Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Voor mij zijn al die multiplayers van shooters ongeveer hetzelfde ze :p. Dus ik vind het enorm jammer dat er geen SP in zit :(.

Dumbino

Legacy Member
Careless zei:
Voor mij zijn al die multiplayers van shooters ongeveer hetzelfde ze :p. Dus ik vind het enorm jammer dat er geen SP in zit :(.

'k vond de socom singleplayer altijd wat minderwaardig in vergelijking met de online mode. Maar socom 4 komt er later nog aan met Singleplayer en Multiplayer. :)

Gebrek aan checkpoint en dat je dingen op deze manier op de hoogste moeilijkheid alles moet unlocken.

Cycloon

Legacy Member
Ik heb nooit wat gevonden aan de single player van socom. Ik heb van de 3 versies maar 1 echt uitgespeeld. Vooral op het moment dat je de SP moest uitspelen om bepaalde zaken in de MP te unlocken vond ik erg irritant, want vooral de SP cheaters haalden hier voordeel uit. Ik vind het dus helemaal niet zo erg dat er enkel MP is :)

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
Careless zei:
Voor mij zijn al die multiplayers van shooters ongeveer hetzelfde ze :p. Dus ik vind het enorm jammer dat er geen SP in zit :(.

voor het moment zijn er niet echt mp's die aanslaan gelijk counterstrike in der tijd, zo is cod4 ook niet wat het moet zijn imo,

het zou eens goed zijn zou er een game uitkomen puur mp zodat er terug wat meer mp-madness is, en volgens mij kan socom deze verwachtingen inlossen

sypro9000

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
voor het moment zijn er niet echt mp's die aanslaan gelijk counterstrike in der tijd, zo is cod4 ook niet wat het moet zijn imo,

het zou eens goed zijn zou er een game uitkomen puur mp zodat er terug wat meer mp-madness is, en volgens mij kan socom deze verwachtingen inlossen

Dat zal nooit meer gebeuren omdat er teveel games worden gereleased tegenwoordig, en de mensen zijn daardoor te spoiled. Ik kon vroeger bepaalde shooters jaren aan een stuk spelen, maar ik weet dat tegenwoordig nooit meer zal gebeuren.

Cookiebear

Legacy Member
idd, elke game komt toch binnen twee jaar opnieuw uit en heeft het dus geen zin dit blijven spelen, bljijf je het toch spelen dan zit je helemaal alleen online omdat het nieuwe deel al uit is en er zijn nog andere games...

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
jah, en het valt echt op, we kunnen al geen spellen meer huren vanaf januari, zo kort zijn games,
de makers weten goed genoeg dat de levenslengte van hun spellen serieus gedaald zijn en
dat stoort mij wel, want ondertussen betalen wij hier meer dan 60 euro voor een spelleke, en na een paar dagen is het al gedaan,
terwijl je vroeger toch wel langer zoet was

Lloyd

Legacy Member
Vroeger speelde je ook "super mario bros" 100000 keer opnieuw é :D saven? was da?

Solid Q

Legacy Member
amai, nu krijg ik plots een ander gevoel na het zien van die beelden, alé nu is dit next gen? Ze mogen bij de volgende ECHTE Socom toch deftig de grafics oppoetsen als je wil meegaan met de nieuwste games !

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
is het zo slecht? zit namelijk op smallband
zolang de gameplay maar top is boeit het mij niet imo

Goldrusher

Legacy Member
14 oktober release in de USA, normaalgezien ook bij ons.
Bundels zie OP.

Jonas89

Legacy Member
Goldrusher zei:
14 oktober release in de USA, normaalgezien ook bij ons.
Bundels zie OP.

:niceone: eindelijk, op dit game zit ik al lang te wachten... heb nooit een vervanger kunnen vinden voor de Socom-reeks op PS2 online :p

Dumbino

Legacy Member
Solid Q zei:
amai, nu krijg ik plots een ander gevoel na het zien van die beelden, alé nu is dit next gen? Ze mogen bij de volgende ECHTE Socom toch deftig de grafics oppoetsen als je wil meegaan met de nieuwste games !

Daarom is het spel nog niet uit. Het spel word namelijk gepolished en bij elke nieuwe filmke zag je wel een verbetering. :)

Cycloon

Legacy Member
Mja tis gewoon overduidelijk een verbeterde PS2 game gemaakt door een andere studio. Maar een goed spel moet heus geen uber graphics hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan