Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Mag ik vragen waarom meneer zijn handen niet bewegen? En waar zijn de bandensporen?

Bloob

Legacy Member
mentor0 zei:
Mag ik vragen waarom meneer zijn handen niet bewegen? En waar zijn de bandensporen?

Goede vraag ja, als je replays bekijkt bewegen de handen blijkbaar niet, sucked idd zwaar.

Scifo

Legacy Member
[youtube]Pvh8wzlwYhk[/youtube]

Die helmet cam! :love:

Deze avond nog eens goed doorspelen :D

Zwief

Legacy Member
Rufusthedog zei:
Seg werkt bij de rest die autolog ook zonder dat je een online pass moet registreren?

Ik heb deze nacht nog eens goed doorgespeeld en tis toch wel straf racen deze keer.

Yep dat werkt.
Met die pass krijg je wel direct toegang tot enkele races en nieuwe wagens die je dan gratis in je garage kan plaatsen.Er zit sowieso een Afa Romeo bij ,de andere weet ik niet meer van buiten maar het zijn er 3 of 4.

koolcast

Legacy Member
Zwief zei:
Yep dat werkt.
Met die pass krijg je wel direct toegang tot enkele races en nieuwe wagens die je dan gratis in je garage kan plaatsen.Er zit sowieso een Afa Romeo bij ,de andere weet ik niet meer van buiten maar het zijn er 3 of 4.

En hoe is hij tot nu toe?

Scifo

Legacy Member
[Youtube]u-FoLoOp1fs[/youtube]

Man man wat een spel! Net op Zolder gereden, helmet cam, AI op hard. Echt insane :love:

*van enthousiasme zelfs vergeten mijn mouse pointer weg te halen ^^

koolcast

Legacy Member
Scifo zei:
[Youtube]u-FoLoOp1fs[/youtube]

Man man wat een spel! Net op Zolder gereden, helmet cam, AI op hard. Echt insane :love:

*van enthousiasme zelfs vergeten mijn mouse pointer weg te halen ^^

En hoe is de handeling nu? Rijd ge met stuur?

Scifo

Legacy Member
koolcast zei:
En hoe is de handeling nu? Rijd ge met stuur?

Ja met stuur (G25). Handling is natuurlijk wel wennen. Ik vind toch dat het mogelijk is om "smooth" te rijden (kheb ntrlk wel settings aangepast).

Tis niet als je een bocht neemt dat die wagen onrealistisch uitbreekt ofzo. Kheb wel gemerkt en gelezen dat sommige wagens (met mid-engine) nogal zwalpen over de weg. Had dit zelf ook ervaren met een Lotus Exige. Niet bij alle wagens het geval (wel bij sommige)

Kmoet in feite nog wel de snelle wagens testen. In Shift 1 hadden die trage wagens ook een betere wegligging -.-

koolcast

Legacy Member
Scifo zei:
Ja met stuur (G25). Handling is natuurlijk wel wennen. Ik vind toch dat het mogelijk is om "smooth" te rijden (kheb ntrlk wel settings aangepast).

Tis niet als je een bocht neemt dat die wagen onrealistisch uitbreekt ofzo. Kheb wel gemerkt en gelezen dat sommige wagens (met mid-engine) nogal zwalpen over de weg. Had dit zelf ook ervaren met een Lotus Exige. Niet bij alle wagens het geval (wel bij sommige)

Kmoet in feite nog wel de snelle wagens testen. In Shift 1 hadden die trage wagens ook een betere wegligging -.-

Thanks.:niceone:
Ga hem binnenkort eens halen.:)

Scifo

Legacy Member
koolcast zei:
Thanks.:niceone:
Ga hem binnenkort eens halen.:)

De meningen zijn toch verdeeld over dit spel. Dus ik zou zo niet direct uw beslissing al baseren op mijn 'overenthousiaste' mening :p

Gisteren toch ook frustraties gekend. Driften lukt me van geen kanten met een stuur. Die Lotus Exige (die je wint) begon me ook te ergeren tijdens een nachtrace, dat ding zwalpt maar over de weg en tis al moeilijk genoeg in het donker.

Hopelijk vind ik het plezier terug met de aankoop van een snelle wagen die perfect rijdt.

j4kke

Legacy Member
Mijn verwachtingen waren torenhoog ( shift 1 nooit gespeeld maar wel veel andere racegames zoals gp2/3, iracing, dirt2, F1 2010, GT5) aangezien er aantal nieuwe features inzitten zoals een vuil circuit buiten ideale racelijn, helmet cam, .... Gisteren 2u gespeeld met mijn bmw 135i en paar time trials met de alfa romeo, porsche gt3rs en aston martin. Helaas heb ik gemerkt dat ik met al deze auto's serieus veel last heb van het "wobbeling" gevoel op een rechte lijn. Ik rijd met een logitec driving force pro stuur maar op de rechte stukken is het moeilijk om de auto op een zuivere rechte lijn te houden. Ook in de bochten heb ik nog niet echt het gevoel dat ik de auto kan insturen waar ik wil zoals bij gt5 of forza vroeger.... Mss is het omdat ik nog maar 2u gespeeld heb en de feeling van shift moet gewoon worden ....Voor de rest toppie game, graphics zijn zeer mooi, geluid is zeer goed!

j4kke

Legacy Member
Scifo zei:
Misschien deze settings eens proberen (ik veronderstel dat je dit op ps3 ook kunt aanpassen):
http://img402.imageshack.us/img402/1561/shift2pcwheeloptions.jpg

Kheb die Time Trials ook gedaan met die "geleende" auto's. Met die Porsche vond ik ook niet makkelijk om op de weg te houden -.-

Ah de Scifo :) Zijn die settings van de screenshot de juiste? Ik zal deze avond eens kijken. Ja die porsche doet soms maar raar. Als je remt dan vliegt die gewoon direct dwars en krijg hem ook niet ingestuurd zoals ik dat bij gt5 wel kan ( RUF porsche daar :p ) Maar blijkbaar heeft iedereen met een stuur er last van. ( heb ook gelezen dat het niet bij alle auto's zou zijn)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan