Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boeffel

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Kheb beta nog niet gespeeld, dus persoonlijk weet ik het niet :D.

Maar in feite komen er nog andere toppers uit als Far Cry 2 enz.
De eerste reviews geven het spel al meer dan 90 %.

Alleen is het jammer dat het na de eindejaarsperiode terug stil wordt. :(

Far Cry wordt zoiezo een topper, daarvoor zou ik al ps3 kopen :)

en met de TGS komen er misschien nieuwe announces voor na eindejaar

SuperstarDragon

Legacy Member
pentiumz zei:
Heb het vandaag besteld op play.com 42€ met headset :)

Koopje

lol geheb het al besteld )
het is nog altijd niet zo goed als socom 1 en 2 zelf deze versies kan niet tippen aan COD 4


SSlust had gezegd dat de EU beta verder ging gaan om een of andere fout gingen ze samen ofline dus waarschijnlijk is het vanavond of de volgende dagen terug up.

Cookiebear

Legacy Member
COD 4 is eigenlijk niet goed in het onlinegedeelte, enkel de wapens en perks zijn goed uitgewerkt. Niets voor het clan-support enzo.

daarin is socom dan weer beter heb ik gehoord :)

SuperstarDragon

Legacy Member
de ontwikkelaars die aan socom 1 en 2 werken zijn nu bezig aan een voledig nieuw socom op PS 3 terwijl. Terwijl bij deze is gemaakt door de mensen van Socom op PSP dacht ik ??

boeffel

Legacy Member
SuperstarDragon zei:
de ontwikkelaars die aan socom 1 en 2 werken zijn nu bezig aan een voledig nieuw socom op PS 3 terwijl. Terwijl bij deze is gemaakt door de mensen van Socom op PSP dacht ik ??

Zipper zijn die oude ontwikkelaars :)

die zijn inderdaad bezig met een andere socom dacht ik, maar vooral met

MAG , 256 mensen tegelijk online, allemaal opgedeeld in 'squads' die elk onder een leader staan, die moeten opdrachten vervullen opdat het hele team wint dacht ik

Er zijn ook geruchten dat MAG pay and play zal zijn :angry:

SuperstarDragon

Legacy Member
ik heb al een warhawk headset is er een groot verschil met die headset van socom ??

Cookiebear

Legacy Member
De headset van socom is echt heel goed... van de warhawk headset heb ik gehoord dat die kak is (weet niet of datdat waar is)

boeffel

Legacy Member
Cookiebear zei:
De headset van socom is echt heel goed... van de warhawk headset heb ik gehoord dat die kak is (weet niet of datdat waar is)

het is waar, die werkt niet meer bij mij, mss omdat ik cola gesmost heb ofzo :scream:

Dumbino

Legacy Member
Warhawk headset, irriterend om te dragen, audio kwaliteit was beter op de ps2 met de socom II headset, als ook op de ps3 met socom 2 headset. Volgens mijn ervaringen toch. :)

FreakyJP

Legacy Member
-Spacid- zei:
heb mijn warhawk zelf nog gedeeld dusjah..

Eerst kon je die niet delen, maar nu kan het idd wel.

Over SOCOM, ik pas voor deze game. Slechts 5 maps en het vooruitzicht van veel betalende DCL is een mokerslag in het gezicht imo.

Mocht er met 4 gedeeld kunnen worden, zou ik het eventueel wel kopen.

jte1990

Legacy Member
Het is al eens gestelt geweest maar wat is nu echt de officiele release datum voor ons belgen?
9lives release pagina staat 31 oktober 9lives - PS3 Games - SOCOM Confrontation
Moviemax krantje staat ook 31 oktober.

op de gamemania site staat 28 november Productfiche
en op play.com staat ook 28 november

Welke hiervan is de juiste release datum want ik draai echt helemaal door :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan