Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koone

Legacy Member
de versie die hier is uitgekomen gisteren is toch al gepatched dan? Of niet

manu_vp

Legacy Member
alez, wachten op da mailtje van collishop da'k mijn versie mag gaan oppikken in m'n afhaalpunt...

hardstyle lover

Legacy Member
ja die is al gepatched

damn als je gewent zijt van 1st person shooters te spelen, is het toch even wennen zenne die socom

:D

Koone

Legacy Member
Ben Socom 1 en 2 gewoon, die waren super :D S3 was minder helaas.
Maar ben nu al een weekje KZ2 aan het spelen (3u/dag ofzo) dus zal mss trug wennen worden als ik morgen Socom ga halen.. Tis enkel online eh?

dvsfreak007

Legacy Member
Hej jongens
heb een vraagje ivm die headset die erbij is
moetje gewoon spreken?
of een knopje indrukken?
thnx

hardstyle lover

Legacy Member
je moet L2 inhouden om te spreken

Is goed maar heeft ook zen nadelen

bv. soms druk je l2 in, moet je nog 3 sec wachten tegen dat je kunt spreke

ermac666

Legacy Member
heb em net gekocht in At The Movies hier in wettere ^^ 56.99euro incl headset

ff installere ^^

LifeAspect

Legacy Member
heb hem al sinds rond de launch in amerika, al die nieuwe en oude mensen zien vanop socom 2 is wel nice ^^

Atrox

Legacy Member
Ik heb mijn order bij Amazon geannuleerd aangezien ik denk dat ze zich vergist hadden van prijs (22 pond ofzoiets). Ik kreeg een bericht dat ze niet meer in stock waren en dat ze binnen 2 à 3 dagen binnen gingen zijn, ma na 2 dagen stond er dat ze niet wisten wanneer het terug binnen ging zijn. Ondertss stond de andere versie (3rd party sellers) voor veel meer te koop op Amazon.

Dan maar bij shopto.net besteld, krijg der ne guide bij ook nog :p

scorbaworba

Legacy Member
Atrox zei:
Ik heb mijn order bij Amazon geannuleerd aangezien ik denk dat ze zich vergist hadden van prijs (22 pond ofzoiets). Ik kreeg een bericht dat ze niet meer in stock waren en dat ze binnen 2 à 3 dagen binnen gingen zijn, ma na 2 dagen stond er dat ze niet wisten wanneer het terug binnen ging zijn. Ondertss stond de andere versie (3rd party sellers) voor veel meer te koop op Amazon.

Dan maar bij shopto.net besteld, krijg der ne guide bij ook nog :p

een guide ? waar je het best kan campen of waar zich alle glitches bevinden in de game :P

lagoya

Legacy Member
lang en zeeeeeer zwaar verslaafd geweest aan on line socom I en II maar III suckte overdreven maps veel te ingewikkeld voor mijn intelect :p en sinds daarnet IIII gekocht :D eerste indruk is zalig juist probleem voor head set...
gebruik nokia phs5 maar da macheerd blijkbaar nie op mijn ps3 iemand enig idee wat ik verkeerd kan doen?

morb

Legacy Member
hardstyle lover zei:
je moet L2 inhouden om te spreken

Is goed maar heeft ook zen nadelen

bv. soms druk je l2 in, moet je nog 3 sec wachten tegen dat je kunt spreke

Als je dicht bij elkaar staat hoef je niet L2 in te houden maar kan je gewoon spreken tegen elkaar. ;)

Wimpie

Legacy Member
Een erg plezante en verslavende game, alhoewel het soms wel lastig is dat sommige mensen de bedoeling van enkele speltypes niet verstaan...

De nederlandse server zit btw ook snel vol s'avonds :o

coax^

Legacy Member
kheb dit spel sinds vandaag , bevalt me wel maar kheb wel het probleem dat playstation network opvallend vaak uitvalt heeft nog iemand dit ? grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan