Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jay

Legacy Member
mentor0 zei:
En hoeveel keer al moeten stoppen door misselijkheid? Of kunde gij een beetje tegen de zee-ziekte.

Geen last van, wat dat betreft heb ik meer schrik voor de 3DS :p 't Is ook wel zo da 'k de game nooit erg lang aan een stuk speel, max. 2,5 uur of zo, en vaak minder. Als je een paar races hebt voltooid heb je wel zoiets van k, genoeg voor nu/vandaag.

lookoutordie

Legacy Member
[youtube]WMtVrOkMCok[/youtube]


Dit filmpje kwam ik tegen, ziet er niet slecht uit.
Als ik zo wat gameplay zie denk ik dat dit spel mij wel kan aanstaan.
Ik had de eerste al op de pc en vond deze wel redelijk fijn. Nadeel was dat ik met toetsenbord moest racen.

Edit: waarom komt er een wit scherm als ik een video probeer te laten zien? Als nog mensen last hebben van een wit beeld hier is de link.
http://www.youtube.com/watch?v=WMtVrOkMCok

Lord_Loki

Legacy Member
Het ziet er allemaal ongeloofelijk cool uit, maar ik blijf vrezen! De eerste zag er ook gigantisch goed uit maar bleek voor mij dan een gigantische tegenvaller te zijn! Toch raar hoe het vuil op de voorruit plots op magische wijze verdwijnt strange shit! Ik hoop dus op een demo van deze game, iemand die hier meer over weet?

Scifo

Legacy Member
Ik schaf em gewoon aan voor het circuit van Zolder :D

@youtube link: je moet niet heel de link tussen youtube tags zetten, enkel het laatste dat refereert naar de video.

lookoutordie

Legacy Member
Thx Mentor0!
Dat vuil dat verdwijnt is inderdaad strange. Maar toch ziet het er goed uit, of het ook zo goed speelt is een andere vraag.

Jay

Legacy Member
Dat vuil is idd wel funny. Soms spat 't ook op je ruit terwijl daar helemaal geen aanleiding toe is :p

lookoutordie

Legacy Member
Wss gaat dit een domme vraag zijn, maar kan er ook in de regen gereden worden?

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ben ik dan de enige die denkt dat de handling hetzelfde eruit ziet als de eerste Shift???? :confused:

MegaMentor

Legacy Member
De handling ziet er in't algemeen gewoon arcade uit terwijl ze een hardcore sim willen maken.

{YA}Gr3c0

Legacy Member
mentor0 zei:
De handling ziet er in't algemeen gewoon arcade uit terwijl ze een hardcore sim willen maken.

dus m.a.w. idem als Shift 1

conclusie: niet kopen :D

lookoutordie

Legacy Member
K vond de eerste nie slecht, maar 'k had die ook nie door en door gespeeld.
Deze geef ik wel eens een kans. Eerst testen bij de Game Mania.

Reverz

Legacy Member
mentor0 zei:
De handling ziet er in't algemeen gewoon arcade uit terwijl ze een hardcore sim willen maken.
De handling van SHIFT 1 was alles behalve arcade. Ik kan mij alvast niet herrineren dat ik ooit een race game heb gespeeld waar de handling nog slechter was. Zelfs in Gran Turismo vind ik het makkelijk voor uwen auto op de baan te houden :sop:

bertl.v

Legacy Member
Interessant artikel op GTPlanet: GTPlanet
Despite a physics engine which will leave sim-racers wanting more (ok, a lot more), this is a fun, exciting, and intense driving game. Without doubt, the Shift series is definitely headed in the right direction. I had an absolute blast racing with other members of the press during the many LAN races held in the EA offices, and that’s what really matters.

Btw: -Carlist: Cars
-Tracks: Tracks

Zwief

Legacy Member
Ik ga 'm zeker kopen!!!!
Ik vond de eerste al zeer goed, dus....

Chief : 8.1/10
OPM: 8.7/10
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan