Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boeffel

Legacy Member
Spookiekiller zei:
zoveel stoefkonten in deze topic, begint irritant te worden :wtf:

Ik heb de key en eerlijk gezegd vind ik het spel nogal crapppy, vooral die OTS waar ze het hele spel op gebaseerd hebben :wtf:

Spookiekiller

Legacy Member
:D tis nie van afgunst fzo hoor, kheb ook al een paar beta's kunnen meepikken de laatste tijd. Twas eerder een conclusie met al die 'beta' topics die nu als paddestoelen uit de grond schieten. Kvind beta's eerder een vloek, want telkens als ik ze speel, heb ik geen zin/enthousiasme meer voor het uiteindelijke game.

Cycloon

Legacy Member
redbull220 zei:
me so lucky bastard , ik zit in de socom beta en heb net ene email van sony gekregen dat ik ook de demo van motorstorm 2 kan afhalen. nu nog enkel in de beta van resistance 2 binnen geraken en ik zit in de 3 beta's van mijn favoriete games van dit najaar:d :applause::applause::applause:

Demo van motorstorm is geen beta...

Shivte

Legacy Member
Dees spel is echt niks voor mij. Khem den beta ook en da trekt op niks. Zo een sloom spel. Als ge een granaat wilt gooien, da is echt pas lachen hoe ver ge achterover moet leunen (en ge ziet geen zak meer dan). Ge zou den eerste keer denken van how maat hoe ver ga die gooien, tot hij dan gooit, dan geraakte amper 10m, haha. Neenee, dees is een strontspel.

boeffel

Legacy Member
SynQ zei:
Dees spel is echt niks voor mij. Khem den beta ook en da trekt op niks. Zo een sloom spel. Als ge een granaat wilt gooien, da is echt pas lachen hoe ver ge achterover moet leunen (en ge ziet geen zak meer dan). Ge zou den eerste keer denken van how maat hoe ver ga die gooien, tot hij dan gooit, dan geraakte amper 10m, haha. Neenee, dees is een strontspel.

tot mijn grote spijt moet ik wel akkoord gaan, de glorie van Socom I zal nooit meer terugkomen :cry: (ik weet nog dat ik in tdw zat :p en in 1 ronde 6van de 8 tegenstanders gekilled had :) )

jte1990

Legacy Member
Ik vind het zaalig :)
ik zit enkel dat ik men demo ni meer krijg opgestart sints gisteren :(
Socom heb ik nooit gespeelt enkel een tijdje geleden maar de 2de eens gekocht en vond de multiplayer er goed op. Na deze gespeelt te hebben gaa ik zeker de game kopen enkel spijtig dat ik nu ni meer de beta krijg opgestart :S

Cycloon

Legacy Member
Blijkbaar was er eergisteren een nieuwe patch. Laadtijden bij het joinen zijn veel minder en menu's lopen een pak vlotter. Maar er is nog altijd veel lag en geluid valt soms ook nog weg :(

Dumbino

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Blijkbaar was er eergisteren een nieuwe patch. Laadtijden bij het joinen zijn veel minder en menu's lopen een pak vlotter. Maar er is nog altijd veel lag en geluid valt soms ook nog weg :(

Idd, 'k heb gisteren een game kunnen joinen in 30 seconden, wat me echt wel verbaasde.

SuperstarDragon

Legacy Member
goed nieuws voor mensen die nog geen key heeft je moet naar de officiale forum gaan om een key te krijgen.

Oke mensen,

Goed nieuws! De Europese online multiplayer demo van SOCOM: Confrontation op de PLAYSTATION®3 word verlengt en gaat als het goed is tot november 2008 duren!

Nog beter nieuws: ik heb nog eens 100 extra codes kunnen scoren voor die mensen die er nog geen een hadden! Ja, je hoort het goed, 100 codes!

Dus als je nog steeds niet in het bezit bent van de SOCOM: Confrontation multiplayer demo, schrijf je dan hier op deze topic in om een code te ontvangen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt uiteraard :smileyhappy:

Dan stuur ik je een PM met je code. (Op maandag laat in de middag/avond, dus ga me niet met PM's lopen spammen! :smileyvery-happy:)

Voor meer informatie over SOCOM: Confrontation, check de websites op SOCOM.com of op PlayStation.com voor nieuws, screenshots en meer.

Let op: Je moet 16 jaar of ouder zijn en permanent in de Benelux wonen om mee te doen aan de SOCOM: Confrontation multiplayer demo en om een voucher te ontvangen. Als je al mee doet kan je niet nog eens een extra code ontvangen.

NDD

Legacy Member
Ik zou zo een code wel leuk vinden :)

Heb nog nooit echt een tactical shooter gespeeld, dus nu is het misschien wel es het moment om es uit te proberen.

Wie weet koop ik het wel als het me aanspreekt.

Xervius

Legacy Member
SuperstarDragon zei:
goed nieuws voor mensen die nog geen key heeft je moet naar de officiale forum gaan om een key te krijgen.

Oke mensen,

Goed nieuws! De Europese online multiplayer demo van SOCOM: Confrontation op de PLAYSTATION®3 word verlengt en gaat als het goed is tot november 2008 duren!

Nog beter nieuws: ik heb nog eens 100 extra codes kunnen scoren voor die mensen die er nog geen een hadden! Ja, je hoort het goed, 100 codes!

Dus als je nog steeds niet in het bezit bent van de SOCOM: Confrontation multiplayer demo, schrijf je dan hier op deze topic in om een code te ontvangen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt uiteraard :smileyhappy:

Dan stuur ik je een PM met je code. (Op maandag laat in de middag/avond, dus ga me niet met PM's lopen spammen! :smileyvery-happy:)

Voor meer informatie over SOCOM: Confrontation, check de websites op SOCOM.com of op PlayStation.com voor nieuws, screenshots en meer.

Let op: Je moet 16 jaar of ouder zijn en permanent in de Benelux wonen om mee te doen aan de SOCOM: Confrontation multiplayer demo en om een voucher te ontvangen. Als je al mee doet kan je niet nog eens een extra code ontvangen.
miiiiiiiiii
17 jaar en wonende te brugge ^.^

LifeAspect

Legacy Member
ik zou wel graag een beta key hebben voor dit spel, heb jaren socom 1 en 2 gespeeld, socom 3 was echter veel minder
dus hopelijk maak ik kans om deze eens te teste

20 - Aalst btw

jimbojohn

Legacy Member
ik zou zo een code ook wel heel leuk vinde :) aangezien ik in nog geen enkele beta ben binnengeraakt :D

Dumbino

Legacy Member
'k zou ook graag een beta key krijgen voor dit spel. :)
Socom 2 was zalig!

-Ex!Tjen-

Legacy Member
voor mij ook graag een key aub :)

exitjen @ gmail. com

23, kortrijk

Pieter3770

Legacy Member
Mij mag je, indien mogelijk, ook eentje bezorgen!
Alvast super bedankt!

iLLuSion_xGen

Legacy Member
Ik wil ook wel zonne code, aangezien ik nog nooit nen SOCOM heb gespeeld :)

Goldrusher

Legacy Member
Tot november ? En 't spel moet op 15/17 oktober al uitkomen ? Of is het uitgesteld ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan