Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Due to overwhelming demand for the SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation Public Beta, we are experiencing load related issues. These issues are causing abnormal latency, disconnects, long load times, login errors and community features such as clans and stats not functioning correctly (or at all).

We are doing everything we can to resolve these issues as quickly as possible and you should see some improvements progressively over the next couple of days. However, we do not expect to have the issues completely resolved until close to the end of next week.

We apologize for the inconvenience.

SuperstarDragon

Legacy Member
lol nog meer beta keys vrij geven dus nog meer server problemen.

RaZoR be

Legacy Member
er zijn idd veel problemen. Laadtijden die erg lang duren, game complete freezes, lag, en zo tijdelijke connection interupts enz

Dumbino

Legacy Member
True to that, maar er komt een patch eind volgende week die alles zou moeten oplossen. En soms heb je ook wel lagvrije games. :) Ze hadden hun servers beter moeten voorbereiden.

Goldrusher

Legacy Member
Eens je met een groep andere spelers samenzit, gaat het laden wel vrij vlotjes.

Cycloon

Legacy Member
Wat mij trouwens mateloos irriteert is de seconde wachtijd tijdens het switchen van menu :s

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
do I smell Graphicwhores?

als je al me post eens overloopt, zal je zien dat ik meer voor de gameplay te vinden ben dan voor de graphics.
Ik zei gewoon dat de graphics iets beter mochten.
Zei ik dat de graphics zoals Crysis moest zijn ofzo?
Nee, dacht het niet...

RaZoR be

Legacy Member
ik vind het nog wel meevallen, graphics zijn nooit echt geweldig geweest in socom..

it's all about the gameplay :)

Jonas89

Legacy Member
dat Nederlands in de game is toch funny ze :applause: Als je gewoon bent van Engels ... :lol:

Den_John

Legacy Member
Het is een multiplayer dus grafisch gezien zal deze altijd iets minder zijn maar tegenvallen vind ik hem zeker en vast niet, Resistance 2 Beta ziet er op dit moment slechter uit vind ik persoonlijk.

Jonas89

Legacy Member
Den_John zei:
Het is een multiplayer dus grafisch gezien zal deze altijd iets minder zijn maar tegenvallen vind ik hem zeker en vast niet, Resistance 2 Beta ziet er op dit moment slechter uit vind ik persoonlijk.

ja, vind hem ook niet tegenvallen. Multiplayer is vooral voor de fun en niet om grafische mooie kiekjes te bekijken ...

dewikke007

Legacy Member
Ik hoor niemand iets zeggen over de gameplay :(
als je socom 2 in den tijd overheerste ga je je dan direct thuis voelen bij deze?

En als iemand nog een key heeft mag je me altijd PM'en !

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
ik zei in me eerdere posts. Dat ze de gameplay hebben behouden van Socom 2. Echt prachtig.
Controls zijn min of meer ook hetzelfde.
Echt een geweldige spel.

Cycloon

Legacy Member
Gameplay is idd gelijkaardig aan die van Socom 2 en I like it :p

Maar duurt het bij iedereen zo lang voor het spel start?

Jonas89

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Gameplay is idd gelijkaardig aan die van Socom 2 en I like it :p

Maar duurt het bij iedereen zo lang voor het spel start?

ja, ik dacht zelf bij momenten dat het vast liep maar twas gewoon de lange laadtijd...

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Gameplay is idd gelijkaardig aan die van Socom 2 en I like it :p

Maar duurt het bij iedereen zo lang voor het spel start?

ja dat is bij iedereen zo, er komt een patch volgende week, dus hopelijk is het dan opgelost :)

RaZoR be

Legacy Member
sure shot??

hoop dat de patch goed snel komt want zo vind ik er weinig aan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan