Scifo
Legacy Member
Kheb die screenshot ook maar ergens gevonden. Maar mijn zijn ongeveer hetzelfde, kgan deze avond alleszinds ook die settings eens proberen. Tmoest maar eens beter zijn ^^
Ik had bij dit spel zeer lage verwachtingen, deel 1 vond ik maar niets. Maar ik amuseer me er wel mee, ik vind zelfs de belevenis veel intenser dan bv. GT5. Handling is natuurlijk wel een pak minder
Ik had bij dit spel zeer lage verwachtingen, deel 1 vond ik maar niets. Maar ik amuseer me er wel mee, ik vind zelfs de belevenis veel intenser dan bv. GT5. Handling is natuurlijk wel een pak minder


wel een cool ding diene autolog
