jerommeke90
Legacy Member
StalkeR zei:mjah ik had anders ook nog een key op overschot![]()
Ik ben anders wel kandidaat om die betakey over te nemen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StalkeR zei:mjah ik had anders ook nog een key op overschot![]()

dr.salt zei:de beta zit niet vol, ze sturen maar keys naar iedereen die erin mag, ze gaan echt niet meer keys verzenden dan ze toelaten ze![]()
boeffel zei:ik heb gewoon email gekregen zonder iets te doen?![]()