Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
boeffel zei:
condooms ofwa?

OT: 1,5 gig is wel veel he, hopelijk de moeite waard, want kheb gelezen dat er veel problemen zijn :(

Er is vandaag een patch uitgekomen.

Maar blijkbaar zijn de servers momenteel down om ook de servers te upgraden :)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Wacht dan toch gewoon op het spel he.
Het is een beta dus is normaliter slechter dan de finale versie,
en tegen je de finale versie hebt ben je het al beu door de beta.
Wat heb je eraan vraag ik mij af.

Brasil-B

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Wacht dan toch gewoon op het spel he.
Het is een beta dus is normaliter slechter dan de finale versie,
en tegen je de finale versie hebt ben je het al beu door de beta.
Wat heb je eraan vraag ik mij af.

Euhm, zelf heb ik socom 2 bijna 4 jaar online gespeeld. Denk niet dat ik het spel beu zal zijn tegen de winkelversie.

Razor 81

Legacy Member
Kan er da iemand op een appart accountje downloaden en mij de account gegevens even doorgeven? thx! :)

Dumbino

Legacy Member
djrazor zei:
Kan er da iemand op een appart accountje downloaden en mij de account gegevens even doorgeven? thx! :)

gaat normaal niet, heb ik op forums gelezen

boeffel

Legacy Member
Pfff... eerste impressie suckt wel een beetje...

eerste keer had ik geen geluid, speelde ik in schokken.

De lobby is VEEL te traag en onduidelijk (voor mij toch)

als het spel niet wat ferm verbetert tegen de release, koop ik het ni zenne.

Dumbino

Legacy Member
boeffel zei:
Pfff... eerste impressie suckt wel een beetje...

eerste keer had ik geen geluid, speelde ik in schokken.

De lobby is VEEL te traag en onduidelijk (voor mij toch)

als het spel niet wat ferm verbetert tegen de release, koop ik het ni zenne.

't is een beta, blijkbaar kennen te veel mensen het verschil niet. :)
in een beta komen er veel updates uit waaronder vandaag ook. De menu's enzo gaan al iets rapper en 'k heb geen "schokken" probleem meer gehad vandaag.

boeffel

Legacy Member
Dumbino zei:
't is een beta, blijkbaar kennen te veel mensen het verschil niet. :)
in een beta komen er veel updates uit waaronder vandaag ook. De menu's enzo gaan al iets rapper en 'k heb geen "schokken" probleem meer gehad vandaag.

het is binnen een maand klaar ofzo... liever nog uitstellen om het beter te maken...

het 'voelt' niet aan als socom, het leunen, lopen enzo is gewoon slecht.

de mannekes lopen retetraag en is het eigenlijk in HD?

dr.salt

Legacy Member
ik heb geen tijd de komende weken voor te gaa nzitten playstationnen dus als er iemand mijn betakey wil ...

Cycloon

Legacy Member
boeffel zei:
de mannekes lopen retetraag

Minder equipment meepakken dan en lichtere armor. Ge kunt trouwens ook sprinten dus je kan sowieso sneller lopen dan in alle andere socom series.

Cycloon

Legacy Member
Je bent niks meer met beta keys. Er zijn al genoeg kandidaten en de beta kan niet meer gedownload worden.

fredenevy

Legacy Member
als het spel uit is en je download het, kan ik het dan ook op mijne maat zijne account downloaden, kwestie van de "kosten" te delen

jte1990

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Je bent niks meer met beta keys. Er zijn al genoeg kandidaten en de beta kan niet meer gedownload worden.

de amerikane met qore moeten ng een kans krigen zij krijgen het op 12 sept :)

RiCo-G

Legacy Member
jte1990 zei:
van waar heb jij dan ng een code ontvangen?

Ik ben reviewer voor Release Magazine van ID&T en ontvang daardoor regelmatig zulke dingen.. dit kwam enkel vreselijk laat :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan