Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rufusthedog zei:Mja maar in GT5 heb ik de restart nog niet veel nodig gehad, ge pakt gewoon een Lamborghini als ge de 2CV's niet kunt verslaan![]()

...geweldig TheCeet zei:iemand tips voor het driften?
Kheb nu juist op zolder gedrift met m'n BMW M3 E46 en behaalde een score maar van 326driftpunten...
Is dit echt zo moeilijk of is dit een fout in het spel dat het zo moeilijk is?

TheCeet zei:Hoe gebruik je flashbacks? nog niet eens gezien...


Lord_Loki zei:Niet
Want die zijn er niet het is geen game van de Coddies e![]()
Rufusthedog zei:De vorige Shift had toch flashbacks?
Rufusthedog zei:De vorige Shift had toch flashbacks?

koolcast zei:Hij zegt dat als je in een online match zit je er niet meer uit kan, dus geraakt hij ook online heh.![]()
