Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
K.enny| zei:wat een spel, zaterdag 5 min gespeeld, wil het nu nog keer spelen en kan niet voorbij het menu van career en options gaan, gewoon niets, morgen keer opnieuw installeren zeker...
edit, tis door die ps3 netwerk fout
Scorp1o zei:Wat een zalig spel zeg! Zeker als je vanuit de helm cam kijkt. Mijn eerst wagen is de Audi S3 maar ben aan het twijfelen of ik mijn geld zou steken in het upgraden of te sparen voor een andere en betere kar.
ik heb mezelf nen Audi S4 gekocht asket me goe herriner...toch tot nu toe alles vrij makkelijk kunnen winnen.koolcast zei:Kga er seffes aan beginnen.Welke auto kan ik het best al eerste kopen?

/

koolcast zei:Effe gespeeld...Vind de controls op niks trekken, wist dat het niet top was maar dat ze zo slecht zouden zijn had ik niet gedacht. Gezocht naar wat settings niks ,help echt, auto blijft maar zwalpen over de weg. Ook met de DS3 geprobeert ging wel iets beter, maar heb geen om het met DS3 te doen of om eerst dagen te wennen aan de besturing en aan de cars met mijn G27.
Gaat seffes B&S op.
Kga wat GT5 spelen./
Ohjah, Ksnap niet waarom het zo'n hoge reviews krijgt.
Kzou hem een 72/100 geven.![]()

koolcast zei:Effe gespeeld...Vind de controls op niks trekken, wist dat het niet top was maar dat ze zo slecht zouden zijn had ik niet gedacht. Gezocht naar wat settings niks ,help echt, auto blijft maar zwalpen over de weg. Ook met de DS3 geprobeert ging wel iets beter, maar heb geen om het met DS3 te doen of om eerst dagen te wennen aan de besturing en aan de cars met mijn G27.
Gaat seffes B&S op.
Kga wat GT5 spelen./
Ohjah, Ksnap niet waarom het zo'n hoge reviews krijgt.
Kzou hem een 72/100 geven.![]()
Zwief zei:Probeer deze instellingen eens :
http://img402.imageshack.us/img402/1561/shift2pcwheeloptions.jpg
dan gaat 't beter
Ik vind 'm ook beter dan GT5 ; GT5 is nogal saai ....maar alléé
