Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SuperstarDragon

Legacy Member
jte1990 zei:
Je had hem misschien beter hier bestelt Welcome to Video Games Plus Online
Je hebt hem nog eens vroeger ook :P
ik heb er 43 euro voor betaalt met headset en zou er deze week of volgende week moete van kunne genieten:)

hmm dat is een americaanse versie ??
normaal gezien zou er geen problemen zijn om met de andere eu spelers te spelen ??

jte1990

Legacy Member
Jep ik heb het zoek werk gedaan ervoor :)
Het zou ook maar raar zijn een game enkel speciaal voor muliplayer vlak gemaakt omdan nog maar tot de EU alleen te beperken.
Het zol zouls de bete werken :)

Lloyd

Legacy Member
Als ik pre-order bij play, krijg je dan de beta code? ik heb een beta code gehad van sony tijdje geleden ma die werkte nie dus :)

Voor de mensen die de beta wel spelen, is het tof om te spelen? Anders koop ik misschien de headset alleen... (Hoeveel zou ik nog kunnen krijgen voor mijn jabra van warhawk? :p)

scorbaworba

Legacy Member
ik vind hem wel leuk om te spelen , alleen blijft socom 1 de beste socom ooit voor mij :)

ermac666

Legacy Member
scorbaworba zei:
ik vind hem wel leuk om te spelen , alleen blijft socom 1 de beste socom ooit voor mij :)

kweenie mij hebben ze allesinds terug volledig overtuigd versta me nie verkeerd, heb elke socom gekocht die uitkwam behalve op psp. Ik vind persoonlijk dat ze er heel goed in geslaagd zijn het "socom gevoel" van vroeger bij S1 en 2 terug te brengen. Khad het totaal niet verwacht iig van SSix

scorbaworba

Legacy Member
We zullen wel zien als de volledige game uit is he , vind hem toch ook beter dan socom 3 want die was echt slecht , maar socom 1 had zeer goede maps

Enige dat ik heb bij deze confrontation is dat reloaden te lang duurt , en dat de kogels te veel afwijken van hun doel

Maar dat is misschien al opgelost in de full game , hopelijk brengen ze maps terug van socom 1 en socom 2 , en als er mensen cheaten dat ze dat ook kunnen oplossen .

Maar ik ga hem kopen , al is het maar voor de headset ;)

Lloyd

Legacy Member
Ik ook (voor de headset ;)) maar kzou hem nu al preorderen moest ik weten dat ik dan een key krijg van play.com... dus als iemand het weet... please let me know!

iLLuSion_xGen

Legacy Member
Wrom is de release tussen eu en usa zo lang?

Tis toch allemaal op region-free servers dus :s

Tritser

Legacy Member
ik heb hem gepreorderd bij play.com en heb geen key gezien...
maar voor €41 + de headset, daarvoor kon ik het niet laten liggen hé :D

Cookiebear

Legacy Member
ze denken nog steeds dat amerika een betere markt is dan europa (zeker voor de ps3 is dit verkeerd... volgens verschillende bronnen, don't shoot me if i'm wrong)

eerste shipment gaat waarschijnlijk helemaal naar america zodat niemand (in amerika :sop:) hoeft te wachten.

sele

Legacy Member
die headset da je kan bestellen samen met de game is dat de zelfde als de officiele van sony da ga uitkomen?want zie op vgp dat rond de 40euro is voor die headset en de game en voor die headset van sony ist al rond de 30 euro en de verzend kosten voor de game met headset is de zelfde als de headset alleen ook al.daarom twijfel ik

jte1990

Legacy Member
sele zei:
die headset da je kan bestellen samen met de game is dat de zelfde als de officiele van sony da ga uitkomen?want zie op vgp dat rond de 40euro is voor die headset en de game en voor die headset van sony ist al rond de 30 euro en de verzend kosten voor de game met headset is de zelfde als de headset alleen ook al.daarom twijfel ik

ja het is die van sony. het komt allemaal omdat de EU te duur is en dan lijkt dees weer goedkoop :p

jte1990

Legacy Member
nop ik heb gisteren vol spanning afgewacht maar geen postbode gezien :(
Ik hoop dat het er ergens van volgende week moet zijn. ben nog een gast tegen gekomen op een ander forum en die heeft er juist 7 dage op moeten wachten.
Dus bij mij maandag of dinsdag.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan