Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rufusthedog zei:De meeste vergeten blijkbaar dat GT5 ne rij simulator en Shift ne race simulator. Ik vind racen plezanter dan rijden eigenlijk.

Rufusthedog zei:Tja als jij anderen woorden in de mond legt dan zullen ze het altijd mis hebben. Me zelfs quoten (aanhalingstekens). Ik heb het woord realisme niet gebruikt. Paakt u gewoon de doos van GT5 vast en er staat op driving simulator. Dat doet GT5 keigoed. Die auto's rijden keigoed. Straffe kost zelfs maar oersaai.

Dat jij misselijk wordt van spanning en stress hoeft niet te betekenen dat anderen dat ook zo moeten ervaren. Ik heb bij Shift 2 daar totaal geen last van.
Rufusthedog zei:Probeer ze allemaal. Staat de auto u niet aan, dan verkoopt ge hem weer aan de aankoopprijs. Yep ook als er upgrades opstaan.
lookoutordie zei:Dit spel heeft toch geen code nodig om online te racen of wel?
Ik heb de Limited Edition en heb de code daarvoor gebruikt.
Als ik het spel nu zou verkopen wil ik weten of die persoon die het koopt online kan racen zonder de code.
TheCeet zei:Tuurlek kan die dan online racen. Maar hij kan dan wel niet meer van die code genieten van die auto's denkk.
, wou het vragen aan u via msn maar mijn pc doet raar met msn en andere zaken. Dus je gaat me mss even niet meer on zien op msn.lookoutordie zei:Dit spel heeft toch geen code nodig om online te racen of wel?
Ik heb de Limited Edition en heb de code daarvoor gebruikt.
Als ik het spel nu zou verkopen wil ik weten of die persoon die het koopt online kan racen zonder de code.
TheCeet zei:Tuurlek kan die dan online racen. Maar hij kan dan wel niet meer van die code genieten van die auto's denkk.
lookoutordie zei:Merci, wou het vragen aan u via msn maar mijn pc doet raar met msn en andere zaken. Dus je gaat me mss even niet meer on zien op msn.
mentor0 zei:Ik heb wat zitten googlen en blijkbaar zit er bij Shift 2 wel een online pass hoor... dus online pass gebruikt = 2de eigenaar geen online. Tenzij die extra centjes neerteld in de PSN store.