Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

scorbaworba

Legacy Member
Socom is altijd 1 van de realistische shooters geweest op de playstation, als je dat niet weet, heb je zelf niet zoveel shooters gespeeld hoor. Noem me eens een shooter die realistischer is? Kom niet met COD af ^^
Alsof cod realistisch is :S
Americas Army
Rainbow six reeks (de eerste exemplaren)
Operation Flashpoint
Armed Assault

Dat ik het een kutspel vind zal dan aan mij liggen zeker , Ben begonnen met socom1 dan socom 2 en vanaf de 3de gestopt met socom


socom = realism, cant handle it? BEAT IT :lol: speel de game eens voor je z'n uitspraken doet :) kijk deze video's van het socom 'realisme '
YouTube - Socom is dead 5

YouTube - Socom is dead 3

YouTube - SOCOM IS DEAD 15

Herladen duurt lang?
Echt niet he.. al ooit eens geprobeerd een mag uit je geweer te halen, in je vest of droppouch te duwen en een nieuw mag erin te steken?

Reloading is just fine.

So far... i like the game!

Nope , jij wel misschien ? Heb ook nooit gezien als je over een rots loopt dat een echte seal stopt met herladen ....

ideaal vb YouTube - SOCOM IS DEAD 6

Staat op PS3, "RGB Full Range (HDMI)" toevallig op Full ? Zet dat eens op Limited.
En check de HDTV thread voor 2 afbeeldingen die kunnen helpen je brightness/contrast af te stellen.

Ja maar z'n optie moesten ze in de game steken , doet bijna elke ontwikkelaar .... bedankt voor de tip trouwens :)

en veel goede commentaar over de game , neem dan maar eens een kijkje op socom.com en lees die maar eens :D

Zo ik heb men zegje gedaan , veel plezier op socom denk dat ik te hoge verwachtingen had :)

Check zeker eens de ander youtube filmpjes van socom is dead :D echt grappig

morb

Legacy Member
@ Scorba.. kheb het over de snelheid van herladen.. niet van het gewoon stoppen van herladen als ie over een kiezeltje moet gaan.

bon_jovi

Legacy Member
shipped @ VG+ @ 5 januari, vandaag toegekomen
zeer tevreden over! Straks eens mn eerste keer het spelleke opstarten zie :)

Voortaan ga ik toch al mn games online aankopen hoor, voor de prijs moet ge het niet laten :D


Enkel spijtig dat het enkel engelse en franse manuals zijn. Maar ja, dat zal ook wel lukken.

Thomatchef

Legacy Member
Mijn versie vanmorgen ook bestelt bij VG+ en vanavond al de mail gekregen dat het shipped is. Ik ben benieuwd hoe lang het onderweg zal zijn ...

45€ en dat met headset, je kunt niet sukkelen vind ik. Die HS kost hier in België al bijna zoveel. Nu heb ik er dus eigenlijk nog een spel bij.

Ben benieuwd naar het spel trouwens. SOCOM 1 was men eerste online game ooit, en was er toen echt verslaafd aan. Heb er veel uren versleten. De 2 en 3 heb ik eigenlijk nooit gespeeld (alhoewel de 2 eventjes als betatester voor de online mode). Maar ik verlang er wel naar om weer dergelijke shooter te spelen. Onlangs heb ik de 1 nog eens gespeeld en had er toen echt weer zin in.

Ik hoor echter positieve maar ook veel negatieve commentaren overal rond, maar uiteindelijk zal ik nu zelf m'n oordeel kunnen vellen en dat lijkt me nog altijd het beste.

devil

Legacy Member
op videogameplus staat enkel de versie met headset pricies en niet zonder.

Dumbino

Legacy Member
scorbaworba zei:
Alsof cod realistisch is :S
Americas Army
Rainbow six reeks (de eerste exemplaren)
Operation Flashpoint
Armed Assault

Dat ik het een kutspel vind zal dan aan mij liggen zeker , Ben begonnen met socom1 dan socom 2 en vanaf de 3de gestopt met socom


socom = realism, cant handle it? BEAT IT :lol: speel de game eens voor je z'n uitspraken doet :) kijk deze video's van het socom 'realisme '
YouTube - Socom is dead 5

YouTube - Socom is dead 3

YouTube - SOCOM IS DEAD 15



Nope , jij wel misschien ? Heb ook nooit gezien als je over een rots loopt dat een echte seal stopt met herladen ....

ideaal vb YouTube - SOCOM IS DEAD 6



Ja maar z'n optie moesten ze in de game steken , doet bijna elke ontwikkelaar .... bedankt voor de tip trouwens :)

en veel goede commentaar over de game , neem dan maar eens een kijkje op socom.com en lees die maar eens :D

Zo ik heb men zegje gedaan , veel plezier op socom denk dat ik te hoge verwachtingen had :)

Check zeker eens de ander youtube filmpjes van socom is dead :D echt grappig

Je hebt je punt nog niet gemaakt. ;)

Die mensen op socom.com geven die commentaar zodat de game beter zou worden omdat ze hem zo graag zien, of heb je dat stuk gemist?

Trouwens, noem eens een PS3 game dat realistischer is? :p

scorbaworba

Legacy Member
haha mijn punt nog niet gemaakt :lol: jij zeker niet Dumbino

Trouwens, noem eens een PS3 game dat realistischer is?
voorlopig nog niets , makkelijk he eerst daag je me uit dat ik geen enkele shooter ken die realistischer is en nu kom je met deze domme vraag . :)

Die mensen op socom.com geven die commentaar zodat de game beter zou worden omdat ze hem zo graag zien, of heb je dat stuk gemist?

Dat ze wie graag zien :help: ?

deze stukken gemist misschien ? ze geven idd commentaar :rofl:

I was very excited for this patch, until I lagged today when someone joined the game, and when I saw the infamous message of my stats not recording which came up about 5 times in a row. This game is still not complete and still has issues. My stats were all at zero, but after one match they were back to my old stats. *** is going on? At least I have Resistance 2 to play and Killzone 2 next month. I give up on Socom. /6 has killed the franchise. MAG, where are you?


What I cant figure out is why a no name company like /6 would take over such a huge project. Also why Zipper would trust a no name company with such a huge project. It's almost like Pepsico going to a mom and pop beverage company and saying "Make the next great Pepsi softdrink!" It makes no sense!!


This was the last hope for MANY of the players. How many chances do you guys THINK you deserve? Bad enough we had to wait 3 DAYS to play this crap after purchasing it. "We didn't expect such a huge launch"?! WTH is that? I know, lets make 500,000 copies of a game, and setup enough servers for 250,000, since they won't all sell anyway!! Who's with me!!!

HAHAHA just when we thought you guys couldn't make teh game any worse you got this patch lol just give up guys... i guess i paid for the headset because this game never really worked lol

Patch did nothing but fix unless things, and it took a life time. Wow, game goes on ebay tonight, ill let someone else buy this horrible game.



This patch sucks! I can't believe the incredible piece of crap you guys just handed us. I began playing about an hour ago and am ready to throw the game in the trash. Why did you take out access to the towers in the merc. and commandos spawn in Kasbah? You just made the map even smaller. I don't really give a crap if someone was glitching I would just kick them out or leave myself. And the controls are all screwed up. I wish I just had the old game back minus the lag. Thats all you guys had to mess with was the lag but no of course you gotta mess everything else up. I just wish i still was able to take this piece of crap back to the store and get my money back but i can't so i guess i'll just ****** off for now. I understand you guys try but you really messed up this time.

Ja ze er geven veel mensen commentaar om te game te verbeteren hahaha en dan heb ik nog niet eens op hun forum gekeken

Ook sommige geven goede commentaar om de game te verbeteren maar meeste zijn negatief ....

S6 heeft gewoon het 'geluk ' gehad dat ze de naam socom mochten gebruiken(het parade paardje van Sony voor online gaming) anders zouden er niet zoveel exemplaren verkocht geweest zijn :) Denk dat zipper nu wel inziet welke domme fout ze gemaakt hebben om de game aan S6 te geven

Het enige voordeel van deze socom is dat de hs die je erbij krijgt wel goed is en gelukkig heb ik hem besteld in canada voor 45 euro

Ook veel oude socom spelers zijn nu al met de game gestopt , gewoon omdat het spel de naam socom niet waardig is . Of omdat we te oud geworden zijn ?

heb je de vorige delen eigenlijk gespeeld ?
veel plezier met lezen :P

Cycloon

Legacy Member
Er zijn altijd mensen die klagen en zagen. Die waren er ook in Socom 1, Socom 2 en Socom 3... Wil dat zeggen dat de game slecht is? Niet echt...

scorbaworba

Legacy Member
Cycloon zei:
Er zijn altijd mensen die klagen en zagen. Die waren er ook in Socom 1, Socom 2 en Socom 3... Wil dat zeggen dat de game slecht is? Niet echt...

en wil dat zeggen dat de game goed is ? Niet echt .... zoveel negative reacties heeft enkel socom na de 2de gehad .
Herriner me nog goed de socom 1 beta , was ook buggy en toen gaven we ook kritiek dan kwam het spel uit en de bugs die we aangegeven hadden waren weg .... maar bij deze, S6 zegt druk de data maar op een schijf en we lossen het wel op met een patch .
Mensen kochten het spel eerste 3 dagen servers plat , ok kan gebeuren , servers werken terug alles is het zelfde als de beta !!!!
Ok dan maar 3-4 maand wachten op de patch die bijna niets verandert . ondertussen hebben ze wel veel verkocht en wie is er genaaid ? Wij omdat ze gewoon een beta op een disk hebben gedrukt en gewacht hebben op hun geld .
Ze hebben gewoon geluk dat ze de naam Socom mochten gebruiken ...


Maar ik stop de discussie , jullie vinden hem goed en ik vind het slecht ieder zen mening hé

bon_jovi

Legacy Member
ik heb hem gisteren mss nog maar een half-uur gespeeld maar viel toch al een beetje tegen, nu ja we zien wel. Op een half uur kun je er nog geen mening over geven hé.

Dumbino

Legacy Member
scorbaworba zei:
haha mijn punt nog niet gemaakt :lol: jij zeker niet Dumbino


voorlopig nog niets , makkelijk he eerst daag je me uit dat ik geen enkele shooter ken die realistischer is en nu kom je met deze domme vraag . :)

S6 heeft gewoon het 'geluk ' gehad dat ze de naam socom mochten gebruiken(het parade paardje van Sony voor online gaming) anders zouden er niet zoveel exemplaren verkocht geweest zijn :) Denk dat zipper nu wel inziet welke domme fout ze gemaakt hebben om de game aan S6 te geven

Het enige voordeel van deze socom is dat de hs die je erbij krijgt wel goed is en gelukkig heb ik hem besteld in canada voor 45 euro

Ook veel oude socom spelers zijn nu al met de game gestopt , gewoon omdat het spel de naam socom niet waardig is . Of omdat we te oud geworden zijn ?

heb je de vorige delen eigenlijk gespeeld ?
veel plezier met lezen :P

Als je zegt dat er meer realistische shooters zijn in de PS3 gedeelte, dan meldt je ook ps3 games. Ik speel de Socom reeks al sinds de eerste. "De meeste zijn negatief", ahzo je hebt dus elke post gelezen op het forum, dus 'k geloof je wel ;). Ik kom dagelijks mensen tegen die ik van Socom II ken hoor. Er zijn al meerdere nederlandse lobby's (ook al is het spel hier zelf nog niet eens uit) waarop wijst dat er meer nederlandse spelers beginnen erop te spelen.

Uiteindelijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening, maar het heeft geen zin om het spel te blijven afbreken. Dus hierbij stop ik ook met deze discussie.

HyPnOTiZeR

Legacy Member
Ik speel Socom al sinds de release van de eerste en ik vind Confrontation goed, gameplay is goed en dat is het enigste wat telt..

scorbaworba

Legacy Member
Dumbino zei:
Als je zegt dat er meer realistische shooters zijn in de PS3 gedeelte, dan meldt je ook ps3 games. Ik speel de Socom reeks al sinds de eerste. "De meeste zijn negatief", ahzo je hebt dus elke post gelezen op het forum, dus 'k geloof je wel ;). Ik kom dagelijks mensen tegen die ik van Socom II ken hoor. Er zijn al meerdere nederlandse lobby's (ook al is het spel hier zelf nog niet eens uit) waarop wijst dat er meer nederlandse spelers beginnen erop te spelen.

Uiteindelijk heeft iedereen recht op zijn eigen mening, maar het heeft geen zin om het spel te blijven afbreken. Dus hierbij stop ik ook met deze discussie.

Heb NOOIT gezegd dat er andere realistische shooters zijn op Ps3
iemand vroeg gewoon of ik echte realistische games kende (dan moeten ze PS3 er maar bij zetten ben geen helderziende ;)
hzo je hebt dus elke post gelezen op het forum, dus 'k geloof je wel ;).
Nee enkel eens de eerste pagina eens bekeken

Er zijn al meerdere nederlandse lobby's (ook al is het spel hier zelf nog niet eens uit) waarop wijst dat er meer nederlandse spelers beginnen erop te spelen.
Was al vanaf de Beta ,daar zat japan korea en alle andere landen ookal bij


Ik speel Socom al sinds de release van de eerste en ik vind Confrontation goed, gameplay is goed en dat is het enigste wat telt..
Leuk voor je , maar kga er verder niet meer op ingaan of ik schreef weer een half blad over de goede gameplay van socom
Mzzl :p

Belgerbil

Legacy Member
scorbaworba zei:
Heb NOOIT gezegd dat er andere realistische shooters zijn op Ps3
iemand vroeg gewoon of ik echte realistische games kende (dan moeten ze PS3 er maar bij zetten ben geen helderziende ;)

heel goed jongen, spijtig dat ge hier op het PS3 forum zit hé :) dan zou die vraag wel eens van toepassing kunnen zijn daarop :ironic::niceone:

scorbaworba zei:
Nee enkel eens de eerste pagina eens bekeken
das heel objectief gezien natuurlijk, de alleen de eerste pagina lezen en dan voortgaan op wat daar staat...

als ge hier komt om een beetje af te breken doe dan mee op HUN forum ;) er zijn trouwens genoeg mensen die socom wel goed vinden dus al uw puntjes worden min of meer weerlegd :)

scorbaworba

Legacy Member
Belgerbil zei:
heel goed jongen, spijtig dat ge hier op het PS3 forum zit hé :) dan zou die vraag wel eens van toepassing kunnen zijn daarop :ironic::niceone:

kan je niet goed lezen 'jongen' ????? LEES OP DIT FORUM wat ze mij vroegen
'k Heb nooit vermeld dat COD een slechte game is, maar als iemand beweert dat hij een realistischere shooter kent, mag hij toch wel zeggen welk.
Zeg dan op welke console, pc je het bedoeld

Als iemand bv een topic maakt in een ps2 forum : post je beste adventure game aller tijden en iemand post : Zelda Ocarina Of time ga je dan ook beginnen van we zitten hier wel op een ps2 forum hé blablabla da telt nie . dus alleen ps2 games posten jongetje .

Nee want dat moeten ze maar zeggen post je beste adventure game voor de ps2 ...
Dan kies ik maar voor operation flashpoint 2 die ook uitkomt voor ps3

als ge hier komt om een beetje af te breken doe dan mee op HUN forum er zijn trouwens genoeg mensen die socom wel goed vinden dus al uw puntjes worden min of meer weerlegd

LOL , mag ik men mening niet geven over iets op dit forum :)
Maak ik je pissig als ik over de heilige Socom kritiek geef :hug:

das heel objectief gezien natuurlijk, de alleen de eerste pagina lezen en dan voortgaan op wat daar staat...
Ben al dat forum aan het volgen toen socom nog en beta was en heb daar meer negatieve dan positie berichten gelezen

Maar veel plezier met het goede systeem van granaten gooien , en vergeet niet als je ventje zen geweer opheft weet je dat er een vijand in de buurt is hoe realistisch toch , net als in het echte leven :lol:
en nog iets moois uit je sign gevonden
Don't Hate The Player... Hate The Game!!
Mzzl :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan