Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jte1990 zei:piet zakskes allemaal![]()

boeffel zei:condooms ofwa?
OT: 1,5 gig is wel veel he, hopelijk de moeite waard, want kheb gelezen dat er veel problemen zijn![]()

wtf?hax!kthxbye zei:Wacht dan toch gewoon op het spel he.
Het is een beta dus is normaliter slechter dan de finale versie,
en tegen je de finale versie hebt ben je het al beu door de beta.
Wat heb je eraan vraag ik mij af.
djrazor zei:Kan er da iemand op een appart accountje downloaden en mij de account gegevens even doorgeven? thx!![]()
boeffel zei:Pfff... eerste impressie suckt wel een beetje...
eerste keer had ik geen geluid, speelde ik in schokken.
De lobby is VEEL te traag en onduidelijk (voor mij toch)
als het spel niet wat ferm verbetert tegen de release, koop ik het ni zenne.

Dumbino zei:'t is een beta, blijkbaar kennen te veel mensen het verschil niet.
in een beta komen er veel updates uit waaronder vandaag ook. De menu's enzo gaan al iets rapper en 'k heb geen "schokken" probleem meer gehad vandaag.
boeffel zei:de mannekes lopen retetraag
dr.salt zei:ik heb geen tijd de komende weken voor te gaa nzitten playstationnen dus als er iemand mijn betakey wil ...

ToNiC zei:Ik ben kandidaat![]()
Cyc1oon zei:Je bent niks meer met beta keys. Er zijn al genoeg kandidaten en de beta kan niet meer gedownload worden.

jte1990 zei:van waar heb jij dan ng een code ontvangen?