Instant replay geeft zwarte banden. Ik laad gewoon een replay uit de Replay Fridge in Control. Daar doet ge dan maximize en dan nog es op enter en ge hebt full screen.
Mss zijn er mensen niet zo zot van mijne stijl, is goe mogelijk

Ik hou wel van de licht gedesatureerde en wat donkere screens met wat fotolensvervorming en/of noise.
Ben totaal geen meester op dat vlak maar hou me er wel graag mee bezig.
Morgen weet ik nog niet of ik tijd heb. Had graag de Formula BMW nog es gezien op Donnington. Mss zie ik het toch zitten om die nieuwe kar binnen te halen, we'll see

Have fun allesins.
En idd, een bedankje aan het adres van Mee voor de servertoestanden is het minste wat we kunnen doen. Als je dus 1 van mijn screens als bureaublad of iets dergelijks wil, en je wil een bepaalde reso ofzo, je laat maar weten

Of een andere stijl, standpunt...
Kritiek, daar kan ik iets uit leren