Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scifo

Legacy Member
Kheb die screenshot ook maar ergens gevonden. Maar mijn zijn ongeveer hetzelfde, kgan deze avond alleszinds ook die settings eens proberen. Tmoest maar eens beter zijn ^^

Ik had bij dit spel zeer lage verwachtingen, deel 1 vond ik maar niets. Maar ik amuseer me er wel mee, ik vind zelfs de belevenis veel intenser dan bv. GT5. Handling is natuurlijk wel een pak minder :)

j4kke

Legacy Member
Mja qua race ervaring vind ik het allesinds al beter dan GT5 want dat is gewoon uber saai. Qua handling mss komt dat nog wel, heb ook nog niet lang gespeeld en moet serieus wennen aan de helmet cam en de shift reeks ( laatste da ik ooit gespeeld heb van ea was underground) Kan goed zijn dat het met die instellingen wel goed gaat en dat het na een tijdje went en gewoon een super goed spel gaat zijn ;)

Zwief

Legacy Member
Ik vind het sowieso een fijner spel dan GT5:meer spektakel,meer "racegevoel", veel beter schademodel,beter geluid.....enfin,ik vond GT5 gewoonweg saai.(ik heb 'm dan ook verkocht)

Het is inderdaad wennen in het begin ; ik had dat ook met de vorige , na een tijdje gaat dat veel beter.

j4kke

Legacy Member
Zijn er mss al mensen die een opgeblazen motor zijn tegen gekomen en problemen met de gearbox? ( heb dat ergens in een review gelezen dat het kan voorvallen)

j4kke

Legacy Member
Zwief zei:
Ik heb die instellingen ook eens geprobeerd en tot nu toe vind ik ze wel goed.

Mijn neef heeft het ook net getest en is naar het schijnt veel beter zo ( meer controle over auto) Dus good job! :) Deze avond is proberen. Jullie mogen mij altijd toevoegen op psn zodat ik wat meer mensen in mijne autolog heb ;)

valdemaniak

Legacy Member
heb m op de xdoos, maar is zowat krak hetzelfde spel hé... speel het met controller en vind het een PAK beter dan de eerste (die zoog imo), een PAK beter dan Grid (hier toch meer sim gevoel, hoewel het een arcade handling betreft), een PAK beter dan GT5 (dat gewoon saai is imo), en qua racegevoel ook nog eens lekkerder dan Forza.

Handling lijkt me zeker geen sim, maar dat zoek ik ook niet: die dunne lijn tussen arcade en sim vind ik in Shift 2 zeer goed getrokken. Xp is gestroomlijnder en verdien je nu door echt racen, niet omdat je er toevallig 8 van de baan ramt zoals in de 1, snelheidsgevoel is absoluut top, avond en nachtraces zijn lekker... Kan zo nog wel even doorgaan, maar ik ben echt aangenaam verrast!

lookoutordie

Legacy Member
Ben benieuwd, zouden de reacties volgende week woensdag na mijn laatste examen ook nog altijd zo positief zijn xD? Had toch graag geweten of de snellere auto's ook nog goed rijden.

super_veloce

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Ik word positiever en positiever. De snelle auto's zijn te doen, ik heb met die zonda van HP toch deftige tijden kunnen neerzetten.

Maar ik snap iets niet goed: ik heb gisteren die LM code ingewisseld en nu heb ik dubbel zoveel events. Zitten er nog zo events in verstopt met andere codes? En zijn alle versies LM anders is het dom van een gewone versie te kopen

ik heb ook de lm, maar heb die code nog niet gebruikt. Snap enkel nog niet goed waarvoor die dient. Je kan zonder code online spelen en autolog werkt ook, dus is de code enkel voor die 3 auto's en die extra events?

Zwief

Legacy Member
plastic_bottle zei:
ik heb ook de lm, maar heb die code nog niet gebruikt. Snap enkel nog niet goed waarvoor die dient. Je kan zonder code online spelen en autolog werkt ook, dus is de code enkel voor die 3 auto's en die extra events?

Ik denk 't wel ja....is toch ferm niet??

TheCeet

Legacy Member
hopelijk ligt hy morgen in de brievenbus...

Nog iemand gepre-orderd by shopto.net?

j4kke

Legacy Member
Gisteren die eliminator race gereden met de porsche carrera GT, subliem :) En na die instellingen te veranderen voor stuurke zoals hierboven vermeld gaat het spel echt wel beter! Enkel die lotus exige die blijft maar wobbelen van links naar rechts eenmaal boven de 120 km/u.

Zwief

Legacy Member
Toch een knap spel zunne,ben blij dat ik 'm gekocht heb.....vind het soms wel niet simpel met m'n controllerke

Kiiilerke

Legacy Member
Zwief zei:
Toch een knap spel zunne,ben blij dat ik 'm gekocht heb.....vind het soms wel niet simpel met m'n controllerke

^^ kheb u gezien op autolog :o wel een cool ding diene autolog

TheCeet

Legacy Member
driften is idd zeer moeilijk!

Met dien Nissan 240sx (?) gaat het zeer moeilijk. Met de Mazda RX-8 die je gekregen hebt gaat het al wa makkelijker maar tog blijft het moeilijk.

Voor de rest zalig game!

super_veloce

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Hetzelfde als elke online race game. 75% gaat er na de eerste bocht uit en net voor de streep steken ze u net voorbij zodat ge 4de eindigt :p

idd, als je na de eerste bocht er niet uitgeramd wordt, zit er een dikke kans in dat je eerste wordt en anders wordt winnen moeilijk, maar het is doenbaar als er bv 5 laps zijn

Zwief

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
^^ kheb u gezien op autolog :o wel een cool ding diene autolog

Yep,da's inderdaad plezant,ik heb 't ook gezien....en ik maar proberen om uw tijd te verbeteren...:)

Lord_Loki

Legacy Member
Toch aangenaam verrast door de game! Autolog is een leuke toevoeging maar ik raak maar nie aan die tijden van mijn vrienden :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan