boeffel
Legacy Member
Spookiekiller zei:zoveel stoefkonten in deze topic, begint irritant te worden![]()
Ik heb de key en eerlijk gezegd vind ik het spel nogal crapppy, vooral die OTS waar ze het hele spel op gebaseerd hebben

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spookiekiller zei:zoveel stoefkonten in deze topic, begint irritant te worden![]()

tis nie van afgunst fzo hoor, kheb ook al een paar beta's kunnen meepikken de laatste tijd. Twas eerder een conclusie met al die 'beta' topics die nu als paddestoelen uit de grond schieten. Kvind beta's eerder een vloek, want telkens als ik ze speel, heb ik geen zin/enthousiasme meer voor het uiteindelijke game.redbull220 zei:me so lucky bastard , ik zit in de socom beta en heb net ene email van sony gekregen dat ik ook de demo van motorstorm 2 kan afhalen. nu nog enkel in de beta van resistance 2 binnen geraken en ik zit in de 3 beta's van mijn favoriete games van dit najaar:d :applause::applause::applause:
SynQ zei:Dees spel is echt niks voor mij. Khem den beta ook en da trekt op niks. Zo een sloom spel. Als ge een granaat wilt gooien, da is echt pas lachen hoe ver ge achterover moet leunen (en ge ziet geen zak meer dan). Ge zou den eerste keer denken van how maat hoe ver ga die gooien, tot hij dan gooit, dan geraakte amper 10m, haha. Neenee, dees is een strontspel.
(ik weet nog dat ik in tdw zat
en in 1 ronde 6van de 8 tegenstanders gekilled had
)


Cyc1oon zei:Blijkbaar was er eergisteren een nieuwe patch. Laadtijden bij het joinen zijn veel minder en menu's lopen een pak vlotter. Maar er is nog altijd veel lag en geluid valt soms ook nog weg![]()
mileyhappy:
mileyvery-happy
miiiiiiiiiiSuperstarDragon zei:goed nieuws voor mensen die nog geen key heeft je moet naar de officiale forum gaan om een key te krijgen.
Oke mensen,
Goed nieuws! De Europese online multiplayer demo van SOCOM: Confrontation op de PLAYSTATION®3 word verlengt en gaat als het goed is tot november 2008 duren!
Nog beter nieuws: ik heb nog eens 100 extra codes kunnen scoren voor die mensen die er nog geen een hadden! Ja, je hoort het goed, 100 codes!
Dus als je nog steeds niet in het bezit bent van de SOCOM: Confrontation multiplayer demo, schrijf je dan hier op deze topic in om een code te ontvangen. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt uiteraardmileyhappy:
Dan stuur ik je een PM met je code. (Op maandag laat in de middag/avond, dus ga me niet met PM's lopen spammen!mileyvery-happy
Voor meer informatie over SOCOM: Confrontation, check de websites op SOCOM.com of op PlayStation.com voor nieuws, screenshots en meer.
Let op: Je moet 16 jaar of ouder zijn en permanent in de Benelux wonen om mee te doen aan de SOCOM: Confrontation multiplayer demo en om een voucher te ontvangen. Als je al mee doet kan je niet nog eens een extra code ontvangen.