Cycloon
Legacy Member
reavX zei:bij ik kwam ik op zo'n loading screen na de lobby en hij deed gewoon niks meer.
Dat heb ik ook eens gehad. Na lang wachten kwam ik in de room en zag ik enkel het scoreboard. Niemand had een kill, maar de seals hadden blijkbaar al 2 keer gewonnen, dus ik vermoed dat iedereen enkel het scoreboard zag.
Mja, waarschijnlijk kunnen hun servers de beta test al niet aan





