Archief - Shift 2: Unleashed

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vandalize_

Legacy Member
Man, verkoop je nu echt na 1 dag je spel al ? wat een ongeloofelijk waste ;s
Speel nog even langer, mischien dat je het gewoon word ofzo ö

Ik heb het net ook gekocht en wat me onmiddelijk irriteert zijn de framedrops.
Word dit nog updated ? of kunnen ze dat niet
Want ik ben al een paar keer in de moeilijkheden geraakt door die framedrops.

Lord_Loki

Legacy Member
Ik zou je toch de raad geven om het spel niet te verkopen en tocjh nog even door te bijten. In het begin had ik ook moeite met de wagens ze, maar hoe meer ik speel hoe beter ik er mee over weg kan.

Dus bijt op je tanden, het spel biedt eens uitdaging, toch zalig dat een klein foutje de race kan kosten LOVE THE game.

En ik vind SHift 2 ook veel beter dan GT5

freder

Legacy Member
bij mij blokkeerd de game af en toe, allee af en toe is toch 1 keer per uur een freeze en de PS3 zit vast ... nog iemand ?

mclane

Legacy Member
Zelf speel ik met de PS3 controller. Bij mij staan de settings allemaal op 0% behalve speed sensitivity, die staat tegen de 100%. Als je dan de auto's een beetje tuned, dan valt er veel fun te beleven aan de races. Bijna altijd direct 100% racing line en het merendeel van de bochten kunnen beheersen in 1 race. Binnenkort ook mijn G25 aansluiten en eens zien wat dit geeft. In elk geval al meer fun aan gehad dan gran turismo 5.

Vandalize_

Legacy Member
freder zei:
bij mij blokkeerd de game af en toe, allee af en toe is toch 1 keer per uur een freeze en de PS3 zit vast ... nog iemand ?

ja ik dus =/, na 10 minuten spelen -_-
Ook heb ik de pagani zonda Need for speed Hot Persuit edition gekregen en de lamborghini reventon Cop edition ;')
+ 2x cashbonussen van Shift en Undercover

Haha leuk dat ze dat er in steken ^^

lookoutordie

Legacy Member
Ok bij de Carrefour kost het spel €59.90, nu nog enkel Media Markt, weet niemand hoeveel het daar kost?

Vandalize_

Legacy Member
Oké, het spel gisteren gekocht, ben het nu al ongeloofelijk beu
In mijn ogen 1 van slechtse racegames dat er zijn op de ps3
Ik heb geen noob in racegames, maar dit slaat echt alles
Realisme ? wel ze mogen het houden van me ;)
Man baanligging is echt Aaargh geen woorden voor
Ik kan echt altijd maar 10 minuten spelen of ik ragequit al ;)

koolcast

Legacy Member
Vandalize_ zei:
Oké, het spel gisteren gekocht, ben het nu al ongeloofelijk beu
In mijn ogen 1 van slechtse racegames dat er zijn op de ps3
Ik heb geen noob in racegames, maar dit slaat echt alles
Realisme ? wel ze mogen het houden van me ;)
Man baanligging is echt Aaargh geen woorden voor
Ik kan echt altijd maar 10 minuten spelen of ik ragequit al ;)

Wie zei er hier gisteren dit tegen mij:

]Man, verkoop je nu echt na 1 dag je spel al ? wat een ongeloofelijk waste ;s
Speel nog even langer, mischien dat je het gewoon word ofzo ö

Rara wie is het? :p

Jup,idd ik vindt het ook echt slecht.:s

Lord_Loki

Legacy Member
lookoutordie zei:
Ok bij de Carrefour kost het spel €59.90, nu nog enkel Media Markt, weet niemand hoeveel het daar kost?

Hier ligt hij in de Mediamarkt aan 56.99 euro, maar heb gezien dat GameMania nu een actie doet als je 2 (recente)games inleverd kan je Shift 2 kopen voor 35 euro

Scifo

Legacy Member
koolcast zei:
Jup,idd ik vindt het ook echt slecht.:s

Ik snap ook niet goed dat ze die besturing van die wagens zo slecht kunnen maken. Ik had ook bijna het spel in de vuilbak gegooid. (bij die snelle wagens ging het echt de verkeerde kant op weeral)

Gelukkig bestaan er op de pc nog mods die de handling een pak verbeteren :$

Had net nog een zalige race achter de rug, moest me na een tik weer oprukken door het veld :love:

[youtube]2o5Bonn0Ocs[/youtube]

koolcast

Legacy Member
Ah,gespeeld het op pc.

Mooi filmpke, is ook het enige goede aan het spel: het racen ziet er fanatasties uit. Maar helaas is dat niet zo. Wat mij ook stoort is dat je voor een licht bochtje iets te ver moet draaien met je stuur.

lookoutordie

Legacy Member
Lord_Loki zei:
Hier ligt hij in de Mediamarkt aan 56.99 euro, maar heb gezien dat GameMania nu een actie doet als je 2 (recente)games inleverd kan je Shift 2 kopen voor 35 euro

Ok, merci voor de tip!

@Scifo: Is dat gespeeld met de mod of zonder?

Scifo

Legacy Member
lookoutordie zei:
Ok, merci voor de tip!

@Scifo: Is dat gespeeld met de mod of zonder?

Met mod natuurlijk, anders zou ik wellicht ook niet die controle hebben om strakke lijnen te rijden :) (ofwel hebben die GT3 en GT1 wagens in het spel zelf al meer grip?)

lookoutordie

Legacy Member
Weet ik niet, ik heb het spel nog nie...
Maar afgaand op uw filmpje vond ik die auto toch wa grip hebben, maar 't is met mod.

fredenevy

Legacy Member
Scifo zei:
Met mod natuurlijk, anders zou ik wellicht ook niet die controle hebben om strakke lijnen te rijden :) (ofwel hebben die GT3 en GT1 wagens in het spel zelf al meer grip?)

mooi filmpken in ieder geval. Prachtig geraced ook :bow:

Geluid lijkt mij alleszins top :music:

lookoutordie

Legacy Member
Heb het even kunnen spelen bij ne maat.
Die audi R8 vind ik persoonlijk minder quoi rijgedrag, maar die lotus en de Aston Marting DB9 rijden echt wel goed.

Straks ga ik het spel ook vlug halen :).

koolcast

Legacy Member
kzal hem straks of morgen nog eens effe proberen. Een wanhoopspoging.:p

koolcast

Legacy Member
Mijn wanhoopspoging is met succes geslaagd. Na wat 'taffelen' ben ik de handeling toch ~gewoon. Ben nu in de eerste 2 racers (niet proloog) 1ste geworden, wel met veel miserie en restarts.:p

Blij dat ik heb doorgezet.:)

lookoutordie

Legacy Member
Gisterenavond heb ik het spel gekocht. Ik heb de Limited Edition gekocht en kreeg dus zo al 3 startauto's. Die helmcam is mooi gedaan, maar ik kan er niet mee rijden. Het geeft mij altijd een raar gevoel hoe ik een bocht moet nemen dus geef mij maar gewoon cockpit view. De ene auto rijdt al wat beter als de andere, maar die pagani die je krijgt door NFS HP gespeeld te hebben is echt een beast van een auto.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan