Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

K.enny|

Legacy Member
wat een spel, zaterdag 5 min gespeeld, wil het nu nog keer spelen en kan niet voorbij het menu van career en options gaan, gewoon niets, morgen keer opnieuw installeren zeker...

edit, tis door die ps3 netwerk fout

TheCeet

Legacy Member
K.enny| zei:
wat een spel, zaterdag 5 min gespeeld, wil het nu nog keer spelen en kan niet voorbij het menu van career en options gaan, gewoon niets, morgen keer opnieuw installeren zeker...

edit, tis door die ps3 netwerk fout

je bent verplicht de eerste race te rijden.
dan unlock je alles van garage, online, extra's opties,...

Scorp1o

Legacy Member
Wat een zalig spel zeg! Zeker als je vanuit de helm cam kijkt. Mijn eerst wagen is de Audi S3 maar ben aan het twijfelen of ik mijn geld zou steken in het upgraden of te sparen voor een andere en betere kar.

Lord_Loki

Legacy Member
Scorp1o zei:
Wat een zalig spel zeg! Zeker als je vanuit de helm cam kijkt. Mijn eerst wagen is de Audi S3 maar ben aan het twijfelen of ik mijn geld zou steken in het upgraden of te sparen voor een andere en betere kar.

Ik tune meestal wel heb nog maar 2 auto's gekocht een BMW en een ford escort, al de rest krijgde wel door events te voltooien

Scorp1o

Legacy Member
Thx! Weinig vrienden op mijn PS3 lijst die dit spel hebben (de muttens) dus als iemand zin heeft om mij toe te voegen zodat we kunnen wedijveren voor de beste tijden, doe maar gerust. Scorp1o is de name.

Grtz

lookoutordie

Legacy Member
Weet iemand wat het spel kost bij de Carrefour, Bart smit en de Media Markt?

valdemaniak

Legacy Member
kan nooit teveel zijn, want is de beste racer op deze generatie consoles imho

Scorp1o

Legacy Member
Freerecordshop ligt hij 54,99, wat me verbaast want die zijn meestal bij de duurste.

koolcast

Legacy Member
Kga er seffes aan beginnen.:) Welke auto kan ik het best al eerste kopen?

boozeke

Legacy Member
koolcast zei:
Kga er seffes aan beginnen.:) Welke auto kan ik het best al eerste kopen?
ik heb mezelf nen Audi S4 gekocht asket me goe herriner...toch tot nu toe alles vrij makkelijk kunnen winnen.

Jonas89

Legacy Member
Ik heb die gratis auto van de Limited Edition genomen, ik denk dat het die Lancia was

lookoutordie

Legacy Member
Bart Smit is het €59.99, carrefour en MM weet ik nie.

koolcast

Legacy Member
Effe gespeeld...Vind de controls op niks trekken, wist dat het niet top was maar dat ze zo slecht zouden zijn had ik niet gedacht. Gezocht naar wat settings niks ,help echt, auto blijft maar zwalpen over de weg. Ook met de DS3 geprobeert ging wel iets beter, maar heb geen om het met DS3 te doen of om eerst dagen te wennen aan de besturing en aan de cars met mijn G27.

Gaat seffes B&S op.:evil:
Kga wat GT5 spelen.:)/:p

Ohjah, Ksnap niet waarom het zo'n hoge reviews krijgt.
Kzou hem een 72/100 geven.;)

Viggo

Legacy Member
Gisteren wat gespeeld. Het levelen gaat precies vlug, kheb 10 races gedaan en kzit al aan level 11...
Ben wel op hard bezig (wat voorlopig nog perfect doenbaar is), mss daarom dak zoveel xp krijg :s
1 online race gedaan....... en gewonnen ;)

Jonas89

Legacy Member
koolcast zei:
Effe gespeeld...Vind de controls op niks trekken, wist dat het niet top was maar dat ze zo slecht zouden zijn had ik niet gedacht. Gezocht naar wat settings niks ,help echt, auto blijft maar zwalpen over de weg. Ook met de DS3 geprobeert ging wel iets beter, maar heb geen om het met DS3 te doen of om eerst dagen te wennen aan de besturing en aan de cars met mijn G27.

Gaat seffes B&S op.:evil:
Kga wat GT5 spelen.:)/:p

Ohjah, Ksnap niet waarom het zo'n hoge reviews krijgt.
Kzou hem een 72/100 geven.;)

eerlijk gezegd vind ik hem stukken beter dan GT5, maar dat zal van een persoonlijke mening afhangen zeker? :p

Zwief

Legacy Member
koolcast zei:
Effe gespeeld...Vind de controls op niks trekken, wist dat het niet top was maar dat ze zo slecht zouden zijn had ik niet gedacht. Gezocht naar wat settings niks ,help echt, auto blijft maar zwalpen over de weg. Ook met de DS3 geprobeert ging wel iets beter, maar heb geen om het met DS3 te doen of om eerst dagen te wennen aan de besturing en aan de cars met mijn G27.

Gaat seffes B&S op.:evil:
Kga wat GT5 spelen.:)/:p

Ohjah, Ksnap niet waarom het zo'n hoge reviews krijgt.
Kzou hem een 72/100 geven.;)

Probeer deze instellingen eens :

http://img402.imageshack.us/img402/1561/shift2pcwheeloptions.jpg

dan gaat 't beter

Ik vind 'm ook beter dan GT5 ; GT5 is nogal saai ....maar alléé
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan