens de lag ?

boeffel

Legacy Member
Shallowheart zei:
Zijn er nu nog altijd haperingen in het spel ? Hoor dat het al iets beter is ?

Maar op ign zeggen ze dat ze het spel geen review kunnen geven wegens de lag ?

dat wilt dus zeggen dat het spel lagt?

mijn review over de beta: 5,5/10

de beta kon mij niet boeien/het spel voelde slecht aan (die OTS :angry: )

Shallowheart

Legacy Member
boeffel zei:
dat wilt dus zeggen dat het spel lagt?

mijn review over de beta: 5,5/10

de beta kon mij niet boeien/het spel voelde slecht aan (die OTS :angry: )

Hmm je zit te zeiken over spellingsfouten terwijl je geen simpele logische redenering kan maken.

Lees die review van ign, inplaats van me te zitten uitdagen gelijk een klein kind :niceone:

jte1990

Legacy Member
Shallowheart zei:
Zijn er nu nog altijd haperingen in het spel ? Hoor dat het al iets beter is ?

Maar op ign zeggen ze dat ze het spel geen review kunnen geven wegens de lag ?

bij de release had het spel wel problemen van lag. ze hebben de servers geupdate en naar hore zeggen gaat het nu wel beter. je kan de us forums ook ff checken ;)


de beta kan je denk ik ni vergelijken met wat de full game zou moeten worden. kheb ook gelezen dat de beta al 6maand oud was voor dat het publiek er gebruik kon van maken. en op die 6 maand kunne al vele aanpassingen gebeurt zijn voor de full game

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
En ze gaan het wel blijven updaten na de release, dus normaal zou het goed moeten komen.

DaRkFReeZe

Legacy Member
boeffel zei:
dat wilt dus zeggen dat het spel lagt?

mijn review over de beta: 5,5/10

de beta kon mij niet boeien/het spel voelde slecht aan (die OTS :angry: )
1.het is een beta
2.OTS? je kunt de camera view gewoon op classic view zetten
3.je review sucks

boeffel

Legacy Member
DaRkFReeZe zei:
1.het is een beta
2.OTS? je kunt de camera view gewoon op classic view zetten
3.je review sucks

1: inderdaad ik wil het spel niet kopen
2: heel het spel is imo rond de OTS gemaakt, het staat als standaard ingesteld
3: I know :cool:

Dumbino

Legacy Member
boeffel zei:
1: inderdaad ik wil het spel niet kopen
2: heel het spel is imo rond de OTS gemaakt, het staat als standaard ingesteld
3: I know :cool:

OTS is een keuze, classic view speelt ook prima. Beta's reflecteren niet het uiteindelijke product.

jte1990

Legacy Member
bij mij is het vandaag aangekomen, de headset ziet er echt wel degelijk uit en zit echt goed in je oor.
Kheb het nog ni kunne testen met men ps3 ma zal snel gebeuren :P

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
jte1990 zei:
bij mij is het vandaag aangekomen, de headset ziet er echt wel degelijk uit en zit echt goed in je oor.
Kheb het nog ni kunne testen met men ps3 ma zal snel gebeuren :P

SPEEL EN COMMENT :)

jte1990

Legacy Member
net even gespeelt en moet zeggen het speelt het zelfde als de beta.
voor een game te joine je bent er binnen een minuut in.
Lag maar 1 ronde gehad daarna was het volledig weg en liep alles gewoon vlotjes.
zelf is het men eerst keer dat ik echt een socom spel speel heb wel ff de 2 gespeelt voor de maps te lere kennen die in confrontation zitten.
voor mij een geslaagt spel en zal er zeker lang geniet van hebben :D

de headset zit goed in je oor zit ook goed vast. de geluidskwaliteit is ook zeer goed dus voor mensen die nog een headset zoeken zeker die kopen :P
opladen duurde ook niet lang heb niet juist gelet hooelang maar denk 3 a4 uurtjes ongeveer.
Het houdertje is ook zeer handig en staat mooi op men tafel.
de usb kabel die er bij zat was verdoemt jkort een 10 a 15 cm maar :P

manu_vp

Legacy Member
is die socom nu al uit????? was die release niet voor eind november????

Cycloon

Legacy Member
jte1990 zei:
net even gespeelt en moet zeggen het speelt het zelfde als de beta.
voor een game te joine je bent er binnen een minuut in.
Lag maar 1 ronde gehad daarna was het volledig weg en liep alles gewoon vlotjes.
zelf is het men eerst keer dat ik echt een socom spel speel heb wel ff de 2 gespeelt voor de maps te lere kennen die in confrontation zitten.
voor mij een geslaagt spel en zal er zeker lang geniet van hebben :D

de headset zit goed in je oor zit ook goed vast. de geluidskwaliteit is ook zeer goed dus voor mensen die nog een headset zoeken zeker die kopen :P
opladen duurde ook niet lang heb niet juist gelet hooelang maar denk 3 a4 uurtjes ongeveer.
Het houdertje is ook zeer handig en staat mooi op men tafel.
de usb kabel die er bij zat was verdoemt jkort een 10 a 15 cm maar :P

Kan je de headset ook links dragen of is die enkel voor het rechtse oor geschikt?

manu_vp

Legacy Member
ja seg er is zoveel onduidelijkheid rond exacte releasedata dat het op den duur nogal verwarrend is hé...komt daarbij da de ene winkel het eerder in de rekken legt en zo pfffff....

Shallowheart

Legacy Member
jte1990 zei:
bij de release had het spel wel problemen van lag. ze hebben de servers geupdate en naar hore zeggen gaat het nu wel beter. je kan de us forums ook ff checken ;)


de beta kan je denk ik ni vergelijken met wat de full game zou moeten worden. kheb ook gelezen dat de beta al 6maand oud was voor dat het publiek er gebruik kon van maken. en op die 6 maand kunne al vele aanpassingen gebeurt zijn voor de full game

Heb zelf in de public beta gezeten van socom, in één maand tijd hebben we 6 patches gekregen. Ze trokken allemaal op niks en het probleem kwam erger. Nu ja die patches waren puur voor dingen te testten. Ze wouden zo vlug mogelijk het probleem oplossen, blijkbaar is hun dit wel grotendeels gelukt.

Nu heb wel horen zeggen dat het uiteindelijke product beter is, maar mijn vraag is of er nog haperingen voordoen etc :)

jte1990

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Kan je de headset ook links dragen of is die enkel voor het rechtse oor geschikt?

Kan perfect links en rechts gedragen worden :)

Shallowheart zei:
Heb zelf in de public beta gezeten van socom, in één maand tijd hebben we 6 patches gekregen. Ze trokken allemaal op niks en het probleem kwam erger. Nu ja die patches waren puur voor dingen te testten. Ze wouden zo vlug mogelijk het probleem oplossen, blijkbaar is hun dit wel grotendeels gelukt.

Nu heb wel horen zeggen dat het uiteindelijke product beter is, maar mijn vraag is of er nog haperingen voordoen etc :)


product is echt beter het speelt het zelfde als de beta enkel iets soepeler en geen last van geschok.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan