Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mentor0 zei:Mag ik vragen waarom meneer zijn handen niet bewegen? En waar zijn de bandensporen?
mentor0 zei:Mag ik vragen waarom meneer zijn handen niet bewegen? En waar zijn de bandensporen?
Scifo zei:Pvh8wzlwYhk
Die helmet cam!
Deze avond nog eens goed doorspelen![]()
Rufusthedog zei:Seg werkt bij de rest die autolog ook zonder dat je een online pass moet registreren?
Ik heb deze nacht nog eens goed doorgespeeld en tis toch wel straf racen deze keer.
Zwief zei:Yep dat werkt.
Met die pass krijg je wel direct toegang tot enkele races en nieuwe wagens die je dan gratis in je garage kan plaatsen.Er zit sowieso een Afa Romeo bij ,de andere weet ik niet meer van buiten maar het zijn er 3 of 4.
koolcast zei:En hoe is hij tot nu toe?
Scifo zei:[Youtube]u-FoLoOp1fs[/youtube]
Man man wat een spel! Net op Zolder gereden, helmet cam, AI op hard. Echt insane
*van enthousiasme zelfs vergeten mijn mouse pointer weg te halen ^^
koolcast zei:En hoe is de handeling nu? Rijd ge met stuur?
Scifo zei:Ja met stuur (G25). Handling is natuurlijk wel wennen. Ik vind toch dat het mogelijk is om "smooth" te rijden (kheb ntrlk wel settings aangepast).
Tis niet als je een bocht neemt dat die wagen onrealistisch uitbreekt ofzo. Kheb wel gemerkt en gelezen dat sommige wagens (met mid-engine) nogal zwalpen over de weg. Had dit zelf ook ervaren met een Lotus Exige. Niet bij alle wagens het geval (wel bij sommige)
Kmoet in feite nog wel de snelle wagens testen. In Shift 1 hadden die trage wagens ook een betere wegligging -.-

koolcast zei:Thanks.
Ga hem binnenkort eens halen.![]()

Scifo zei:Misschien deze settings eens proberen (ik veronderstel dat je dit op ps3 ook kunt aanpassen):
http://img402.imageshack.us/img402/1561/shift2pcwheeloptions.jpg
Kheb die Time Trials ook gedaan met die "geleende" auto's. Met die Porsche vond ik ook niet makkelijk om op de weg te houden -.-
Zijn die settings van de screenshot de juiste? Ik zal deze avond eens kijken. Ja die porsche doet soms maar raar. Als je remt dan vliegt die gewoon direct dwars en krijg hem ook niet ingestuurd zoals ik dat bij gt5 wel kan ( RUF porsche daar
) Maar blijkbaar heeft iedereen met een stuur er last van. ( heb ook gelezen dat het niet bij alle auto's zou zijn)