Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FreakyJP zei:Ik speel het momenteel en vind het vrij goed. De besturing is even wennen, maar eens je er mee weg bent, is het leuk spelen. Ik snap dan ook al dat gezaag niet over dit spel.
lookoutordie zei:Vond shift wel fijn alleen jammer dat er geen ferrari inzit![]()
mijas65 zei:er is een dlc pack geweest met ferrari dus in de 2de zullen ze er zeker inzitten
lookoutordie zei:Jammer dat het uitgesteld is![]()
...Dat ze hun tijd er maar voor nemen,zodat ze het niveau van Hot Pursuit halen(en hoger
).Zou ook mooi zij mocht hij juni-julli uitkomen,want dat zijn altijd magere maanden.
mijas65 zei:er is een dlc pack geweest met ferrari dus in de 2de zullen ze er zeker inzitten
Allereerste teaser had Spa. De eerste game had Spa. De demo van de eerste game had Spa.koolcast zei:Screen 3/11,lijkt verdacht veel op Spa...![]()

Goldrusher zei:Allereerste teaser had Spa. De eerste game had Spa. De demo van de eerste game had Spa.
Waar zit je met je gedachten ?![]()
