Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bertl.v

Legacy Member
gld_box_shift2.jpg


officiële site

release: 31 maart 2011
genre: racing
dev: Slightly Mad Studios

>>> GameTrailers


NFS Shift 2.

Choose the path that fits your own personal racing style, unlock new experiences and challenge the world’s best drivers in multiple disciplines while on your way to becoming the FIA GT1 World and GT3 European Champions.

Take your game play further than ever before with the revolutionary Autolog system that lets you connect and share virtually every aspect of your racing career – status, pictures, videos and more - online with your friends. Get new challenges based on your friends’ in-game activity and amp up the competition both offline and online.

need-for-speed-shift-2-unleashed-20101130052402885.jpg


need-for-speed-shift-2-unleashed-20101130052345667.jpg


need-for-speed-shift-2-unleashed-20101130052340823.jpg

Goldrusher

Legacy Member
Hot Pursuit = eind 2010
Shift 2 = eind 2011

Zo hebben beide games minstens 2 jaar ontwikkeltijd, itt vroegere jaren, toen dezelfde studio élk jaar opnieuw met een nieuwe game moest afkomen.

FEW

Legacy Member
zucht, dus na hot pursuit komt er weer een need for speed dat absoluut geen need for speed is.

Humfrie

Legacy Member
Hot Pursuit lijkt mij inderdaad een heel stuk aantrekkelijker

koolcast

Legacy Member
Need for Speed: Shift 2: Unleashed komt lente 2011.

EA heeft Need for Speed: Shift 2: Unleashed uit de doeken gedaan. Shift 2 zal door Slightly Mad Studios (bekend van de eerste Shift) ontwikkeld worden. De game zal gebruik maken van een nieuwe engine en een innovatieve helmcamera. Ook een geüpdate versie van de Autolog-feature van NFS: Hot Pursuit vindt zijn weg naar Shift 2. EA gaf een eerste teaser vrij.

[youtube]L-rqwXYj2Hk[/youtube]

PlayStationPure

RaZoR be

Legacy Member
in het begin vond ik shoft fijn, ma eens ge zo met die supercars moest beginnen was het onbestuurbaar vond ik

BuYcKi

Legacy Member
RaZoR be zei:
in het begin vond ik shoft fijn, ma eens ge zo met die supercars moest beginnen was het onbestuurbaar vond ik

Inderdaad..
Zit nu ongeveer daar en amai, tlukt niemr zo goe :p

Reverz

Legacy Member
V1nce zei:
als ge arcade graag hebt.
You're kidding right? SHIFT was alles behalve arcade... het weggedrag van de wagens was echt bar maar dan ook bar slecht. Ik heb het een half uur gespeeld en dan uit pure frustratie de kast in gesmeten. SHIFT was met afstand de slechtste NFS ooit gemaakt imo, ik had nochtans verwacht dat ze na Pro Street niet nog harder konden failen.

Scifo zei:
³

Als ze er in slagen van SHIFT 2 een echte pure arcade racer te maken alla GRID, dan zal ik zeker interesse hebben. Maar als ze niks veranderen aan de controls van de game etc mogen ze deze game steken waar de zon niet schijnt.

seurinck

Legacy Member
ik heb al alle NFS games gespeeld, en de eerste shift heeft bij mij een persoonlijk record bevestigd.

met name: het snelste NFS game die in de kast gevlogen heeft.

als die game 30min bespeeld geweest is hier, dan is het al veel.
echt die was de ergste NFS ooit. trok echt op nieks.

en ik ben blij dat ik de game gekregen heb en der geen geld aan versmeten heb.
maar probeer maar zo een slechte game nog te verkopen :S

MegaMentor

Legacy Member
MasterLoco zei:
Als ze er in slagen van SHIFT 2 een echte pure arcade racer te maken alla GRID, dan zal ik zeker interesse hebben. Maar als ze niks veranderen aan de controls van de game etc mogen ze deze game steken waar de zon niet schijnt.

In een interview is gezegd geweest dat Hot Pursuit hun arcade racer ging zijn en Shift de simulation kant van NFS.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan