Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Solid Q

Legacy Member
Je moet een US account aanmaken
Elk scherm is hetzelfde, ongeacht de regio. Voor het adres zoek je ergens eentje van een hotel ofzo. Meestal volstaat een correcte postcode, stad en staat.

1. Maak een nieuw profiel (links in de XMB) dat je bvb. USA noemt, hieraan kun je dan je nieuwe Amerikaanse online account koppelen, zodat je niet telkens opnieuw e-mail adressen en paswoorden moet ingeven om te wisselen van Store.
2. Vervolgens rechts in de XMB zal er een symbool staan om te registreren voor een online account. Klik/start dat.
3. Scherm 1 (Globe icoon):
• Land
• Taal
• Geboortedatum
4. Scherm 2: User Agreement
(rechterknop om te accepteren)
5. Scherm 3: (Envelope icoon)
• Sign-in ID (e-mail adres)
• Paswoord
• Nog eens paswoord
• Paswoord onthouden (checkbox)
• Geheime vraag (dropdown)
• Antwoord geheime vraag
6. Scherm 4: (Happy Face icoon)
Hier nickname invullen, als je scherm krijgt met enkel bolletje, is ze al in gebruik.
7. Scherm 5: (Home icoon)
• Voornaam
• Familienaam
• Geslacht
8. Scherm 6:
• Straat 1
• Straat 2
• Straat 3
• Stad
• Staat/provincie
• Postcode
9. Scherm 7:
Voor nieuwsbrieven per e-mail aanvinken.
10. Scherm 8:
Bevestiging van je gegevens. Rechterknop is accepteren/goedkeuren.
11. Scherm 9:
Klaar!
Bron: Goldrusher
Vervolgens inloggen op je nieuwe account en de desbetreffende PSN-Store bezoeken

Spijtig genoeg zal je het daar opnieuw moeten aankopen en ben je dus uw geld kwijt voor uw aankoop op de BE store (vermoed ik)


Dat vind ik nu eens één groot minpunt. Games maken ze regiovrij, maar uw content niet.

uberkrol

Legacy Member
Solid Q zei:
Je moet een US account aanmaken

Bron: Goldrusher
Vervolgens inloggen op je nieuwe account en de desbetreffende PSN-Store bezoeken

Spijtig genoeg zal je het daar opnieuw moeten aankopen en ben je dus uw geld kwijt voor uw aankoop op de BE store (vermoed ik)


Dat vind ik nu eens één groot minpunt. Games maken ze regiovrij, maar uw content niet.

mooi overzicht, merci !
en waarvoor staat die XMB ?

is inderdaad een groot minpunt..

Goldrusher

Legacy Member
Solid Q zei:
Dat vind ik nu eens één groot minpunt. Games maken ze regiovrij, maar uw content niet.
Correctie: de PS3 kan alle games afspelen. Betekent niet dat er geen onderlinge verschillen zijn qua games.

toetsi

Legacy Member
ik heb sinds deze week socom heb het 1x kunnen spelen, nu vandaag als ik wou connecteren kreeg ik de melding netwerk kan niet geïnitialiseerd worden.
op het internet kan ik er ni echt iets over vinden, dus iemand die kan helpen....

mvg toetsi

Mad_Dogz

Legacy Member
Hallo,

Ben altijd socom fan geweest en vond deze wel redelijk leuk.

Heeft iemand dit nog en word deze nog wat gespeeld ?

Vind het altijd leuk om es tactische shooter te spelen :)

Greetz

Goldrusher

Legacy Member
Het wordt zeker nog gespeeld.

Al denk ik wel dat velen zijn overgeschakeld op SOCOM 4, terug een échte Zipper SOCOM.

Maquina_Muerte

Legacy Member
heb het nog liggen ja, wel nen tijd geleden dak et nog es heb opgezet, maar normaal gezien zijn er nog veel Amerikaanse socom fanboys online.. (op de DLC cold front wel heel wat minder) Tis wel vrij moeilijk om uw lvl te boosten (en dus ook om die trophys te verkrijgen) als ge alleen die normale matches speelt waarbij dat als ge sterft da ge nen hele ronde moet wachten voordat de volgende ronde begint (beetje geduld hebben zoals in cs dus) maar er is ook een soort van team deathmatch mode met constant respawn.. tis nog een degelijke tactische en customizable third person shooter, die int begin blijkbaar met enorm veel glitches te maken had, maar alles lijkt precies opgelost.. enigste minpunt is de lange laadtijd die aan elke match (dus niet elke 'ronde') vooraf gaat.. voordeel is; geen sucky singleplayer (online only dus) en tis vrij goedkoop (5 tot 10 euro tweedehands) en ge hebt geen speciale code nodig om online te gaan..

en idd, tis niet da ge niemand gaat terugvinden op Confrontation, maar er zijn er wss heel wat die naar Socom 4 overgeschakeld zijn.. (zelf nog niet gespeeld, dus kan niet zeggen of et een meer de moeite is dan et ander)

edit: en als ge problemen hebt met connecteren, mss een uw PS3 terug opstarten, lukt altijd als ik op BF3 ni kan connecteren met PSN)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan