Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scifo

Legacy Member
[youtube]xYOClyd2OA8[/Youtube]

Ik blijf erbij. Arcadespel met over de top effectjes. En dat wilt zich meten met de serieuzere racespellen als Forza/GT :/

Jay

Legacy Member
Het geluid wat je daar op 't einde hoort, hoor je bij nagenoeg elke wagen in Shift 2 btw :p

Scifo

Legacy Member
Als het rijgedrag nu nog op iets trok, zou ik niet twijfelen om het te kopen maar tis weer rijden op ijs precies -.-

+ geluid in video stemt wel niet overeen met het schakelen, tis erop geplakt gvd!! Ik haat EA! :unsure:

cyclops jelle

Legacy Member
Die cockpit view vond ik anders niet heel cool bij shift II het bewoog veels te veel door inzoomen uitzoomen..... Maar ondanks dat wel indrukwekkend :)

Vandalize_

Legacy Member
Rijgedrag vond ik normaal bij shift, geen klagen over ( alleen het drift gedeelte dan)
En oké, om zich meteen de beste simulation te noemen is wat overdreven, maar ik vind dat ze ongeloooofelijk hun best doen, en ze zullen der wel eens geraken ;)

ze zullen alvast een beter schademodel hebben dan gt5 ahum :rofl:

MegaMentor

Legacy Member
Als het een goeie simulation is, is een schademodel voor niks nodig. Tenzij gij zo één van die retards bent die het plezant vind om in ieder hun gat te rammen? Als ge wilt crashen, dan speelde Burnout. Punt andere lijn.

Ook toevallig dat ze voor die stukjes uit Forza en GT juist een driver laten zien die er niks van kan. :lol: Achja, verkooptechnieken... Een racer waar ge misselijk van wordt en koppijn van krijgt is toch niks voor mij.

Psy

Legacy Member
lol vind et op zich wel grappig dat ze daar forza & gt5 stukken tussenplakken, doet me denken aan die telenet reclame onlangs waar ze zitten bashen op belgacom, everything goes when the going gets tough :p

Vandalize_

Legacy Member
mentor0 zei:
Als het een goeie simulation is, is een schademodel voor niks nodig. Tenzij gij zo één van die retards bent die het plezant vind om in ieder hun gat te rammen? Als ge wilt crashen, dan speelde Burnout. Punt andere lijn.

Ook toevallig dat ze voor die stukjes uit Forza en GT juist een driver laten zien die er niks van kan. :lol: Achja, verkooptechnieken... Een racer waar ge misselijk van wordt en koppijn van krijgt is toch niks voor mij.
Je spreekt je eigen tegen
Je wilt een goede simulation ? daar moet schademodel in. punt
En een deftige uitgewerkte schademodel ook
En heeft niets te maken met in het gat te rammen, in een simulation moet dat er gewoon bij
Nuja mijn mening dan.

FreakyJP

Legacy Member
Gespeeld op Made in Asia, wagens hebben nog steeds zo weinig grip als in de eerste (dus voor sommigen zullen het 'zeepkisten' zijn)

Jonas89

Legacy Member
Heb net eens de topic doorgelezen, maar waarom zit iedereen deze game te vergelijken met GT5 ? :s

FreakyJP

Legacy Member
Waarom, omdat Shift geen races met Mini Coopers in Londen heeft ofzo?

Ik zie echt niet in waarom Shift een 'verschillend genre' zou zijn. Is Crysis 2 volgens uw logica dan ook een ander genre dan Call of Duty?

koolcast

Legacy Member
Jonas89 zei:
zijn toch nog altijd 2 verschillende genre's in de race-games

Jup,simulator en arcade.

Deze is net zoals GT5 een simulator, Hot Pursuit en Motorstorm zijn een voorbeeld van arcade racers.;)
En vergeet dat ze zich vergelijken met GT5 en Forza.:p

Jay

Legacy Member
Begin me wel meer en meer ermee te amuseren eigenlijk nu. Minste fout die je maakt kan wel fataal zijn. Net nog had 'k een mooie race, of het zag er toch naar uit dat 't mooie race zou worden. paar intense duels in de bochten uitgevochten en uiteindelijk in eerste positie geraakt. Dan iets te hard ene bocht ingegaan en in zandbak geëindigd. Duurde praktisch een half uur voor 'k er weer uit was en intussen zat 'k natuurlijk alweer in laatste positie :p

Jay

Legacy Member
Beetje 't gebruikelijke stramien: race na race, verzamelen van exp., winnen van geld, vrijspelen van nieuwe classes, aankopen nieuwe wagens, ... Beetje aan elkaar gepraat door een van die pro's die telkens je een nieuw type van race vrijspeelt wat uitleg geeft :) 'k Ga ook ni te veel zeggen though, geldt nog een embargo en wil geen probs met EA he :p

Jonas89

Legacy Member
Jay zei:
Beetje 't gebruikelijke stramien: race na race, verzamelen van exp., winnen van geld, vrijspelen van nieuwe classes, aankopen nieuwe wagens, ... Beetje aan elkaar gepraat door een van die pro's die telkens je een nieuw type van race vrijspeelt wat uitleg geeft :) 'k Ga ook ni te veel zeggen though, geldt nog een embargo en wil geen probs met EA he :p

oké :) ik wacht wel op je review ;):)

MegaMentor

Legacy Member
Jay zei:
Begin me wel meer en meer ermee te amuseren eigenlijk nu.

En hoeveel keer al moeten stoppen door misselijkheid? Of kunde gij een beetje tegen de zee-ziekte.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan