Archief - rFactor

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
FBMW is daar leuk, maar die touringcars daarop zullen ook wel leuk zijn :p

Neem dan wel de RaceX, die zijn volledig afgewerkt en dan hebben we keuze tussen oude en nieuwe :p

Meganes zijn veel te snel voor een clubcircuit zoals Donington.

Kenzani

Legacy Member
ok dus we downloaden de RaceX mod van de vorige pagina en donnington?

Mee

Legacy Member
Dees kunnen ook wel eens leuk zijn.
Niet te snel, goed controleerbaar (kleine driftjes zijn zeker mogelijk) en heel fun om mee te rijden.
+ niet al te veel setup geprul.

En uiteraard heeft ook dit niks te maken met het feit dat er in het volgend seizoen van de vrl met deze's auto's zal worden gereden.

Kenzani

Legacy Member
Ok ik download hem en donnington. Vanavond nog wa practicen met deze combo ?

ook de 1.01 update downloaden?

Anoniem04

Legacy Member
Monty007 zei:
Hier komen de screens van vanavond....

http://img238.imageshack.us/img238/4793/fbmw9tp8.jpg
=> The starting grid, Dilly in front.

http://img99.imageshack.us/img99/782/fbmw7ch4.jpg
=> Stancke oversteekt me met de vingers in de neus :( Is dat geen wallpaperke voor u Stancke? :p

http://img508.imageshack.us/img508/2678/fbmw8hw6.jpg
=> Mijn moment van glorie, een paar bochten voor de finish in de derde race!

Weet niet of ze op iets trekken, ben niet meer zo fris :)

Hoe maak je die eigelijk ? In de replay ? Want daar staan toch altijd zwarte banden ? :unsure:

Monty007

Legacy Member
Instant replay geeft zwarte banden. Ik laad gewoon een replay uit de Replay Fridge in Control. Daar doet ge dan maximize en dan nog es op enter en ge hebt full screen.
Mss zijn er mensen niet zo zot van mijne stijl, is goe mogelijk :) Ik hou wel van de licht gedesatureerde en wat donkere screens met wat fotolensvervorming en/of noise.
Ben totaal geen meester op dat vlak maar hou me er wel graag mee bezig.

Morgen weet ik nog niet of ik tijd heb. Had graag de Formula BMW nog es gezien op Donnington. Mss zie ik het toch zitten om die nieuwe kar binnen te halen, we'll see ;) Have fun allesins.

En idd, een bedankje aan het adres van Mee voor de servertoestanden is het minste wat we kunnen doen. Als je dus 1 van mijn screens als bureaublad of iets dergelijks wil, en je wil een bepaalde reso ofzo, je laat maar weten :) Of een andere stijl, standpunt...

Kritiek, daar kan ik iets uit leren

Kenzani

Legacy Member
Kmoet zeggen dat die BMW'kes goe bollen (de nieuwe mod welteverstaan en niet de Formula BMW) Heb er al is meegereden op donnington.
1:47:1

Monty007

Legacy Member
Gebaseerd op gegevens opt net moet een 1:41 - 1:40 mogelijk zijn. Niet om mensen te demotiveren ofzo :p
Ik moet nog zien of ik tijd heb om mee te doen, is namelijk mijn verjaardag vandaag en moet nog redelijk wat dingen doen ;)
Succes allesins op Donnington

Sergiow

Legacy Member
Monty007 zei:
Gebaseerd op gegevens opt net moet een 1:41 - 1:40 mogelijk zijn. Niet om mensen te demotiveren ofzo :p
Ik moet nog zien of ik tijd heb om mee te doen, is namelijk mijn verjaardag vandaag en moet nog redelijk wat dingen doen ;)
Succes allesins op Donnington

ik rijd nog met standaard setup, en daar kan nu nog wel een secondje af...


proficiat! :woohoo:

Kill0rBee

Legacy Member
Monty007 zei:
Gebaseerd op gegevens opt net moet een 1:41 - 1:40 mogelijk zijn. Niet om mensen te demotiveren ofzo :p
Ik moet nog zien of ik tijd heb om mee te doen, is namelijk mijn verjaardag vandaag en moet nog redelijk wat dingen doen ;)
Succes allesins op Donnington

Proficiat met u verjaardag dan maar he :woohoo:



PS: Kan iemand mij een paar mods voor rFactor aanbevelen, 'k heb nu al MMGF1, FBMW.
En ben atm Megane Trophy 2.02 aan 't downloaden. Nog enige mods die ik zeker moet hebben?
En is er ook een mappack voor de meest gespeelde tracks?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan