Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SuperstarDragon zei:goed nieuws voor mensen die nog geen key heeft je moet naar de officiale forum gaan om een key te krijgen.
Oke mensen,
Goed nieuws! De Europese online multiplayer demo van SOCOM: Confrontation op de PLAYSTATION®3 word verlengt en gaat als het goed is tot november 2008 duren!
Nog beter nieuws: ik heb nog eens 100 extra codes kunnen scoren voor die mensen die er nog geen een hadden! Ja, je hoort het goed, 100 codes!
Dus als je nog steeds niet in het bezit bent van de SOCOM: Confrontation multiplayer demo, schrijf je dan hier op deze topic in om een code te ontvangen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt uiteraardmileyhappy:
Dan stuur ik je een PM met je code. (Op maandag laat in de middag/avond, dus ga me niet met PM's lopen spammen!mileyvery-happy
Voor meer informatie over SOCOM: Confrontation, check de websites op SOCOM.com of op PlayStation.com voor nieuws, screenshots en meer.
Let op: Je moet 16 jaar of ouder zijn en permanent in de Benelux wonen om mee te doen aan de SOCOM: Confrontation multiplayer demo en om een voucher te ontvangen. Als je al mee doet kan je niet nog eens een extra code ontvangen.
21 wonende in Borgloon !jimbojohn zei:ja daar heb je ons even serieus de verkeerde richting uitgestuurd eh![]()

wtf?hax!kthxbye zei:Weer er nu iemand wanneer het uitkomt in Belgie?
Want op elke site staat er wel een verschillende datum![]()
jte1990 zei:ne beta key zulde niet meer vinden den beta loopt maar tot 9 oktober.
den datum voor het spel is idd weer al eens uitgestelt tot eind nov![]()
Bl4ckburn zei:mja , omda iedereen er zo geweldig over deed , dacht ik het eens te proberen . maarja vind het ook niet echt geweldig .... nuja .... ik vind geen enkele shooter geweldig op console

wtf?hax!kthxbye zei:Ik heb een ps3 voor dat spel gekocht, ben ik dus ook in het zak gezet?

boeffel zei:hangt ervan af he, vind je het een goed spel of niet?
maar op USA psforums, zijn er toch wel echt die da gekocht hadden, en die nu da spel zitten uit te kakken, hopelijk wordt het finalgame een pak beter![]()
. 