Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

koolcast

Legacy Member
Bij GT5 is dat ook niet.:p Stoort me ook totaal niet, vind het zelfs beter zonder.:)

Zwief

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Mja maar in GT5 heb ik de restart nog niet veel nodig gehad, ge pakt gewoon een Lamborghini als ge de 2CV's niet kunt verslaan :D

:D:D...geweldig :niceone:

Ik vind die flashbacks zoals bij DiRT2 soms ook wel gemakkelijk...vooral als ik te lui ben om helemaal opnieuw te beginnen

TheCeet

Legacy Member
iemand tips voor het driften?
Kheb nu juist op zolder gedrift met m'n BMW M3 E46 en behaalde een score maar van 326driftpunten... :s

Is dit echt zo moeilijk of is dit een fout in het spel dat het zo moeilijk is?

Kiiilerke

Legacy Member
TheCeet zei:
iemand tips voor het driften?
Kheb nu juist op zolder gedrift met m'n BMW M3 E46 en behaalde een score maar van 326driftpunten... :s

Is dit echt zo moeilijk of is dit een fout in het spel dat het zo moeilijk is?

gewoon moeilijk... de gewone races zijn ook moeilijker dan in gt5

AnklyosoR

Legacy Member
Hoe kan je online spelen? Ik heb de online pass code ingegeven en gedownloadt maar nu vind ik nog steeds geen optie om effectief online te willen racen..? Enigste wat in het menu staat is career en options.

EDIT: gevonden, blijkbaar moest je eerst de 2 eerste races rijden :P

Zwief

Legacy Member
Gisteren eens bij de race in Zolder 3x over kop gegaan....knap in beeld gebracht zunne!!!!

Ik moet daar toch eens echt gaan rijden:D....ik kom er elke dag langs op weg naar het werk.

Lord_Loki

Legacy Member
Rufusthedog zei:
De vorige Shift had toch flashbacks?

Kan ik me niet meer herinneren, het zou kunnen. Ik mis ze in ieder geval niet ze.

Ik dacht dat alleen racegames van Codemasters flashbacks gebruikte.

Zwief

Legacy Member
Rufusthedog zei:
De vorige Shift had toch flashbacks?

Ik denk 't niet...

Fantastische game .... die autolog vind ik geweldig , daagt u echt uit om tijden van vrienden te verbeteren...wat meestal niet lukt:oink:

TheCeet

Legacy Member
ik begin het driften stilaan onder de knie te krijgen :D
zeer moeilijk wel.

Kiiilerke

Legacy Member
pfff 2 ronde perfect gereden dan maak ik klein foutje > laatste

Kiiilerke

Legacy Member
blijkbaar bug als je in online match zit je er niet meer uitkan...

TheCeet

Legacy Member
ik kon wel online.
Het is wel lang wachten...
Ze zouden zo een balkje moeten maken hoeveel het al geladen is.

koolcast

Legacy Member
Hij zegt dat als je in een online match zit je er niet meer uit kan, dus geraakt hij ook online heh.:)

TheCeet

Legacy Member
efkes m'n 2 auto's laten zien.
Deze tune ik gewoon qua uiterlijk en motor een beetje

Vw Scirocco
shift2pic_8583.jpg


BMW M3 E46
shift2pic_8582.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan