Vandalize_
Legacy Member
Man, verkoop je nu echt na 1 dag je spel al ? wat een ongeloofelijk waste ;s
Speel nog even langer, mischien dat je het gewoon word ofzo ö
Ik heb het net ook gekocht en wat me onmiddelijk irriteert zijn de framedrops.
Word dit nog updated ? of kunnen ze dat niet
Want ik ben al een paar keer in de moeilijkheden geraakt door die framedrops.
Speel nog even langer, mischien dat je het gewoon word ofzo ö
Ik heb het net ook gekocht en wat me onmiddelijk irriteert zijn de framedrops.
Word dit nog updated ? of kunnen ze dat niet
Want ik ben al een paar keer in de moeilijkheden geraakt door die framedrops.





(ofwel hebben die GT3 en GT1 wagens in het spel zelf al meer grip?)
