Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Achja, verkooptechnieken... Een racer waar ge misselijk van wordt en koppijn van krijgt is toch niks voor mij.Je spreekt je eigen tegenmentor0 zei:Als het een goeie simulation is, is een schademodel voor niks nodig. Tenzij gij zo één van die retards bent die het plezant vind om in ieder hun gat te rammen? Als ge wilt crashen, dan speelde Burnout. Punt andere lijn.
Ook toevallig dat ze voor die stukjes uit Forza en GT juist een driver laten zien die er niks van kan.Achja, verkooptechnieken... Een racer waar ge misselijk van wordt en koppijn van krijgt is toch niks voor mij.
FreakyJP zei:Euh, omdat ze beiden 'race simulators' willen zijn, duh
Jonas89 zei:zijn toch nog altijd 2 verschillende genre's in de race-games



'k Ga ook ni te veel zeggen though, geldt nog een embargo en wil geen probs met EA he 
Jay zei:Beetje 't gebruikelijke stramien: race na race, verzamelen van exp., winnen van geld, vrijspelen van nieuwe classes, aankopen nieuwe wagens, ... Beetje aan elkaar gepraat door een van die pro's die telkens je een nieuw type van race vrijspeelt wat uitleg geeft'k Ga ook ni te veel zeggen though, geldt nog een embargo en wil geen probs met EA he
![]()
ik wacht wel op je review 

Jay zei:Begin me wel meer en meer ermee te amuseren eigenlijk nu.