Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scifo

Legacy Member
Jammer dat de car-handling nog altijd niet is zoals het moet. Zou anders wel een topspel geweest zijn -.-

Lord_Loki

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Net gaan halen in de MM. Ze hadden daar een LM maar ik snap iets niet goed. Er staat op dat doosje dat ik autolog moet registreren met die code. Maar als ik in het spel ga kijken dan werkt autolog gewoon zonder die code in te geven. Is deze autolog dan dezelfde als NFS HP? Ik zou dat wel willen weten want als dat spel mij niet echt aanstaat kan ik het voor meer geld tweedehands verkopen als ik die code dus niet gebruik.

Wat die goede scores betreft, zou ik toch nog efkes wachten zé. Ik stond in de MM en heb die in impulsaankoop gekocht. Met een bang hart daarna naar Metacritic gesurft en yup goede scores. Ik ben nog niet ver in het spel dus ik kan nog geen deftige mening geven maar voor de moment is het Shift 1

Keep us up to date, ik vrees echter dat het spel mijn verlangens niet zal inlossen!

Lord_Loki

Legacy Member
Hoe zit het met de handling van de wagens, is die er op vooruitgegaan tov den eerste of is het nog steeds het zelfde?

koolcast

Legacy Member
In de OPM staat dat de begin wagens slecht liggen,zeggen niks als dat verbeterd...

FreakyJP

Legacy Member
Ik heb op Made in Asia gespeeld met een porsche en die handelde net als bij de eerste Shift.

Zwief

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Hij ligt altijd vroeger in de winkels he. Da's het enige voordeel dat de winkels nog hebben op online verkoop.

Bwah pas op sè , het valt mij toch op dat de winkels zich de laatste tijd ook aan die datum "moeten" houden.....'t is daarmee dat ik het straf vind dat hij al 3 dagen voor de officiele release in de winkel ligt.......enfin,ge hoort mij niet klagen hoor,dan kan ik 'm morgen gaan kopen :)

Kenneke10

Legacy Member
k heb hem ook gaan halen in lokale gameshop, die man zei ook dat ie nog nie verkocht mocht worden.
xbox versie komt zelf ma morgen binnen
ps game lag nog niet de rekken.

TheCeet

Legacy Member
ze geven tog redelijk hoge scores.
En tog zijn hier de gamers niet overtuigd van die scores?

Scifo

Legacy Member
ign:

The wild handling from the first game has been reined somewhat, but it's still more about terrifying the driver than providing a smooth and stable ride, the cars lunging around with alarming violence. It's often more survival horror than driving sim and it's an approach that works, to an extent.

Dat vat het volgens mij wat samen. Achja morge zelf eens teste. Ik denk dat ik me er wel mee ga amuseren. Ik heb toch al gelezen dat het overdreven 'sliden' in de bochten weggewerkt is. Dat was echt mijn grootste ergernis in deel 1 -.-

T'is EA eh, die willen altijd wel over the top sensatie in hun games :D

mclane

Legacy Member
Net gaan afhalen bij gamemania. Vanavond eens in de PS3 rammen en zien wat het geeft.

Zwief

Legacy Member
Ik heb net m'n eerste rondjes gereden en het valt zeeeer goed mee!!!

Gekocht in de MM voor 56.99€

Bloob

Legacy Member
mijn eerste filmpje (wel op pc ma bon)

[youtube]x42CAD2EmZ8[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan