Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shallowheart zei:Zijn er nu nog altijd haperingen in het spel ? Hoor dat het al iets beter is ?
Maar op ign zeggen ze dat ze het spel geen review kunnen geven wegens de lag ?
)boeffel zei:dat wilt dus zeggen dat het spel lagt?
mijn review over de beta: 5,5/10
de beta kon mij niet boeien/het spel voelde slecht aan (die OTS)
Shallowheart zei:Zijn er nu nog altijd haperingen in het spel ? Hoor dat het al iets beter is ?
Maar op ign zeggen ze dat ze het spel geen review kunnen geven wegens de lag ?
1.het is een betaboeffel zei:dat wilt dus zeggen dat het spel lagt?
mijn review over de beta: 5,5/10
de beta kon mij niet boeien/het spel voelde slecht aan (die OTS)
DaRkFReeZe zei:1.het is een beta
2.OTS? je kunt de camera view gewoon op classic view zetten
3.je review sucks

boeffel zei:1: inderdaad ik wil het spel niet kopen
2: heel het spel is imo rond de OTS gemaakt, het staat als standaard ingesteld
3: I know![]()
jte1990 zei:bij mij is het vandaag aangekomen, de headset ziet er echt wel degelijk uit en zit echt goed in je oor.
Kheb het nog ni kunne testen met men ps3 ma zal snel gebeuren![]()




manu_vp zei:is die socom nu al uit????? was die release niet voor eind november????
jte1990 zei:net even gespeelt en moet zeggen het speelt het zelfde als de beta.
voor een game te joine je bent er binnen een minuut in.
Lag maar 1 ronde gehad daarna was het volledig weg en liep alles gewoon vlotjes.
zelf is het men eerst keer dat ik echt een socom spel speel heb wel ff de 2 gespeelt voor de maps te lere kennen die in confrontation zitten.
voor mij een geslaagt spel en zal er zeker lang geniet van hebben
de headset zit goed in je oor zit ook goed vast. de geluidskwaliteit is ook zeer goed dus voor mensen die nog een headset zoeken zeker die kopen
opladen duurde ook niet lang heb niet juist gelet hooelang maar denk 3 a4 uurtjes ongeveer.
Het houdertje is ook zeer handig en staat mooi op men tafel.
de usb kabel die er bij zat was verdoemt jkort een 10 a 15 cm maar![]()
jte1990 zei:bij de release had het spel wel problemen van lag. ze hebben de servers geupdate en naar hore zeggen gaat het nu wel beter. je kan de us forums ook ff checken![]()
de beta kan je denk ik ni vergelijken met wat de full game zou moeten worden. kheb ook gelezen dat de beta al 6maand oud was voor dat het publiek er gebruik kon van maken. en op die 6 maand kunne al vele aanpassingen gebeurt zijn voor de full game

Cyc1oon zei:Kan je de headset ook links dragen of is die enkel voor het rechtse oor geschikt?

Shallowheart zei:Heb zelf in de public beta gezeten van socom, in één maand tijd hebben we 6 patches gekregen. Ze trokken allemaal op niks en het probleem kwam erger. Nu ja die patches waren puur voor dingen te testten. Ze wouden zo vlug mogelijk het probleem oplossen, blijkbaar is hun dit wel grotendeels gelukt.
Nu heb wel horen zeggen dat het uiteindelijke product beter is, maar mijn vraag is of er nog haperingen voordoen etc![]()