Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boeffel

Legacy Member
pfff mijn email, password is incorrect :s wtf? ik kan niet registreren

benpast

Legacy Member
Ik ben denk ik juist te laat. :(


2h5v22t.jpg

syndrom

Legacy Member
miss moest je geklikt op claim your freebie in plaats van screenshot te nemen :p

Jonas89

Legacy Member
pfff, kben just een uurke weg, en dan geven ze er weg... weer géén sjanse :sop::sop:

diknmuis

Legacy Member
tering :D net te laat
zal da nu werken met qore uit de us store??

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
ik heb hem en socom is echt leuk, de graphics zijn niet een topper, maar de gameplay is wel behouden. Het speelt juist zoals socom 2.

Dots

Legacy Member
Is dees spel eigenlijk zowa counterstrike op de PS3 ofwa? Alleja kheb den eerste dus nooit gespeeld dus sorry als de vraag marginaal is.

Ik heb wel gameplay filmkes gezien maar da ziet er gewoon uit als CS maar dan third person met hostages redden enzo.

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
Het spel is counterstrike voor de PS3. Het is echt goed. Je moet het eens spelen de voorhande spellen, tenminste als je nog een PS2 hebt.

boeffel

Legacy Member
[-AoLP-]Linkin;10556644 zei:
Het spel is counterstrike voor de PS3. Het is echt goed. Je moet het eens spelen de voorhande spellen, tenminste als je nog een PS2 hebt.

counterstrike is slechter!

maar, Socom 1 en 2 waren toppers, de 3 heette Socrap :)


Nu zijn ze terug naar de 'roots', alhoewel het nu met OTS-view is zeker?

voor de beta-testers, kunnen jullie wat info en eventueel screens posten? ik ben ook wel benieuwd :)

[-AoLP-]Linkin

Legacy Member
je kan kiezen voor shoulder cam view, oftewel classical view, classic view is dan gewoon langs achteren.

Enfin ik bedoelde eigenlijk dat CS op pc goed was. Juist zoals socom vroeger goed "was" en nu weer goed zijn.

jte1990

Legacy Member
spijtig ik ben te laat :p
ikheb wel qore dus ik hoop dat ik de beta van daar op 12 sept kan van downloaden:)

Cycloon

Legacy Member
Kheb het daarnet geprobeerd maar blijkbaar wou geen enkele game starten?

syndrom

Legacy Member
bij ik kwam ik op zo'n loading screen na de lobby en hij deed gewoon niks meer.

Cpt_Yanni

Legacy Member
Ik heb hem nu een half uurtje gespeeld ... En de graphics steken wat tegen ... Als je Battlefield BC gewoon bent, en geen slechtere grahpics wil, dan is deze game niet voor jou. Voor de rest zijn er nog redelijk wat bugs (ventje dat het geweer soms in de lucht pakt en daken die verdwijnen als je rondloopt). Ik heb door de demo mijn twijfels gekregen of deze socom wel echt een ''Goed '' vervolg kan genoemd worden op de socom reeks... De graphics zijn verouderd (en ogen zeer lomp als je het mij vraagt) en de gameplay is niet zo ''supervernieuwend'' ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan