Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
reavX zei:
bij ik kwam ik op zo'n loading screen na de lobby en hij deed gewoon niks meer.

Dat heb ik ook eens gehad. Na lang wachten kwam ik in de room en zag ik enkel het scoreboard. Niemand had een kill, maar de seals hadden blijkbaar al 2 keer gewonnen, dus ik vermoed dat iedereen enkel het scoreboard zag.

Mja, waarschijnlijk kunnen hun servers de beta test al niet aan :p

jte1990

Legacy Member
Ze zullen het spel oook ni voor niks een beta versie ik denk dat de game wel allemaal beter in elkaar zal zittten

millionaire

Legacy Member
Cpt_Yanni zei:
Ik heb hem nu een half uurtje gespeeld ... En de graphics steken wat tegen ... Als je Battlefield BC gewoon bent, en geen slechtere grahpics wil, dan is deze game niet voor jou. Voor de rest zijn er nog redelijk wat bugs (ventje dat het geweer soms in de lucht pakt en daken die verdwijnen als je rondloopt). Ik heb door de demo mijn twijfels gekregen of deze socom wel echt een ''Goed '' vervolg kan genoemd worden op de socom reeks... De graphics zijn verouderd (en ogen zeer lomp als je het mij vraagt) en de gameplay is niet zo ''supervernieuwend'' ...

De graphics van Bad Company waren toch ook gewoon slecht.
Mja, SocomI en II waren gewoon echt goeie spellekes, als ze die al kunnen evenaren is het goed voor mij (zonder lag wel)
Als ge voor close combat en tactiek bent, dan moet je voor socom/cod kiezen.
Hou je meer van tanken enzo -> Battlefield.

Dumbino

Legacy Member
@ cpt_Yanni
Gameplay supervernieuwend? Tis een game die terug naar de roots gaat en ze hebben geluisterd naar de fans, natuurlijk is het niet zo supervernieuwend. Speel anders Socom 3 als je vernieuwing wilt. ;)

De graphics zijn wel niet zo goed als ik verwacht had, maar de gameplay is zalig en het speelt voor mij net zoals de oude socoms op ps2, gewoon veel vloeiender. Ze mogen wel de framerate drops verminderen & loading times verbeteren.

Jonas89

Legacy Member
iemand die een ook een extra beta key geeft, mag me PM'en...

Thanks:)

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Dumbino zei:
@ cpt_Yanni
Gameplay supervernieuwend? Tis een game die terug naar de roots gaat en ze hebben geluisterd naar de fans, natuurlijk is het niet zo supervernieuwend. Speel anders Socom 3 als je vernieuwing wilt. ;)

De graphics zijn wel niet zo goed als ik verwacht had, maar de gameplay is zalig en het speelt voor mij net zoals de oude socoms op ps2, gewoon veel vloeiender. Ze mogen wel de framerate drops verminderen & loading times verbeteren.

zo vloeiend was het ook weer niet eh. Ik had het gisteren nog gezegd tegen je.
Soms zijn de animaties wat houterig.

jerommeke90

Legacy Member
kan je je ergens inschrijven als betatester bij playstation?? 'k ben dat nog geweest op de ps2 en had dat graag weer gedaan voor ps3..

redbull220

Legacy Member
graphics zijn toch nie slecht, enkel de animaties zijn beeke houterig, het duurt wel keilang totdat je eindelijk een game gejoined hebt

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
nee ze zijn niet slecht, maar ook niet van hoogstaand kwaliteit, zoals we hadden verwacht.

diknmuis

Legacy Member
man wat een zielig bedoening, enkel de uk heeft er dus gekregen of wat?

diknmuis

Legacy Member
Jonas89 zei:
eurogamer.net is UK
da weet ik, maar ik bedoel dat er nergens anders in de eu ter besckking zijn??
terwijl je preorderde bij gamestop je er 3 kreeg

Jonas89

Legacy Member
diknmuis zei:
da weet ik, maar ik bedoel dat er nergens anders in de eu ter besckking zijn??
terwijl je preorderde bij gamestop je er 3 kreeg

niet dat ik weet, ik ben d'er juist via iemand van eurogamer aan een beta-key aangeraakt...

Dumbino

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;10557857 zei:
zo vloeiend was het ook weer niet eh. Ik had het gisteren nog gezegd tegen je.
Soms zijn de animaties wat houterig.

kbedoelde de gameplay. De ps2 kon socom II niet goed aan, bijna altijd als je een match speelde kreeg je framerate drops of een soort van slowmotion gameplay. Op de ps3 heb je dat niet meer of toch veel minder dan socom 2.

diknmuis zei:
da weet ik, maar ik bedoel dat er nergens anders in de eu ter besckking zijn??
terwijl je preorderde bij gamestop je er 3 kreeg
Eurogamer zegt op hun site dat ze aan 't onderhandelen zijn met Sony voor nog meer beta keys, zeker de site dus in de gaten houden. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan