Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

up2speed

Legacy Member
ik speel shift persoonlijk heel graag met mijn stuur g27. Een van de leukere racegames vant moment. laat die 2de maar komen, ik koop hem al zeker.

groete.

NovaHova

Legacy Member
Shift was zo een tering game eh, wat een verschrikkelijke handling man sjonge sjonge.

lookoutordie

Legacy Member
Vond shift wel fijn alleen jammer dat er geen ferrari inzit :(

FreakyJP

Legacy Member
Ik speel het momenteel en vind het vrij goed. De besturing is even wennen, maar eens je er mee weg bent, is het leuk spelen. Ik snap dan ook al dat gezaag niet over dit spel.

mijas65

Legacy Member
FreakyJP zei:
Ik speel het momenteel en vind het vrij goed. De besturing is even wennen, maar eens je er mee weg bent, is het leuk spelen. Ik snap dan ook al dat gezaag niet over dit spel.

+1

mijas65

Legacy Member
lookoutordie zei:
Vond shift wel fijn alleen jammer dat er geen ferrari inzit :(

er is een dlc pack geweest met ferrari dus in de 2de zullen ze er zeker inzitten

Vandalize_

Legacy Member
Bwaa, ik vond tot tegenstelling van andere Shift wel leuk eigelijk =D
Dus zal deze ook wel kopen ^^

koolcast

Legacy Member
Uit een interview met Marcus Nilsson:

•release uitgesteld tot Q2 2011.

•‘s nachts racen zal een nieuwe feature zijn.

•het Autolog systeem wat we sinds kort kennen van Need for Speed: Hot Pursuit zal terugkeren in Shift 2 Unleashed. Hier kan je dus je vrienden uitdagen, met ze racen, je profiel, foto’s en activiteiten continu updaten.


•Need for Speed: Shift 2 Unleashed zal de strijd aan gaan met Forza en Gran Turismo qua graphics en in game physics.

•de game kent nu een nieuw camera standpunt genaamd de “helmet cam”. Met dit standpunt voelt het echt alsof jij degene bent die achter het stuur zit en de game zal tegelijkertijd proberen g krachten te simuleren in dit standpunt.

•volledig in 30FPS.

En ook de box:

boxart.jpg

koolcast

Legacy Member
lookoutordie zei:
Jammer dat het uitgesteld is :(

Jammer vind ik niet:p...Dat ze hun tijd er maar voor nemen,zodat ze het niveau van Hot Pursuit halen(en hoger:D).Zou ook mooi zij mocht hij juni-julli uitkomen,want dat zijn altijd magere maanden.:)

lookoutordie

Legacy Member
Zou shift weer alleen op circuits zijn of ook een soort free-roam?

Monoslay

Legacy Member
Waar is de tijd dat NFS nog leuk was, dat tunen etc mis ik toch wel...
Nu is het te serieus geworden. imho.

Goldrusher

Legacy Member
koolcast zei:
Screen 3/11,lijkt verdacht veel op Spa...:)
Allereerste teaser had Spa. De eerste game had Spa. De demo van de eerste game had Spa.
Waar zit je met je gedachten ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan